SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Celisia heeft een half zusje genaamd Alicja
ik moest het een paar keer vragen... mis ik nou wat letters? Heb ik nou letters teveel? Ik vond het zo vreemd.. Het schattige meisje was 9 en keek echt heel bedroefd.. NeeMijn moeder vond het zo leuk ofzo
![]()
Ik wilde haar alleen maar een dikke knuffel geven![]()
Echt hoor! Wat doet deze stomme generatie hun kids nou toch allemaal aan met die extra of minder letters, zogenaamd geinig gespelde namen...Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
in Celisia was ik een i vergeten te typen...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Ah, jammer dat je je typo aangepast hadMaar je bracht het daardoor wel veel meer overtuigend
Alicja.. nee, tis nie wat
Ik vond Celsia een stuk beter klinken, vandaar!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
in Celisia was ik een i vergeten te typen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Ook leuk met Fahrenheit als broertje.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:58 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik vond Celsia een stuk beter klinken, vandaar!
Puk daarin tegen vind ik wel weer leuk... maar dan denk ik... als 40-er jezelf moeten voorstellen als Puk..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:01 schreef Antaris het volgende:
Ik zie soms de naam Puck. Kan wel aan mij liggen maar ik heb nu al medelijden met die kinderen/baby's.
is dat geen voetbalclub?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:58 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik vond Celsia een stuk beter klinken, vandaar!
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
is dat geen voetbalclub?ChelseaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
is dat geen voetbalclub?CelticSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel op z'n engels uitgesproken?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:17 schreef roislecxe het volgende:
Neef van me heeft ook een kind gekregen. (naja, z'n vrouw dan).
Met de naam Ira... Weet niet wat ik daar nou van moet vinden. (Nouja, weet het wel, maar dat is niet netjes te zeggen)
WTFquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:17 schreef roislecxe het volgende:
Met de naam Ira... Weet niet wat ik daar nou van moet vinden. (Nouja, weet het wel, maar dat is niet netjes te zeggen)
Gewone joodse jongensnaam?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
is dat geen voetbalclub?Excelsior!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Ira (Ira Levin anyone?) en Raf vind ik gewone namen. Je schrijft het toch niet met hoofdletters?
WC als initialen vind ik stommer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |