Ollie is ook echt een schattige afkorting.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:43 schreef laziness het volgende:
Nee man Ollie's zijn de liefste!!!
Wij noemen O.livier met grote regelmaat Ollie. Ik vind die olifant maar raar
Ik noem hem ook wel olliebolquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:51 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ollie is ook echt een schattige afkorting.
En er is nog een dingetje dat ik heb met Ollie...de scheldnaam van onze familie is "oliebol" en mijn moeder noemde mijn vader ook altijd "Ollie".![]()
Bij Olof kan ik alleen aan het überballerige studentencorps in Tilburg denkenquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:49 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik hem ook wel olliebol
Olof vind ik ook mooi en OlavMaar dat zou hier echt te jut en jul zijn.
Olivier, Olof en Olavquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:54 schreef Mineola het volgende:
Ik zou het doen lazi, als je een tweeling krijgt!
Ach familie van mijn man vond Olivier al kak dus in die hoek zitten we toch alquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:56 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Bij Olof kan ik alleen aan het überballerige studentencorps in Tilburg denken
confuse them!quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:59 schreef laziness het volgende:
[..]
Ach familie van mijn man vond Olivier al kak dus in die hoek zitten we toch al
en mijn man! je zei mijn man!!quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:59 schreef laziness het volgende:
[..]
Ach familie van mijn man vond Olivier al kak dus in die hoek zitten we toch al
Het voelt nog wat bijzonder om te mogen zeggenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
en mijn man! je zei mijn man!!_! hoe tof is dat
heel echt zo <3
je hebt t vast al 100 keer gezegd maar t valt mij nu pas op![]()
Ik vind de naam van je oudste niet kak, wel stijlvol. En heel lief. Ik twijfel wel of de combinatie met onze naam te kakky is, maar aan de andere kant: who cares.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
confuse them!![]()
Bij ons vond iedereen in de familie de naam van de oudste ook kak. Daar kon je mee aankomen bij je vrinden in Leiden zeker?en mn broertje zn eerste reactie op mijn telefoontje dat ze geboren was "hmmm... zo heet de dochter van Balkenende ook toch? hmmm"
Hij weet niet wanneer ik jarig ben maar dat weet ie dan weer wel hè,
maar anyroads, naam van de jongste had niemand in de directe omgeving verwacht![]()
kortom, ik denk dat we voor de derde maar weer voor het surprise effect gaan. m'fufu vind k wel wat hebben.
ja hè? ik vrees alleen een beetje voor als m'fufu in de twee-is-nee fase komt. Volgens mij is het dan meer "What have you done for me lately??" in de supermarktquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik vind de naam van je oudste niet kak, wel stijlvol. En heel lief. Ik twijfel wel of de combinatie met onze naam te kakky is, maar aan de andere kant: who cares.
M'fufu vind ik adembenemend mooi.
Als Henk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:00 schreef Leandra het volgende:
Spreek je dat uit als Emfoefoe of Muffefuh?
Ik moet bekennen dat ik je jongste ook niet aan zag komenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
confuse them!![]()
Bij ons vond iedereen in de familie de naam van de oudste ook kak. Daar kon je mee aankomen bij je vrinden in Leiden zeker?en mn broertje zn eerste reactie op mijn telefoontje dat ze geboren was "hmmm... zo heet de dochter van Balkenende ook toch? hmmm"
Hij weet niet wanneer ik jarig ben maar dat weet ie dan weer wel hè,
maar anyroads, naam van de jongste had niemand in de directe omgeving verwacht![]()
kortom, ik denk dat we voor de derde maar weer voor het surprise effect gaan. m'fufu vind k wel wat hebben.
Gewoon voor het schokeffect.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:02 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik je jongste ook niet aan zag komen![]()
Je moet bij de derde toch echt een kaartje met D'Shontay uit sturen.
Mijn vader belde zijn broer toen mijn oudste geboren werd en zei dat hij B***** M***** Wouter heette.... BMW, de volgende noemen we Fiatquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:08 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Gewoon voor het schokeffect.
Ik vind het wel een goede grap. Mijn zusje na de geboorte bellen dat ze Bentley en Bradley heten ofzo.
En ben jij al gewend aan het idee van twee jongens?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:08 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Gewoon voor het schokeffect.
Ik vind het wel een goede grap. Mijn zusje na de geboorte bellen dat ze Bentley en Bradley heten ofzo.
Dat zijn mijn buurjongetjesquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:12 schreef trui het volgende:
oh ik vind bjorn en 'bjurn' juist allebei niet zo mooi, wat gezocht op de een of andere manier. Bas, Berend, zelfs Bink, allemaal beter dan Bjorn.
Maar ik zie nu dat je iets zoekt bij Sven. is Lars niks? Of Niels? Of is dat allemaal allang geopperd hier.
kwakz0r wat een raarrrrrre fout!
buiten het feit dat jongens zelf buitengewoon leuk zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:30 schreef Spees_Eend het volgende:
Leuk! Voor meisjes is het misschien allemaal net wat makkelijker, maar er is zóveel leuks voor jongetjes
huh?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:07 schreef DJMomo het volgende:
Hoe not-done is het de naam van de ex van je schoonzus (16jr geleden uit elkaar, maar wel na 2 kinderen) te gebruiken?
Zucht...
Wij zijn al 4 jaar gepartnerdingest en ik vind het nog steeds gek om mijn vrouw te zeggen. Doe ik dus zo min mogelijk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
en mijn man! je zei mijn man!!_! hoe tof is dat
heel echt zo <3
je hebt t vast al 100 keer gezegd maar t valt mij nu pas op![]()
En een naam dat er op lijkt?quote:Op maandag 21 oktober 2013 08:54 schreef DJMomo het volgende:
Ja hij is de vader van mijn neefje en nichtje. Man zou t denk ik voor leggen aan zijn zus. Momenteel proberen we nog uit alle macht iets anders te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |