Gewoon aan je kontje laten ruiken. Zullen ze de volgende keer gewoon voorbij lopen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:16 schreef SGYENZO het volgende:
Zie ik weer op t nieuws dat een of andere vreemde snuiter bezig is geweest met tienermeisjes te lokken. Geweldig, dat doet de internet-/chatbox reputatie echt goed.
Klacht: Vieze pedo's die je ouders bezorgd maken over het internet
Ik ben "ook een tiener die in die trucjes kan trappen"quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:17 schreef Scuidward het volgende:
Want ze zien in jou een makkelijk slachtoffer?
GROBY! EXAMEN MAATJE!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:19 schreef Groby het volgende:
Daarom hebben ze jong gesloten
Ik zie de link nu!
Jij zegt ook maar het eerste wat in je opkomt héquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:18 schreef Annoyance het volgende:
[..]
Gewoon aan je kontje laten ruiken. Zullen ze de volgende keer gewoon voorbij lopen.
!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:20 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
ze hebben JNG gesloten? Oh dus ik ben niet geband!
gehegehegehgeheghequote:
Tienermeisjes lokken is niks mis mee zolang ze boven de 18 zijn.quote:Zie ik weer op t nieuws dat een of andere vreemde snuiter bezig is geweest met tienermeisjes te lokken. Geweldig, dat doet de internet-/chatbox reputatie echt goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:22 schreef Thomas B. het volgende:
TS mag van z'n moeder niet meer op de TMF chat
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het zou pas wat zijn geweest als het lul pedofielen zouden zijn geweest.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hij komt uit Cuijk, dat moet sowieso primitief om zeep geholpen worden.
Ja want als de pedo kut is, is het fijn om een lul te zijn. Of zoietsquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja want als de pedo kut is, is het fijn om een lul te zijn. Of zoiets
Helemaalquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:17 schreef Linkesoep het volgende:
internet chatbox reputatie...... Is zeker belangrijk voor je
Daarom ben ik er ook voor dat ouders verplicht op het internet moeten om te weten hoe het gaat en wat er gaande is.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:16 schreef SGYENZO het volgende:
Klacht: Vieze pedo's die je ouders bezorgd maken over het internet
Gvdquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:46 schreef Multivitamine het volgende:
Ik ging gisteren ook even groomen in verschillende chatboxen. Mag ik je groom (bruidegom, dôh) zijn vroeg ik aan verschillende 12-jarige chicks. Ze hapten onmiddelijk!
Oké, genoeg geweest.
Groetens,
MV
Iets met wij van WC-eend deze post.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Daarom ben ik er ook voor dat ouders verplicht op het internet moeten om te weten hoe het gaat en wat er gaande is.
Zoveel ouders weten niks van het internet af en de kinderen hebben totaal geen toezicht met wat ze op het internet uitspoken.
gelukkig weet jij wel wat van internetdatenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Daarom ben ik er ook voor dat ouders verplicht op het internet moeten om te weten hoe het gaat en wat er gaande is.
Zoveel ouders weten niks van het internet af en de kinderen hebben totaal geen toezicht met wat ze op het internet uitspoken.
Met stenen en speren?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hij komt uit Cuijk, dat moet sowieso primitief om zeep geholpen worden.
Volgens mij hebben we een troll aan deze tafelquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 07:30 schreef Piye het volgende:
Het was geen pedofiel. Al die meisjes waren tussen de 12 en 17 jaar oud.
Heb je deze my little pony wanker ook weerquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:39 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we een troll aan deze tafel
Iemand kom m bedienen
Kutkickquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:39 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we een troll aan deze tafel
Iemand kom m bedienen
Oh, oké dan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heb je deze my little pony wanker ook weer
Volgens mij is dat gewoon nog steeds pedofilie hoor maar goedquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kutkick
Daarnaast heeft hij gelijk. Google maar eens op efobofilie.
Nee, dat is het niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:44 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon nog steeds pedofilie hoor maar goed
Die pussies zijn een schande voor de naam pedofiel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:44 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:44 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
quote:
Jij bent sws al een freak dus ik verbaas mij er niet over dat jij een ''kinderliefhebber'' bentquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:38 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
[..]
Jij bent sws al een freak dus ik verbaas mij er niet over dat jij een ''kinderliefhebber'' bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |