Gewoon aan je kontje laten ruiken. Zullen ze de volgende keer gewoon voorbij lopen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:16 schreef SGYENZO het volgende:
Zie ik weer op t nieuws dat een of andere vreemde snuiter bezig is geweest met tienermeisjes te lokken. Geweldig, dat doet de internet-/chatbox reputatie echt goed.
Klacht: Vieze pedo's die je ouders bezorgd maken over het internet
Ik ben "ook een tiener die in die trucjes kan trappen"quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:17 schreef Scuidward het volgende:
Want ze zien in jou een makkelijk slachtoffer?
GROBY! EXAMEN MAATJE!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:19 schreef Groby het volgende:
Daarom hebben ze jong gesloten
Ik zie de link nu!
Jij zegt ook maar het eerste wat in je opkomt héquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:18 schreef Annoyance het volgende:
[..]
Gewoon aan je kontje laten ruiken. Zullen ze de volgende keer gewoon voorbij lopen.
!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:20 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
ze hebben JNG gesloten? Oh dus ik ben niet geband!
gehegehegehgeheghequote:
Tienermeisjes lokken is niks mis mee zolang ze boven de 18 zijn.quote:Zie ik weer op t nieuws dat een of andere vreemde snuiter bezig is geweest met tienermeisjes te lokken. Geweldig, dat doet de internet-/chatbox reputatie echt goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:22 schreef Thomas B. het volgende:
TS mag van z'n moeder niet meer op de TMF chat
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het zou pas wat zijn geweest als het lul pedofielen zouden zijn geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |