quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:23 schreef budvar het volgende:
[..]nah ik heb geen gele dingetje daar om de missie te triggerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
Hmm vaag, ook niet voor zijn huis op straat? En kan je ook niet eerst D doen of heb je die al gedaan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
nah ik heb geen gele dingetje daar om de missie te triggeren
Wat moet je met dat geld dan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:51 schreef delano.888 het volgende:
Ik ben dus een nieuwe game begonnen en ga het nu allemaal perfect doen, perfecte heist crew members kiezen, eerst die chauffeur van 5% vinden in het noordoosten, niet vergeten de gevallen geld zak op te pikken bij de eerste heist enz enz. Als het goed is eindig je zo met 2000m per persoon aan t eind![]()
http://slumz.boxden.com/f(...)h-character-1983076/
Golfclub kopenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat moet je met dat geld dan?
Niks, maar het kan, dus waarom nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, maar wat moet je met 2 miljard per personage.
Ik zag het, haha.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:41 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ah man, zat net lekker in een survival online, valt de verbinding weg. Driall, nice gespeeld
Trevor wordt bij mij altijd dronken wakkerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:47 schreef CaasS het volgende:
Kan je eigenlijk meedoen aan die reality show(s)? Toen ik naar Trevor schakelde werd ie wakker op een eiland en had ie (weer) gewonnen bij zo'n deathmatch. Lijkt me wel tof om te doen..
Haha, baal er wel van dat ik me tessaap heb genoemd (is me psn naam), had me beter gewoon pizzapuntje kunnen noemen in gtaquote:
Nja, neem aan dat je al wat langer je PSN hebt ofniet? Ik in ieder geval een stuk langer voordat op ik FOK! ging. Je zal wel Tessa hetenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:06 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha, baal er wel van dat ik me tessaap heb genoemd (is me psn naam), had me beter gewoon pizzapuntje kunnen noemen in gta
Haha ja klopt ;p Maar dan zouden mensen als ze fok erachter zien staan meteen weten dat ik het was.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nja, neem aan dat je al wat langer je PSN hebt ofniet? Ik in ieder geval een stuk langer voordat op ik FOK! ging. Je zal wel Tessa heten
Het is de bedoeling dat je voertuigen opblaast. 150 per voertuig krijg je danquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:24 schreef Meike26 het volgende:
In het vorige topic is het ook al gevraagd zonder duidelijk antwoord: Wat is nu precies de bedoeling met die scrapyard ?
Ik heb het geld van de 1e missie niet opgepakt, en heb de 5% chauffeur pas voor de allerlaatste heist opgezocht.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:51 schreef delano.888 het volgende:
Ik ben dus een nieuwe game begonnen en ga het nu allemaal perfect doen, perfecte heist crew members kiezen, eerst die chauffeur van 5% vinden in het noordoosten, niet vergeten de gevallen geld zak op te pikken bij de eerste heist enz enz. Als het goed is eindig je zo met 2000m per persoon aan t eind![]()
http://slumz.boxden.com/f(...)h-character-1983076/
Moet je die daar op de scrapyard opblazen? of gewwoon overal in het spel?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:35 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je voertuigen opblaast. 150 per voertuig krijg je dan
Goed gedaan net!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:00 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Moet je die daar op de scrapyard opblazen? of gewwoon overal in het spel?
Ik hoop dat dat met die taxi's niet zo is op de ps3, ik ga overal naar toe met een taxi.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:05 schreef stripe het volgende:
Na de update (op xbox):
-auto's verdwijnen nog steeds, zelfs achter je rug als hij even 1 seconde uit je scherm is
- veel filkkeringen tijdens het lopen en rijden in drukke omgevingen
- taxiritten kun je niet meer skippen (ik deed dit altijd om naar de andere kant van de map te komen als ik geen tijd had)
Wat een losers daar bij rockstar. Update heeft meer kwaad dan goed gedaan. Ben die hele singleplayer nu wel zat en ga maar is beginnen aan online.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:32 schreef budvar het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat met die taxi's niet zo is op de ps3, ik ga overal naar toe met een taxi.
Dat is toch alleen op GTA online met stores?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:45 schreef PeterPastoor het volgende:
Hoe en waar kan ik bv een supermarkt binnenkomen en overvallen? De supermarkten die ik tegenkom kan ik allemaal niet naar binnen
Leugens. Het kan wel, het is alleen lastig te vinden. Er zijn 19 zaken over de hele map die je kan overvallen. Voornamelijk 24/7 shops en tankstations.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:56 schreef PeterPastoor het volgende:
Oww okVandaar dat ik in singleplayer het niet kan vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |