Moet je die daar op de scrapyard opblazen? of gewwoon overal in het spel?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:35 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je voertuigen opblaast. 150 per voertuig krijg je dan
Goed gedaan net!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:00 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Moet je die daar op de scrapyard opblazen? of gewwoon overal in het spel?
Ik hoop dat dat met die taxi's niet zo is op de ps3, ik ga overal naar toe met een taxi.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:05 schreef stripe het volgende:
Na de update (op xbox):
-auto's verdwijnen nog steeds, zelfs achter je rug als hij even 1 seconde uit je scherm is
- veel filkkeringen tijdens het lopen en rijden in drukke omgevingen
- taxiritten kun je niet meer skippen (ik deed dit altijd om naar de andere kant van de map te komen als ik geen tijd had)
Wat een losers daar bij rockstar. Update heeft meer kwaad dan goed gedaan. Ben die hele singleplayer nu wel zat en ga maar is beginnen aan online.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:32 schreef budvar het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat met die taxi's niet zo is op de ps3, ik ga overal naar toe met een taxi.
Dat is toch alleen op GTA online met stores?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:45 schreef PeterPastoor het volgende:
Hoe en waar kan ik bv een supermarkt binnenkomen en overvallen? De supermarkten die ik tegenkom kan ik allemaal niet naar binnen
Leugens. Het kan wel, het is alleen lastig te vinden. Er zijn 19 zaken over de hele map die je kan overvallen. Voornamelijk 24/7 shops en tankstations.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:56 schreef PeterPastoor het volgende:
Oww okVandaar dat ik in singleplayer het niet kan vinden
Ooh, dat wist ik ook nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Leugens. Het kan wel, het is alleen lastig te vinden. Er zijn 19 zaken over de hele map die je kan overvallen. Voornamelijk 24/7 shops en tankstations.
Ik ben veels te agressief, ik vermoord iedereen en als er politie achter me aan zit blijf ik vluchten en vluchten. Net rende ik in het donker door tuinen en sprong over schuttingen met politiehelikopter boven me en 10 agenten achter me door een een stomme storeovervalquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:19 schreef CaasS het volgende:
Ik merk dat ik me vaak gewoon kapot laat schieten als ik 3 sterren heb en er vaak voor kies om mensen te laten leven,omdat je vaak kansloos bent tegenover die popo....
Maak net een donut bij een NPC in de buurt, die belt de politie, roadblock die ik niet zie aankomen, val van me motor af en wordt kapot geschoten.De 'wereld' is een stuk agressiever dan dat ik ben en dat in een GTA spel...
Valt me toch wel wat tegen.
Ohw ik soms ook wel. Liep net naast een politievrouw met Franklin en zeg hi, ze zegt hi terug. Ik zeg nog een keer wat...geen reactie. Derde keer zegt ie ''bitch'' waarop zij terug scheld en ik haar neersteek. (Wie denkt ze wel niet dat ze is...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:23 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ik ben veels te agressief, ik vermoord iedereen en als er politie achter me aan zit blijf ik vluchten en vluchten. Net rende ik in het donker door tuinen en sprong over schuttingen met politiehelikopter boven me en 10 agenten achter me door een een stomme storeoverval![]()
Ik ging meteen dom de bergen inrijden tot mijn auto kapotging en daarna vol vuur openen op politie tot ik 5 sterren had en toen moest ik rennen...
Dat hebben ze met opzet gedaan en dat zal altijd zo blijven. Wat als er iets stoms gebeurt wat je heel graag terug wil draaien maar hij auto saved? Daar heb je dus de andere save slot voor.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb soms moeite met dat savegamesysteem. Autosave werkt wel goed, maar als ik dan een auto koop en dan opslaan met quicksave, is dat niet dezelfde game als de autosave game
Dan maakt hij dus een quicksave slot en een autosaveslot. Was ook al met IV zo
GTA 4 is veel slechter dan San Andreas.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:24 schreef kawa4 het volgende:
[..]
hoezo mindere GTA4 ??
spel ervaring was mischien wat minder, maar om GTA4 nou "slechter"te vinden![]()
ik heb er wel vertrouwen in dat GTA6 wel weer helemaal de shit word over een jaartje of 5
Tess aap? I lolled.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:22 schreef Pizzapuntje het volgende:
mensen die me tegenkomen in gta online, daar heet ik tessaap.
OH GODquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:27 schreef Studiotje het volgende:
Ik dacht al, wat is het rustig op de weg...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |