Niemand tot last zijn zodat niemand er last van heeft. Dus inderdaad niet met een lagere snelheid dan het overige verkeer naar links. Lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:15 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Wat vind jij niemand tot last? Misschien rijdt jij door, maar diverse automobilisten die met 90 a 100 naar links komen als je met 130 aan komt.
[..]
Heb veel rechts voorbij gereden de laatste dagen...![]()
Heb ik in Meppel ook last van. Als ik van afslag Meppel Noord naar afslag Centrum ga blijf ik ook altijd rechts rijden maar er zijn van die mongolen die achter je zitten en dan nog ff inhalen terwijl het niet meer kan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hier in de buurt heb je meerdere plekken waar de invoegstrook van een snelweg overgaat in de uitvoegstrook van de snelweg waar je op invoegt. Ik moet vaak die eerste afslag al weer hebben en blijf dus op de uitvoeger/invoeger rijden. Wat me dan echt vaak overkomt zijn mensen die voor of achter me rijden en dus ook die invoeger opgaan, vervolgens naar links gaan om de andere snelweg op te gaan om vervolgens toch weer naar de uitvoeger te manoeuvrerenDit levert vaak achterlijke remacties en bijna-botsingen op..
Hoe fucking moeilijk is het om gewoon helemaal rechts te blijven als je er toch meteen weer af moet?
En dan ben je nog met de auto.. Kun je nagaan wat de mogelijke gevolgen zijn als je er als motorrijder één treftquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden in het donker een lekke band gehad in een auto waarbij het gereedschap ontbrak om de band te verwisselen. ANWB gebeld. Kerel komt een tijdje later keurig ter plaatse maar stopt eerst nog een paar honderd meter eerder voor 'ie naar ons toe kwam. Blijkt dat'ie "iets" zag liggen, wat dus de onderdelen van een uitlaat bleken te zijn. Hoogstwaarschijnlijk ook de boosdoener van de lekke band geweest.
Klopt; evenals bij Zwolle knooppunt Hattemerbroek; waar de A50 erbij komt. 4 rijbanen; en nog presteren de mensen het om van de tweede naar de derde rijbaan te gaan zonder reden -daarbij vaak geen rekening houdend met het aanstormende verkeer......-quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:39 schreef WEST het volgende:
[..]
Heb ik in Meppel ook last van. Als ik van afslag Meppel Noord naar afslag Centrum ga blijf ik ook altijd rechts rijden maar er zijn van die mongolen die achter je zitten en dan nog ff inhalen terwijl het niet meer kan.
Sommige figuren willen nu eenmaal koste wat het kost hun voorganger voorbij.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hier in de buurt heb je meerdere plekken waar de invoegstrook van een snelweg overgaat in de uitvoegstrook van de snelweg waar je op invoegt. Ik moet vaak die eerste afslag al weer hebben en blijf dus op de uitvoeger/invoeger rijden. Wat me dan echt vaak overkomt zijn mensen die voor of achter me rijden en dus ook die invoeger opgaan, vervolgens naar links gaan om de andere snelweg op te gaan om vervolgens toch weer naar de uitvoeger te manoeuvrerenDit levert vaak achterlijke remacties en bijna-botsingen op..
Hoe fucking moeilijk is het om gewoon helemaal rechts te blijven als je er toch meteen weer af moet?
wat een mongool.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:29 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)de_week_vw_golf.html
Die mag vast wel hier geplakt worden?
Ja, die voorligger is de grote schoft van dat filmpjequote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
wat een mongool.
Kan een fokker zijn, die voorligger had állang naar rechts gekund...
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:24 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja, die voorligger is de grote schoft van dat filmpje
Meen je dit nu serieus?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]hoewel niet de grootste
![]()
en geen richting aangeven![]()
![]()
De wens is de vader van de gedachtequote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:31 schreef padlarf het volgende:
[..]
Meen je dit nu serieus?Die voorste deed niks fout (nou ja, wat sneller had best gemogen). Hij kon niet eerder naar rechts, want dan zat hij tussen twee vrachtwagens.
Dat jij het überhaupt op durft te nemen voor die Golf. Wat mij betreft zou je per direct je rijbewijs in mogen leveren.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte
Doe eens rustig en je wilt veel te graag dat ik het voor de mongool opneem. Wel apart dat ik hem dan een mongool noem maar het is maar wat je graag wiltquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:47 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dat jij het überhaupt op durft te nemen voor die Golf. Wat mij betreft zou je per direct je rijbewijs in mogen leveren.
Ik begrijp hieruit dat ik je posts tot nu toe verkeerd heb begrepen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Doe eens rustig en je wilt veel te graag dat ik het voor de mongool opneem. Wel apart dat ik hem dan een mongool noem maar het is maar wat je graag wilt
Kijk voor de gein eens in het vorige topic of het topic er voor waar er wel een paar voor de dwaas opnamen omdat de voorganger "eerder" naar rechts had gekund
Met die aap in die Audi en die prius inderdaad. Toen heb ik me hogelijk verbaasd over de -om het gewoon maar te zeggen zoals t is-: complete achterlijkheid van een aantal medeposters hier.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Doe eens rustig en je wilt veel te graag dat ik het voor de mongool opneem. Wel apart dat ik hem dan een mongool noem maar het is maar wat je graag wilt
Kijk voor de gein eens in het vorige topic of het topic er voor waar er wel een paar voor de dwaas opnamen omdat de voorganger "eerder" naar rechts had gekund
Ik heb in ieder geval voorlopig elk recht verspeeld om in dit topic iemand anders van achterlijkheid te betichtenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:35 schreef Descendent het volgende:
[..]
Met die aap in die Audi en die prius inderdaad. Toen heb ik me hogelijk verbaasd over de -om het gewoon maar te zeggen zoals t is-: complete achterlijkheid van een aantal medeposters hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |