Doen we niet aan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:06 schreef donald_dick het volgende:
Wat is er met de regel gebeurd dat de laatste een nieuw topic opent
Moet je horen wie het zegtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:06 schreef donald_dick het volgende:
blijkt maar weerquote:
Moet je sneller zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:06 schreef donald_dick het volgende:
ik houd me buiten de slowchat perfect aan de regelsquote:
Welkomquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:07 schreef HarryBeenham het volgende:
Marion komt ook ff met zo'n schep aanlopen..
ik moet ook 10 seconden wachtenquote:
modjes zonder aboquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik moet ook 10 seconden wachten
Precies ja, echt iemand die zich niet wil aanpassen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:07 schreef themole het volgende:
Roy is zo'n chronische uitkeringstrekker die 'Niet kan werken met een baas'.
een beetje maar??????quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roy is een beetje een paardenlul.
Hoe denk je dat z'n vriendin is?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:09 schreef Cheiron het volgende:
Die Rpoy.. Per direct zn uiterking intrekken. Wat een waardeloze dweil. Grote bek, maar nooit wat presteren. Dat zn vriendin daar ooit is ingetrapt..
Die asochick? Zelfde soort.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:09 schreef Cheiron het volgende:
Die Rpoy.. Per direct zn uiterking intrekken. Wat een waardeloze dweil. Grote bek, maar nooit wat presteren. Dat zn vriendin daar ooit is ingetrapt..
niet zo veel van gezien. Geen idee dusquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:09 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Hoe denk je dat z'n vriendin is?
geyelquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:12 schreef Peunage het volgende:
Alleen vrouwen mogen tegen haar schreeuwen?
mental theoquote:
die had ook geld nodigquote:
Martijn, Roy en Marjon/marjolein (of zo)quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:13 schreef RensAjacied het volgende:
Aan Martijn heb ik het meeste een hekel.
Zo lekker sneaky..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:13 schreef RensAjacied het volgende:
Aan Martijn heb ik het meeste een hekel.
Kranenborg heeft uitgevonden dat ie met TV veel makkelijker centjes verdiend dan met een restaurantquote:
Idd, zonder dat je elke avond moet ploeteren.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:14 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Kranenborg heeft uitgevonden dat ie met TV veel makkelijker centjes verdiend dan met een restaurant
En gelijk heeft ie!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:15 schreef themole het volgende:
[..]
Idd, zonder dat je elke avond moet ploeteren.
Met z'n lamp en koelkast...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alles wat die man zegt. Zijn fucking denkwijze
Ze is geen moeder, dat zie je aan alles.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:16 schreef OverRated het volgende:
Waarom zorgt die vrouw er zelf niet voor
Inderdaad. Zie het Martijn nog wel doen. Ergens achter het station z'n kinderen verkopen voor 4500 euro per stukquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:16 schreef snellejelle het volgende:
Die mensen kunnen hun kids beter verkaufen.
ook geen vrouwquote:
Ja, maar die mensen hebben al geen geldquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tja, gewoon kopen en daarna geen geld meer hebben.
20 a 30/maand ook niet?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar die mensen hebben al geen geld
Hadden ze al met d'r ouders moeten doen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:17 schreef Verbal het volgende:
Die Rasha hadden ze vlak na haar geboorte moeten steriliseren.
V.
QFTquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:18 schreef OverRated het volgende:
[..]
Hadden ze al met d'r ouders moeten doen.
En ze hebben ook nog van die vreselijke namen. Leuk voer voor pestersquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:19 schreef RensAjacied het volgende:
Die kinderen van Rasha en Martijn krijgen geen aandacht van de ouders. Vind je het gek dat ze dan anders zijn? Krijg lekker de tering.
2quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:22 schreef HarryBeenham het volgende:
Hoeveel afleveringen komen er nog eigenlijk?
Klopt, valt op foute mannen ofzo.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:21 schreef Peunage het volgende:
Die vrouw heeft echt problemen. Niet alleen met die clown, maar buiten dat camping gedoe om, met mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |