kneiter groot logootje er op?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:06 schreef Tjacka het volgende:
waarom dragen die gasten van camping powned ralph lauren klern
Waarom kijk je dat überhaupt?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:06 schreef Tjacka het volgende:
waarom dragen die gasten van camping powned ralph lauren klern
Ik wil het best een poging geven hoor, maar zo'n spel heb ik echt al 5 jaar niet aangeraakt dus namen ken ik niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je snapt heus wel wat ik bedoel met MMO. MMORPG a lá WoW
.
Hehehe.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:07 schreef Smoofie het volgende:
Tjacka, negeer me maar weer.
En LH, stfu. WoW = life.
Moeten nog uitkomen, wildstar.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil het best een poging geven hoor, maar zo'n spel heb ik echt al 5 jaar niet aangeraakt dus namen ken ik niet.
negeerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:07 schreef Smoofie het volgende:
Tjacka, negeer me maar weer.
En LH, stfu. WoW = life.
dat jij nou in kersy woonquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
TV uitzetten en naar buiten naar de ghetto kijken, veel interessanter.
lineage 2quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil het best een poging geven hoor, maar zo'n spel heb ik echt al 5 jaar niet aangeraakt dus namen ken ik niet.
jij was ook betrokken bij de steekpartij zeker?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jeweet, altijd kogels vegen in de ochtend, hard leventje wel.
Nee, dat was in de binnenstad en dat was gewoon een mongool.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij was ook betrokken bij de steekpartij zeker?
reageer op mijn dmquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:09 schreef Elan het volgende:
Mijn wizzard character is leven 72 ik maak jullie allemaal kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |