Tenzij je in passieve mode wilt. Dan moet je wel $100 contant hebben dacht ik.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:56 schreef exile79 het volgende:
[..]
Duidelijk. Gewoon nooit cash hebben dus.
Is het beste. Als je doodgaat laat je iig niet zoveel droppen. Ik stort altijd alles direct naar de bank via m'n telefoon. Alleen voor passive mode hou k wat geld achteruit. Dat moet je namelijk wel cash betalen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:56 schreef exile79 het volgende:
[..]
Duidelijk. Gewoon nooit cash hebben dus.
Nu rank 25. maar toen was ik 19 of zoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:56 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Nice, welke rank ben je?
Denk dat een bazooka etc. Wel handig zijn als al die helicopters komen, maar die kun je op rank 16 nog niet kopen.
TE ERG!quote:
Hehe ja met 4 man kun je dat wel halen.. eerder al gelukt met Muto010 en NL-Mash en nog iemandquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:17 schreef PicoMMP het volgende:
Ene Hellmouth8 en ik doen een survival met z'n 2en...
Het is echt pittig met z'n 2en. Toch tot wave 4 gehaald. Daarna was ik vrij snel dood en stond hellmouth er alleen voor.. tegen 30 man en een heli.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:22 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Hehe ja met 4 man kun je dat wel halen.. eerder al gelukt met Muto010 en NL-Mash en nog iemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |