Goedkoopste is offline en dan weer online te gaanquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:31 schreef Typisch het volgende:
Is het goedkoper om je eigen auto te slopen of om hem te repareren? Hij heeft nu 4 lekke banden en ben tevoet gevlucht voor de politie.![]()
lolquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Goedkoopste is offline en dan weer online te gaan
Als je ff een race doet,quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:31 schreef Typisch het volgende:
Is het goedkoper om je eigen auto te slopen of om hem te repareren? Hij heeft nu 4 lekke banden en ben tevoet gevlucht voor de politie.![]()
Erg fijn, een doodshoofd.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:28 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan heb je last van dezelfde bug als iemand die eerder vanavond in deze reeks postte. Misschien is het een idee om een nieuwe sessie op te zoeken of terug naar singleplayer te gaan en opnieuw naar online.
Anders zit je met het masker vast totdat Rockstar een oplossing heeft. Ooit.
Ik hoop voor jou dat het masker er nog enigszins leuk uitziet.
18000 bij wave 10 dacht ikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:47 schreef Snoepje5 het volgende:
Wie is er al hoger dan wave 7 gekomen bij survival?
Ik heb het 3x gedaan, maar allemaal dood bij wave 7.
En hoeveel meer geld krijg je dan? Bij wave 7 8400¤.
ik/ Heb hem uitgespeeld. Moet je wave 10 overleven. krijg je 20k en een trophyquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:47 schreef Snoepje5 het volgende:
Wie is er al hoger dan wave 7 gekomen bij survival?
Ik heb het 3x gedaan, maar allemaal dood bij wave 7.
En hoeveel meer geld krijg je dan? Bij wave 7 8400¤.
op je mobieltje mase bank en dan kies je depositquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:48 schreef exile79 het volgende:
Hoe zet ik geld op de bank? Ik vrees dat ik m'n cash kwijt ben als iemand me neermaait.
Thanks, maakt het ook verschil bij aankopen hoeveel je cash hebt en hoeveel op de bank staat?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:48 schreef tonic1 het volgende:
[..]
op je mobieltje mase bank en dan kies je deposit
Nee, alles wordt van je bank afgetrokken als je geen cash hebt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:52 schreef exile79 het volgende:
[..]
Thanks, maakt het ook verschil bij aankopen hoeveel je cash hebt en hoeveel op de bank staat?
Duidelijk. Gewoon nooit cash hebben dus.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:55 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Nee, alles wordt van je bank afgetrokken als je geen cash hebt.
Nice, welke rank ben je?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik/ Heb hem uitgespeeld. Moet je wave 10 overleven. krijg je 20k en een trophy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |