SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBL (Forum nick tussenhaakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: welke crew kleur wil je?
• zwart
• blauw
• groen
• roze
• oranje
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
DNS: 8.8.8.8 8.8.4.4.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
PS3: Select ingedrukt houden en dan Masker op Nonequote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Lekker handig dat er geen tijd aan het parachutespringen verbonden is.
We zitten met een groep van 10 al 15 minuten naar een gozer te kijken die pas net de heli is uitgesprongen.![]()
![]()
ik deed dat ook een keer maar kreeg een melding dat team 2 toen minimaal 1 persoon nodig hadquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:07 schreef Muto het volgende:
[..]. Wel vaag. Die gast stond in team 2.
Hoelaat doen we allemaal mee met een fokrace? Wie organiseert het?![]()
Waspoeder krijgt zijn ass handed to him omdat hij iemand zit te stangen bij de ATM
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Werkt niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
PS3: Select ingedrukt houden en dan Masker op None![]()
Sommige dure auto's moet je kopen en kan je niet aanpassen als je ze van de straat plukt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:50 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Ik had net een Infurnes en wilde deze als personal vehicle maken maar ik kwam de auto spray niet in, gaf iets aan van dat ie too hot to handle was en iets met high-end ofzo..
Iemand een idee wat dat is?
Tevens briljante winkel overval met getaway driver net
No amount of money ever bought a second of time.![]()
Was jij dat wie ik neersloeg voor ammunation? Zo ja, excuus. Ik was aan het jagen op ene RotterdamFC en net toen ik schoot liep jij vlak voor me langs en gaf ik je een klap.quote:
Ich hock in meinem Bonker![]()
Begint trouwens vrij vervelend te worden nu sommige spelers vrij dure speeltjes hebben. De granaten en raketten vliegen je om oren en iemand op een eerlijke manier opjagen is er zowat niet meer bij. Ook van die figuren die op een dak staan te snipen
No amount of money ever bought a second of time.![]()
Dat is wel irritant, daarom blijf ik liever in mijn automobiel zittenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:23 schreef TigerXtrm het volgende:
Begint trouwens vrij vervelend te worden nu sommige spelers vrij dure speeltjes hebben. De granaten en raketten vliegen je om oren en iemand op een eerlijke manier opjagen is er zowat niet meer bij. Ook van die figuren die op een dak staan te snipen
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
en dat zijn die dingen die gta zo leuk maken, get over itquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:23 schreef TigerXtrm het volgende:
Begint trouwens vrij vervelend te worden nu sommige spelers vrij dure speeltjes hebben. De granaten en raketten vliegen je om oren en iemand op een eerlijke manier opjagen is er zowat niet meer bij. Ook van die figuren die op een dak staan te snipen![]()
![]()
Sevvy.... Ik was te laat
YouTube
Dan heb je last van dezelfde bug als iemand die eerder vanavond in deze reeks postte. Misschien is het een idee om een nieuwe sessie op te zoeken of terug naar singleplayer te gaan en opnieuw naar online.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:26 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar als ik hem op none zet gebeurd er niks.
Anders zit je met het masker vast totdat Rockstar een oplossing heeft. Ooit.
Ik hoop voor jou dat het masker er nog enigszins leuk uitziet.![]()
![]()
Iemand Savage survival doen?
Invite please
YouTube
Vind het wat tegenvallen, vooral omdat ik vaak niet weet wat ik wil doen en die deathmatches kansloos ben omdat iedereen een beter wapen heeft.![]()
Ik heb wel zin in een Survival. Ben er over 15 minuten ongeveer."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Heb jij de mogelijkheid tot starten van deze survival?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:29 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb wel zin in een Survival. Ben er over 15 minuten ongeveer.
(PS3)YouTube
Nope, rank 7 nogquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Heb jij de mogelijkheid tot starten van deze survival?
(PS3)"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Haha, klopt. Zoiets vermoedde ik alquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Was jij dat wie ik neersloeg voor ammunation? Zo ja, excuus. Ik was aan het jagen op ene RotterdamFC en net toen ik schoot liep jij vlak voor me langs en gaf ik je een klap.
Ik was etenquote:![]()
![]()
Aaaah yes! Fap fap fap! Eindelijk kan ik spelen zonder Xbox Live disconnects! Ik heb mijn router voor 5 minuten uitgezet en aangedaan.Zijn er nu Fokkers op Xbox die spelen?
![]()
Is het goedkoper om je eigen auto te slopen of om hem te repareren? Hij heeft nu 4 lekke banden en ben tevoet gevlucht voor de politie.![]()
![]()
![]()
Goedkoopste is offline en dan weer online te gaanquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:31 schreef Typisch het volgende:
Is het goedkoper om je eigen auto te slopen of om hem te repareren? Hij heeft nu 4 lekke banden en ben tevoet gevlucht voor de politie.![]()
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
lolquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Goedkoopste is offline en dan weer online te gaan![]()
Als je ff een race doet,quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:31 schreef Typisch het volgende:
En je gaat daarna weer freeroamen is hij ook weer gemaakt , en sta je er weer vlak bijmee bekant vangde gin haas.![]()
Achillias ik moest ff snel m'n auto uit de impound reddenwou 'm niet kwijt zijn.
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Al die fokkers in 1 wereld
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Wie start er om 21 uur een race oid speciaal voor Fokkers?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Erg fijn, een doodshoofd.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:28 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan heb je last van dezelfde bug als iemand die eerder vanavond in deze reeks postte. Misschien is het een idee om een nieuwe sessie op te zoeken of terug naar singleplayer te gaan en opnieuw naar online.
Anders zit je met het masker vast totdat Rockstar een oplossing heeft. Ooit.
Ik hoop voor jou dat het masker er nog enigszins leuk uitziet.![]()
Wie is er al hoger dan wave 7 gekomen bij survival?
Ik heb het 3x gedaan, maar allemaal dood bij wave 7.
En hoeveel meer geld krijg je dan? Bij wave 7 8400¤.![]()
18000 bij wave 10 dacht ikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:47 schreef Snoepje5 het volgende:
En hoeveel meer geld krijg je dan? Bij wave 7 8400¤.![]()
Hoe zet ik geld op de bank? Ik vrees dat ik m'n cash kwijt ben als iemand me neermaait.geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
Met alle fokkers een legerbasis bestormen!YouTube
ik/ Heb hem uitgespeeld. Moet je wave 10 overleven. krijg je 20k en een trophyquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:47 schreef Snoepje5 het volgende:
En hoeveel meer geld krijg je dan? Bij wave 7 8400¤.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
op je mobieltje mase bank en dan kies je depositquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:48 schreef exile79 het volgende:
Hoe zet ik geld op de bank? Ik vrees dat ik m'n cash kwijt ben als iemand me neermaait.![]()
![]()
. Arme ik
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Thanks, maakt het ook verschil bij aankopen hoeveel je cash hebt en hoeveel op de bank staat?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:48 schreef tonic1 het volgende:
[..]
op je mobieltje mase bank en dan kies je depositgeregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
Nee, alles wordt van je bank afgetrokken als je geen cash hebt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:52 schreef exile79 het volgende:
[..]
Thanks, maakt het ook verschil bij aankopen hoeveel je cash hebt en hoeveel op de bank staat?![]()
Duidelijk. Gewoon nooit cash hebben dus.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:55 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Nee, alles wordt van je bank afgetrokken als je geen cash hebt.geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
Nice, welke rank ben je?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik/ Heb hem uitgespeeld. Moet je wave 10 overleven. krijg je 20k en een trophy
Denk dat een bazooka etc. Wel handig zijn als al die helicopters komen, maar die kun je op rank 16 nog niet kopen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: