socialclub.rockstargames.comquote:Iemand een link met de patch fix?
Waarin staat wat is veranderd?
Ja oké, lijkt mij niet dat die hier zitten toch?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ben het met hem eens, niets irritanter dan van die hoge stemmetjes.
Nee, ik bedoel het meer algemeen inderdaad.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:43 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Ja oké, lijkt mij niet dat die hier zitten toch?
DIE patserbakken kunnen niet in de normale garage. Ik heb gehoord!! dat er een garage bovenin de map ergens is waarbij je die duren bakken ook kunt verzekeren enz, tracker installeren en pimpen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:50 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Ik had net een Infurnes en wilde deze als personal vehicle maken maar ik kwam de auto spray niet in, gaf iets aan van dat ie too hot to handle was en iets met high-end ofzo..
Iemand een idee wat dat is?
Jup, links bovenin. Heet geen LS Customs maar heeft een aparte naam. Staat ook apart op de legendaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:55 schreef Roces18 het volgende:
[..]
DIE patserbakken kunnen niet in de normale garage. Ik heb gehoord!! dat er een garage bovenin de map ergens is waarbij je die duren bakken ook kunt verzekeren enz, tracker installeren en pimpen.
Met rijden ging wel goed hequote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:54 schreef sjonnie1990 het volgende:
Even gauw nog een missie doen met Yepss is ook geen doen, eerst nog 8 mijl rijden naar die deal![]()
money farmen voor appt is niet verstandig. Had vandaag nog gefarmd, koop ik een appt en een paar uur later verdwenen met mijn autos (500.000 weg)quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:58 schreef Shadeauw het volgende:
Ik moet ff money farmen voor een appartement
Iemand zin om een paar leuke missies te doen? @ Xbox
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:07 schreef kamikazebanaan het volgende:
lol gewoon gewonnen omdat er geen tegenstanders zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |