Dat heb ik inderdaad overwogen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:13 schreef Queller het volgende:
Tsja... al eens overwogen bij de postzegelhandel langs te gaan?
Misschien wel handig. Je kan er met dit soort dingen zó gruwelijk naast zitten namelijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:17 schreef DenHeldert het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad overwogen.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:17 schreef Queller het volgende:
[..]
Misschien wel handig. Je kan er met dit soort dingen zó gruwelijk naast zitten namelijk
Zie er zojuist een met de textquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:19 schreef Queller het volgende:
[..]
Kan dat het geheel ¤ 10 waard is, kans dat het geheel ¤ 15.000 waard is
Nouja, dat weet ik dus niet daar ik niet weet wat het waard is.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:35 schreef Elan het volgende:
Wat wil je er voor hebben dan? Neem ze anders wel van je over.
OK, dat snap ik. Maar ik heb zo iets van 'wat moet ik ermee?'quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:02 schreef Mark het volgende:
Denk niet dat een postzegelhandelaar je de hoofdprijs ervoor geeft, hou dat in je achterhoofd.
60 euro.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:35 schreef Elan het volgende:
Wat wil je er voor hebben dan? Neem ze anders wel van je over.
Maar weet je ook wat een pedofilatilist is?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:41 schreef Elan het volgende:
Ik vind vooral de tijdsperiode interessant.
Ben geen filatelist dus de waarde zal je zelf moeten bepalen.
Pedo-libro-septimana-filatilisten in wording.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:25 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Maar weet je ook wat een pedofilatilist is?
Haha fucking hell, het bestaat nog ook. Ik dacht meer aan mensen die graag likken aan kinderpostzegels, maar jouw antwoord is beter.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:35 schreef DenHeldert het volgende:
[..]
Pedo-libro-septimana-filatilisten in wording.
Wederom een DM gestuurd.quote:
Deze is al verkocht.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |