abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132196103
Jah de jüdischen rasse zijn heel goed, we weten het nu wel Zwaaien. Is G-d ook eine Jude ??? :')
pi_132196158
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 16:41 schreef sjoemie1985 het volgende:
2000 jaar geleden was die grond eigenlijk al van de joden.
maar sinds de val van Jeruzalem zijn zij dus verdeeld geraakt over de aarde.
maar nu komen ze beetje bij beetje weer terug.
hoewel een overgroot deel van de stammen al weer terug is.
Grond kan niet heilig zijn
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:20:46 #63
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_132196179
quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 19:46 schreef padlarf het volgende:
God deelt de Nobelprijzen niet uit.
Dat zijn helaas inderdaad mensen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_132196208
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 16:37 schreef Gray het volgende:

[..]

Een andere verklaring is welvaart.
Die welvaart is er gekomen door hun hersenen te gebruiken
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:32:58 #65
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_132196552
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 18:20 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dat zijn helaas inderdaad mensen.
Vooral die voor de vrede is echt een aanfluiting. De rest ervan zijn nog met enige regelmaat wel terecht.
Ok stelletje hokboeren
pi_132205405
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 10:10 schreef sjoemie1985 het volgende:
dat eerst niemand omzag naar dat stuk grond, en nu willen de pallestijnen het ineens weer terug hebben.
Niemand omzag naar dat stuk grond? Hoe kom je daar bij? De Palestijnen die op dat stuk grond leefden werden er zonder pardon uitgedonderd. En wie zegt dat het grond van de Joden was? Wie zijn überhaupt de Joden?
pi_132218807
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 21:31 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Niemand omzag naar dat stuk grond? Hoe kom je daar bij? De Palestijnen die op dat stuk grond leefden werden er zonder pardon uitgedonderd. En wie zegt dat het grond van de Joden was? Wie zijn überhaupt de Joden?
Dan moet je de bijbel maar eens gaan lezen, als je wilt weten wie ze zijn en waar ze leefden.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_132222541
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 21:31 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Wie zegt dat de grond van de Palestijnen was?

De eigenaar van de grond is degene die de grond in beslag neemt. Simpel als dat.
Conscience do cost.
pi_132222962
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 18:21 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Die welvaart is er gekomen door hun hersenen te gebruiken
Deels, maar bovenal door de, van het Westen (VS), gekregen miljarden en kennis.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 13:05:55 #70
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_132223191
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:38 schreef LXIV het volgende:
En het zijn ook niet de nobelprijzen voor de kansenmensen (zoals die voor de vrede of de literatuur). Het zijn de echte moeilijke nobelprijzen!
Integendeel, sommetjes oplossen kan iedereen, zelfs mijn rekenmachine. De waarheid is dat joden excelleren in een zeer beperkte, eenzijdige vorm van intelligentie, namelijk die die door IQ gemeten wordt. Onder joden ligt dat namelijk een hele standaardafwijking hoger dan onder blanken. Gevolg daarvan is wel dat joodse intellectuele brille altijd iets epigonisch, iets formulaisch heeft. Dat verklaart ook waarom de allergrootsten geen joden zijn. Ga maar na; een Mahler haalt het niet bij een Wagner, een Einstein niet bij een Newton, een Spinoza niet bij een Leibniz.

In onze cultuur wordt de mathematisch-technologische vorm van intelligentie, de instrumentele rede in zijn puurste vorm, het hoogst aangeslagen. Zo puur dat we zelfs van de manipulatieve rede kunnen spreken. Vandaar ook de associatie van joden met eerloosheid, of zelfs een soort autistische kwaadaardigheid; ze weten wel abstracte concepten te manipuleren (elementaire deeltjes, beurskoersen etc.), maar van loyaliteit, eer en fatsoen hebben ze minder Ahnung.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 13:30:18 #71
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_132223956
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:42 schreef LXIV het volgende:
Het is echt onzin om de Joodse lobby als reden aan te voeren. Die nobelprijzen voor Natuurkunde en Chemie zijn echt niet zomaar gegeven. Daar moet je echt iets voor gepresteerd hebben. Iedereen met enige kennis van Natuurkunde of Chemie kan dat inzien.
Wat wij als goede wetenschap zien is grotendeels cultureel bepaald. Kinderlijk ontzag voor de prestaties van de exacte wetenschappen is iets voor buitenstaanders en nitwits. Er is wel degelijk een joodse lobby om het genie van joden op te hemelen. Wie enige kennis heeft van het Latijn en Spinoza gaat lezen, om een voorbeeld te noemen, komt erachter dat zijn beheersing van die taal nogal gebrekkig is. En als ik kijk naar de vier joden die onze gedachtenwereld beheersen (koloniseren?) -Jezus, Marx, Freud en Einstein- zie ik vier keer min of meer hetzelfde trucje; een hysterische subversie van de geschiedenis, die een grote aantrekking uitoefent op intellectueel onweerbaren, die tot eeuwen na de dood van de grondleggers de geesten van jonge mensen tot hysterie aanzet, wanneer de joden zelf allang weer iets nieuws hebben gevonden - of juist terugvallen op de joodse traditie. Wie het beziet vanuit het perspectief van de evolutionaire sociobiologie, kan dit niet anders zien dan de (uiterst succesvolle) strategie van een parasitaire stam om de gaststam intern te ontregelen (zonen tegen hun vaders op te zetten; polarisatie ipv harmonie aanmoedigen) en er toch de vruchten van te plukken (financieel, maar ook bv. door nobelprijzen binnen te slepen).
pi_132231933
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 12:42 schreef ems. het volgende:

[..]

Wie zegt dat de grond van de Palestijnen was?

De eigenaar van de grond is degene die de grond in beslag neemt. Simpel als dat.
Ik zeg nergens dat de Palestijnen universeel bepaalde eigenaren zijn van het stuk grond, net zo goed als de Joden dat ook niet zijn. Ik geef simpelweg een reden waarom de Palestijnen dat stuk grond terug willen. Vind je het overigens niet een tikkeltje doelloos om op een miereneukerige wijze reacties uit hun context te halen en daar onnozele conclusies aan te binden die ik schijnbaar zou moeten hebben gemaakt?
pi_132232089
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 17:26 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat de Palestijnen universeel bepaalde eigenaren zijn van het stuk grond, net zo goed als de Joden dat ook niet zijn. Ik geef simpelweg een reden waarom de Palestijnen dat stuk grond terug willen.
Ok.
quote:
Vind je het overigens niet een tikkeltje doelloos om op een miereneukerige wijze reacties uit hun context te halen en daar onnozele conclusies aan te binden die ik schijnbaar zou moeten hebben gemaakt?
Je ziet spoken.
Conscience do cost.
pi_132233128
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 10:26 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

Dan moet je de bijbel maar eens gaan lezen, als je wilt weten wie ze zijn en waar ze leefden.
Ik denk dat ik met een groepje vrienden ga beweren dat wij tovenaars zijn en derhalve recht hebben op de grond onder Londen omdat de Harry Potter boeken vertellen dat daar de tovenaarsbank Goudgrijp ligt.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_132249671
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:34 schreef Perrin het volgende:
Alvast bij voorbaat een waarschuwing om de discussie hier een beetje netjes te houden.

En verder: de OP blinkt niet bepaald uit in bescheidenheid. Joden lijken me daarentegen duidelijk oververtegenwoordigd op gebied van menselijke intellectuele prestaties, dat dan weer wel.

Een blijk van lof zou misschien iets minder triomfantelijk kunnen :P
Valt me nogal tegen, afgaande op het gedrag van de staat Israel.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_132249708
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 16:41 schreef sjoemie1985 het volgende:
2000 jaar geleden was die grond eigenlijk al van de joden.
maar sinds de val van Jeruzalem zijn zij dus verdeeld geraakt over de aarde.
maar nu komen ze beetje bij beetje weer terug.
hoewel een overgroot deel van de stammen al weer terug is.
En je punt is?
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 10:10 schreef sjoemie1985 het volgende:
dat eerst niemand omzag naar dat stuk grond, en nu willen de pallestijnen het ineens weer terug hebben.
Oh, je wilt zeggen dat in die 2000 tussenjaren niemand zich met die grond heeft beziggehouden? Alsof die grond niet heeft bestaan of zo?
Kruistochten? Om maar iets te noemen?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_132273411
Het s een beetje kort door de bocht om deze nobelprijzen uit te vlakken.
Israël heeft veel geld gekregen inderdaad maar dat heeft Pakistan en Egypte ook.
De joden hebben deze "talenten" echter flink vermeerderd in tegenstelling tot anderen die er eigenlijk alleen slechter van zijn geworden.

Einstein bijvoorbeeld heeft zijn bekendste uitvinding trouwens al gedaan toen hij nog onbekend was en zonder geld.

Ik denk dat deze oververtegenwoordiging heeft te maken met achtergrond.
Als je uit een muzikale familie komt kom je niet onder muziek maken uit.
Als je uit een familie komt waar een hoge studie heel erg belangrijk gevonden wordt dan is de kans groot dat je dat sentiment volgt.
Als je dan ook nog uit een omgeving komt waarin je je vrij kan ontwikkelen dan kan je met je dan ontwikkelde creativiteit, nieuwsgierigheid en door studie opgedane kennis tot grote hoogte komen.

Omdat joden lang geleden uitgeloten waren van de toen eerbare beroepen moesten ze zich gedwongen beperken tot bankier, handel en wetenschap.
Zal dat er misschien iets mee te maken kunnen hebben?
pi_132273630
Over dat miezerige lapje grond dat Israël heet.
Als er geen joden op zaten wist niemand dat het bestond.

Als een gebied langer dan 10 of 20 jaar in bezit is van een volk en het merendeel de bewoners willen graag dat dat zo blijft dan kan het beter zo blijven.

Constantinopel is nu van Turkije en dat gaan we ook niet terug eisen.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 22:00:19 #79
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_132278167
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 13:30 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Wat wij als goede wetenschap zien is grotendeels cultureel bepaald. Kinderlijk ontzag voor de prestaties van de exacte wetenschappen is iets voor buitenstaanders en nitwits. Er is wel degelijk een joodse lobby om het genie van joden op te hemelen. Wie enige kennis heeft van het Latijn en Spinoza gaat lezen, om een voorbeeld te noemen, komt erachter dat zijn beheersing van die taal nogal gebrekkig is. En als ik kijk naar de vier joden die onze gedachtenwereld beheersen (koloniseren?) -Jezus, Marx, Freud en Einstein- zie ik vier keer min of meer hetzelfde trucje; een hysterische subversie van de geschiedenis, die een grote aantrekking uitoefent op intellectueel onweerbaren, die tot eeuwen na de dood van de grondleggers de geesten van jonge mensen tot hysterie aanzet, wanneer de joden zelf allang weer iets nieuws hebben gevonden - of juist terugvallen op de joodse traditie. Wie het beziet vanuit het perspectief van de evolutionaire sociobiologie, kan dit niet anders zien dan de (uiterst succesvolle) strategie van een parasitaire stam om de gaststam intern te ontregelen (zonen tegen hun vaders op te zetten; polarisatie ipv harmonie aanmoedigen) en er toch de vruchten van te plukken (financieel, maar ook bv. door nobelprijzen binnen te slepen).
Wat mij betreft schaar je Marx en Freud onder de fraudeurs. Maar Einstein is toch een heel ander verhaal. Wat mij betreft kun je Einstein wel gelijk stellen aan Newton, omdat zijn theorie ook een paradigmaverschuiving in de natuurwetenschappen heeft opgeleverd. En naderhand gewoon empirisch bewezen in de echte natuur. Waarvan we natuurlijk niet zeggen kunnen dat ze uitmaakt van een Joods complot.
Jezus daarentegen is zo'n uitzonderingscategorie dat hier helemaal niks zinnigs meer over te zeggen valt.
The End Times are wild
pi_132281114
hier is een van mijn favoriete artikelen over joodse intelligentie:
http://immortallife.info/(...)hkenazi-jews-so-high
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')