Het zijn net mensen alleen veel beter zekerquote:Ik blijf het Joodse Volk bewonderen voor haar prestaties in deze wereld, ze excelleert op ongeveer alle gebied, van kunst tot wetenschap, van commercie tot filosofie.
Maar wel het verstand... wat is een andere verklaring dat 15 miljoen mensen (0.2% ongeveer van de wereldbevolking) maar liefst 30% van de nobelprijzen binnenhalen.quote:
Joden zijn uiteraard ook gewoon mensen, alleen heb ik geen moeite te erkennen dat zij heel succesvol zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:47 schreef aequus het volgende:
[..]
Het zijn net mensen alleen veel beter zeker
-edit Zo te zien excelleer jij niet op grammaticaal niveau.
Opvoeding, mixing met andere rassen, motivatiequote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:51 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Maar wel het verstand... wat is een andere verklaring dat 15 miljoen mensen (0.2% ongeveer van de wereldbevolking) maar liefst 30% van de nobelprijzen binnenhalen.
http://isreality.nl/2013/(...)zen-gaat-naar-joden/
Uit dat stukje wat jij net stuurde, als ze in kenia dezelfde mogelijkheden hadden en hun niet was het geen 30% geweest.quote:Dat klopt niet. Dat is bewezen met studies van niet-Joodse kinderen die door Joodse gezinnen geadopteerd werden. Die presteerden even goed als echte Joodse kinderen.
Ik ook niet, maar om nou te zeggen dat ze het meest succesvolle volk zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:53 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Joden zijn uiteraard ook gewoon mensen, alleen heb ik geen moeite te erkennen dat zij heel succesvol zijn
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:54 schreef aequus het volgende:
Even een gokje wagen,
TS is:
Christen: correct
Tussen de 25 en 40: Jonger, maar niet zoveel
Man: correct
Krijgt elke maand/week zo israel krant door de bus: Neen. Maar ik kijk wel behoorlijk vaak op websites enzo
Hoeveel heb ik er goed? 2,5
Je hebt door dat het maar een klein select groepje mensen is die voor meerdere jaren bepaalt wie de Nobelprijzen krijgen, hè? Het is echt een verschrikkelijk lobbyspelletje.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:51 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Maar wel het verstand... wat is een andere verklaring dat 15 miljoen mensen (0.2% ongeveer van de wereldbevolking) maar liefst 30% van de nobelprijzen binnenhalen.
http://isreality.nl/2013/(...)zen-gaat-naar-joden/
daar kunnen die kansarme moslims een voorbeeld aan nemen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:44 schreef zwaaien het volgende:
Vier van de vijf Nobelprijs winnaars van de laatste twee dagen zijn van Joodse afkomst. God heeft duidelijk een doel met het Joodse Volk.
Nobelprijs Natuurkunde :
François Englert (België) : Joods
Peter Higgs
Nobelprijs Chemie :
Martin Karplus : Joods
Michael Levitt : Joods
Arieh Warshel : Joods
Ik blijf het Joodse Volk bewonderen voor haar prestaties in deze wereld, ze excelleert op ongeveer alle gebied, van kunst tot wetenschap, van commercie tot filosofie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |