Alsof die gast voor de camera komt na een verliesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij dik verliest en gaat huilen voor de camera.
Ik weet niet wie het was. Ze halen mij er toch wel weer uit. Maar bedankt GGMM. Je doet je werk goedquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik zag dat er iemand ontbrak in de OP, dus ik ging even zoeken wie het was en heb diegene teruggezet.
Overigens verdenk ik Knut er van.
quote:
quote:Kinderen met Downsyndroom in Nederland hebben twee keer zo vaak overgewicht als kinderen zonder Downsyndroom: 26% van de jongens met Downsyndroom heeft overgewicht en 32% van de meisjes. Van obesitas (ernstig overgewicht) is sprake bij 4% van de jongens en 5% van de meisjes. Overgewicht bij kinderen met Downsyndroom is al vanaf jonge leeftijd (2-6 jaar) aanwezig.
Die Australiėr ofzo is wel een baas. Met zijn baard en lange vlecht.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Barneveld nog meer.
Walgelijke gozer.
Whitlock, maar die faalt altijd hard op het toernooi dat nu wordt gegooid.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Australiėr ofzo is wel een baas. Met zijn baard en lange vlecht.
Was wel lachen altijd joh. Net als vroeger met King en Ted Hanky enzo. En Wolfie.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Whitlock, maar die faalt altijd hard op het toernooi dat nu wordt gegooid.
Kut DI/DO. Daarom kijk ik niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Whitlock, maar die faalt altijd hard op het toernooi dat nu wordt gegooid.
Adams is definitief verleden tijd qua darts.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was wel lachen altijd joh. Net als vroeger met King en Ted Hanky enzo. En Wolfie.
Oke, leuk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een aansteller zeg.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog 1 post.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga me maar eens omkleden en richting de voetbal. Ik hoop dat die klote enkel meewerkt
Fijne avond allen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |