Nee, ik zag dat er iemand ontbrak in de OP, dus ik ging even zoeken wie het was en heb diegene teruggezet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM wijzigt de OP zodat Kapi er niet aan gaat zitten.
Knut zou zoiets nooit doen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik zag dat er iemand ontbrak in de OP, dus ik ging even zoeken wie het was en heb diegene teruggezet.
Overigens verdenk ik Knut er van.
wie was er uit de OP ontsnapt?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik zag dat er iemand ontbrak in de OP, dus ik ging even zoeken wie het was en heb diegene teruggezet.
Dat meisje dat d'r tieten weigert te posten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wie was er uit de OP ontsnapt?
ow ze hoort er al bij?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat meisje dat d'r tieten weigert te posten.
Eet een appel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik haat het dat de training pas 20:15 is. Half 8 is een betere tijd, nu verveel ik me al 1,5 uur
Tegen huilie huilie morgen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen, niet vandaag. Maar hij gooide wel ziek goed.
Ik ga morgen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:28 schreef Caland het volgende:
Ik twijfel of ik vandaag of morgen ga sporten. Zo lui als een neger vandaag
Doping.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al gooit die papzak verdacht goed als hij tegen van gerwen moet
Ik hoop dat hij dik verliest en gaat huilen voor de camera.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haten op Barneyquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja maar morgen zit ik dan weer bij een relatief onbekende groep aangezien ik meestal op maandag en/of woensdag gaquote:
Alsof die gast voor de camera komt na een verliesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij dik verliest en gaat huilen voor de camera.
Ik weet niet wie het was. Ze halen mij er toch wel weer uit. Maar bedankt GGMM. Je doet je werk goedquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
quote:Kinderen met Downsyndroom in Nederland hebben twee keer zo vaak overgewicht als kinderen zonder Downsyndroom: 26% van de jongens met Downsyndroom heeft overgewicht en 32% van de meisjes. Van obesitas (ernstig overgewicht) is sprake bij 4% van de jongens en 5% van de meisjes. Overgewicht bij kinderen met Downsyndroom is al vanaf jonge leeftijd (2-6 jaar) aanwezig.
Die Australiër ofzo is wel een baas. Met zijn baard en lange vlecht.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Barneveld nog meer.
Walgelijke gozer.
Whitlock, maar die faalt altijd hard op het toernooi dat nu wordt gegooid.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Australiër ofzo is wel een baas. Met zijn baard en lange vlecht.
Was wel lachen altijd joh. Net als vroeger met King en Ted Hanky enzo. En Wolfie.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Whitlock, maar die faalt altijd hard op het toernooi dat nu wordt gegooid.
Kut DI/DO. Daarom kijk ik niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Whitlock, maar die faalt altijd hard op het toernooi dat nu wordt gegooid.
Adams is definitief verleden tijd qua darts.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was wel lachen altijd joh. Net als vroeger met King en Ted Hanky enzo. En Wolfie.
Oke, leuk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een aansteller zeg.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog 1 post.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga me maar eens omkleden en richting de voetbal. Ik hoop dat die klote enkel meewerkt
Fijne avond allen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |