Bron?quote:Als een lopend vuurtje gaat het over internet.
Conspiracys zijn een feit. En de Mainstream Media is de propagandamachine van de slapenden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:25 schreef Re het volgende:
oh ja, infowars, de propagandamachine van de conspiracy minded
Republikeinen en democraten hebben daar beide een aandeel inquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:31 schreef Re het volgende:
't is wel grappig dat die truckers zich meer zorgen maken om die paar miljoen die Obama aan rebellensteun geeft en de miljarden die nu verloren gaan omdat de republikeinen de gehele economie verkankeren... prioriteiten
nah, die worden een beetje gekidnapt door hun eigen tea party en de onwil om iets wat allang door de senaat etc heen was alsnog te willen blokkeren... iets wat in principe niets met deze hele kwestie van goedkeuring te maken heeft...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Republikeinen en democraten hebben daar beide een aandeel in
Beetje zwak om de republikeinen daar op aan te kijken
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:37 schreef MichaelScott het volgende:
Facebookpagina is gewoon online dus het artikel klopt niet
https://www.facebook.com/ridefortheconstitution
edit: Twitter ook trouwens: https://twitter.com/T2SDA
Deze geruchten zijn allemaal omdat de Aliens binnenkort komen en de wereld overnemen!!!1111!1!1!quote:
Leuk dat je Friezen weer als onafhankelijk "volk" wilt gaan betitelen, maar ik voel me niet aangesproken. Met mij het overgrote deel van de Friezen, overigens.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:31 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Goede actie van deze truckers.
Ik zal op 11 oktober ook niets kopen, ik roep het Friese en Nederlandse volk ook op deze dag niets te kopen en je ziek te melden op je werk in solidariteit met het Amerikaanse volk dat terecht demonstreert tegen de bijna hopeloze corruptie in de V.S.
Het is goed dat er iets gedaan wordt. Blijven zitten op je zolderkamer helpt niet.
Ja wat denk jij, de reptielen hebben dit topic gelezen en natuurlijk alles snel weer online gegooid zodat het lijkt alsof er vrijheid is. Dat jij dat niet doorhebt junge.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:37 schreef MichaelScott het volgende:
Facebookpagina is gewoon online dus het artikel klopt niet
https://www.facebook.com/ridefortheconstitution
edit: Twitter ook trouwens: https://twitter.com/T2SDA
Wat moet ik uitleggen? Dat je dit soort berichten niet hoort op MSM? Ook al klopt het niet helemaal? Raar om daar zo om te lachen. Maar goed jij gelooft de MSM natuurlijk blind.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:25 schreef bas-beest het volgende:
[..]
TS, zou je dat eens uit willen leggen?
Nou, je zou natuurlijk uit kunnen leggen waarom de opmerking dat de accounts geblokkeerd zijn niet kloppen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:14 schreef Japie77 het volgende:
Wat moet ik uitleggen? Dat je dit soort berichten niet hoort op MSM? Ook al klopt het niet helemaal? Raar om daar zo om te lachen. Maar goed jij gelooft de MSM natuurlijk blind.
Ja precies of die 2,8 triljoen dollars die obama de amerikaanse belastingbetaler laat betalen in toekomstige kosten voor obamacare.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:31 schreef Re het volgende:
't is wel grappig dat die truckers zich meer zorgen maken om die paar miljoen die Obama aan rebellensteun geeft en de miljarden die nu verloren gaan omdat de republikeinen de gehele economie verkankeren... prioriteiten
dat is een valse quote, dat zinnetje heeft alex jones nog nooit gebruikt!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:42 schreef IntensiveGary het volgende:
Gaat niet gebeuren. Hooguit ergens een klein stakingkje van vrachtwagenbesturende aluhoedjes. Verder, die Martial Law komt er al een jaar of tien binnen paar weken aan. Maar nu echt, hoor!
En ja, we zijn sheeple (zonder apostrof en S, taalbarbaar), geloven blindelings alles wat de MSM melden. Want een tussenweg is er niet voor de BNW-mafklappers.
Maar goed, we zullen zien, de 11e. Ik voorspel dat de wereld gewoon doordraait. Uiteraard zal Alex Jones dan krijsen dat 'the powers that be' hebben ingegrepen hebben en dat we in opstand moeten komen. Hij wint altijd
Mag het hek naar BNW nu weer dicht en op slot?
Leer lezen. Hint: het is geen citaat.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:47 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
dat is een valse quote, dat zinnetje heeft alex jones nog nooit gebruikt!
Weet je verder wel wat martial law is?
Weet je trouwens dat amerika in minstens 3 oorlogen on of staat van rampen is verwikkeld die de overheid extra macht geeft?
nee niet, daarom staat het tussen fucking QUOTES.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:58 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Leer lezen. Hint: het is geen citaat.
Tip 2: lees die paar zinnen eens opnieuw en let dan hierop: "we zullen zien, de 11e. Ik voorspel..."quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:09 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
nee niet, daarom staat het tussen fucking QUOTES.
Geef nou maar gewoon toe je weet bij god niet waar je over spreekt.
Guttegut, gaan we het zo spelen? Ben je een kloon van Lambiekje toevallig? Die doet dat ook altijd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:14 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat moet ik uitleggen? Dat je dit soort berichten niet hoort op MSM? Ook al klopt het niet helemaal? Raar om daar zo om te lachen. Maar goed jij gelooft de MSM natuurlijk blind.
Ach, De Speld wordt hier ook vaker gebruikt en daar is het waarheidsgehalte maar beperkt hoger dan op die sites...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Niburu en infowars moeten gewoon verbannen worden als geldige bron. Is natuurlijk censuur, dat is waar, maar er staat zoveel onzin op die sites dat het lastig is om te bepalen of dit nou echt is of niet.
Hoe moet ik dat uitleggen als ik het niet weet. Kan natuurlijk wel iets bedenken. Waarschijnlijk zijn de accounts geblokkeerd geweest en is die blokkade opgeheven. Er worden ook constant filmpjes van Youtube verwijderd en bij TED is ook een enorme censuur aanwezig. Maar dat zal ook wel weer aluhoedjes gelul zijn in jouw ogen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:21 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Nou, je zou natuurlijk uit kunnen leggen waarom de opmerking dat de accounts geblokkeerd zijn niet kloppen.
Maar dát is niet te beantwoorden omdat het je OP direct onderuit haalt, dus ga je het lekker andersom draaien.
Typisch aluhoedje-gelöl, waarom dit topic nog in NWS staat is me een raadsel...
Ik wil je wel eens horen als de dollar is gevallen, mafkees.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:42 schreef IntensiveGary het volgende:
Gaat niet gebeuren. Hooguit ergens een klein stakingkje van vrachtwagenbesturende aluhoedjes. Verder, die Martial Law komt er al een jaar of tien binnen paar weken aan. Maar nu echt, hoor!
En ja, we zijn sheeple (zonder apostrof en S, taalbarbaar), geloven blindelings alles wat de MSM melden. Want een tussenweg is er niet voor de BNW-mafklappers.
Maar goed, we zullen zien, de 11e. Ik voorspel dat de wereld gewoon doordraait. Uiteraard zal Alex Jones dan krijsen dat 'the powers that be' hebben ingegrepen hebben en dat we in opstand moeten komen. Hij wint altijd
Mag het hek naar BNW nu weer dicht en op slot?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:24 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Ik wil je wel eens horen als de dollar is gevallen, mafkees.
[ afbeelding ]
Ga lekker Baphomet aanbidden samen met DS4 de geldgeile arrogante hellevorst.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het is trouwens mammon dat ze aanbidden, de baphomet komt van cernunnos en is een vruchtbaarheids god, die heb je meer in het sekshandel leventje.
Een val van de dollar is uiteindelijk niet tegen te houden omdat een onhoudbaar systeem is gecreëerd. (sinds Obama is de staatschuld ruim verdubbeld) China koopt sinds kort meer goud dan ooit.. meer dan 50 procent van de wereld productie, ze weten wat er komen gaat en dumpen hun dollars voor goud.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:03 schreef Schurkenstaat het volgende:
Mensen kunnen er wel lacherig om doen, of het toejuichen, maar het is natuurlijk treurig.
Want reken maar: zodra de VS verkouden raakt, begint de EU ook te hoesten. En dat een weldenkend individu op dit forum daarop zit te wachten, kan ik me niet voorstellen. Want het raakt je, wie je ook bent en wat je ook doet. We hebben heel veel te verliezen.
Is die uil mammon?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het is trouwens mammon dat ze aanbidden, de baphomet komt van cernunnos en is een vruchtbaarheids god, die heb je meer in het sekshandel leventje.
Dat vrees ik ook.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:13 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Een val van de dollar is uiteindelijk niet tegen te houden omdat een onhoudbaar systeem is gecreëerd. (sinds Obama is de staatschuld ruim verdubbeld) China koopt sinds kort meer goud dan ooit.. meer dan 50 procent van de wereld productie, ze weten wat er komen gaat en dumpen hun dollars voor goud.
Medicijnen vergeten in te nemen vanmorgen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:24 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Ik wil je wel eens horen als de dollar is gevallen, mafkees.
[ afbeelding ]
Ga lekker Baphomet aanbidden samen met DS4 de geldgeile arrogante hellevorst.
Dan zat 'ie niet eens zo heel ver naastquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Erg grappig, je zou cabaretier moeten worden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:22 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Medicijnen vergeten in te nemen vanmorgen?
Had je een serieuze reactie verwacht op je achterlijkheden dan? Scheer je weg, gekkie.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:24 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Erg grappig, je zou cabaretier moeten worden.
Van een geïndoctrineerde dolleman verwacht ik niet anders, die zegt 'scheer je weg' en wordt daarna opgewonden van zijn denkbeeldige superioriteit.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:26 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Had je een serieuze reactie verwacht op je achterlijkheden dan?
Wat een aannamesquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:33 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Van een geïndoctrineerde dolleman verwacht ik niet anders, die zegt 'scheer je weg' en wordt daarna opgewonden van zijn denkbeeldige superioriteit.
Laten we eind 2014 beoordelen of de spreekwoordelijke pleuris is uitgebroken in Yankeeland, daarna wordt er een evaluatie gemaakt waaruit blijkt wie er gelijk had.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:43 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Wat een aannamesVoorlopig ben jij degene die zich als een dolleman gedraagt. Fijn stukje projectie
Neuh, niet interessant. Ten eerste heeft dat met met jouw manier van 'discussiëren' geen enkel nut. Koel eerst maar eens een beetje af. Ten tweede: zelfs al breekt de pleuris uit, dan wordt dat heel snel ondervangen. Alle doemscenario's ten spijt ben ik er behoorlijk zeker van dat de wereld - ook na het onwaarschijnlijke instorten van een wereldmunt - gewoon blijft doordraaien. Dit is gewoon de zoveelste Millenniumbug.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:47 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Laten we eind 2014 beoordelen of de spreekwoordelijke pleuris is uitgebroken in Yankeeland, daarna wordt er een evaluatie gemaakt waaruit blijkt wie er gelijk had.
Prima, bedankt voor je meningquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:55 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ten tweede: zelfs al breekt de pleuris uit, dan wordt dat heel snel ondervangen. Alle doemscenario's ten spijt ben ik er behoorlijk zeker van dat de wereld - ook na het onwaarschijnlijke instorten van een wereldmunt - gewoon blijft doordraaien. Dit is gewoon de zoveelste Millenniumbug.
Zo lang we beschaving hebben zijn er mensen die de behoefte voelen te schreeuwen dat de wereld zijn einde nadert. Ooit zullen ze best gelijk krijgen. Wij gaan dat echter niet meer meemaken.
Klopt. Maar het moet veranderen. En de enige manier waarop dit systeem zal veranderen is als de boel in elkaar stort. Of er moeten hele moedige mensen opstaan in de politiek die de boel echt gaan veranderen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:03 schreef Schurkenstaat het volgende:
Mensen kunnen er wel lacherig om doen, of het toejuichen, maar het is natuurlijk treurig.
Want reken maar: zodra de VS verkouden raakt, begint de EU ook te hoesten. En dat een weldenkend individu op dit forum daarop zit te wachten, kan ik me niet voorstellen. Want het raakt je, wie je ook bent en wat je ook doet. We hebben heel veel te verliezen.
De wereld zal niet vergaan. Maar terug naar de ruilhandel bv is een realistisch scenario bv. DIt is echt geen milleniumbug hoor. Dit is de bubbel der bubbels. De schuldenbubbel. Als die klapt is het over met het fiat geld systeem.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:55 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Neuh, niet interessant. Ten eerste heeft dat met met jouw manier van 'discussiëren' geen enkel nut. Koel eerst maar eens een beetje af. Ten tweede: zelfs al breekt de pleuris uit, dan wordt dat heel snel ondervangen. Alle doemscenario's ten spijt ben ik er behoorlijk zeker van dat de wereld - ook na het onwaarschijnlijke instorten van een wereldmunt - gewoon blijft doordraaien. Dit is gewoon de zoveelste Millenniumbug.
Zo lang we beschaving hebben zijn er mensen die de behoefte voelen te schreeuwen dat de wereld zijn einde nadert. Ooit zullen ze best gelijk krijgen. Wij gaan dat echter niet meer meemaken.
Lees je maar eens in over onderwerpen als Fractioneel Bankieren bv. We komen nu bij het eindpunt en het beginpunt in feite en dat is de creatie van geld. Als alle landen tot over hun oren in de schulden zitten en jij denkt dat we na een "correctie" gewoon weer verder gaan heb je gewoon geen goed beeld van de situatie. Alleen al 1 blik op de schuldengrafiek van de USA zegt wat dat betreft al genoeg. De centrale banken zijn met dingen bezig waarvan ze geen enkel idee hebben wat ze aan het doen zijn. Maar ze konden niet anders omdat we in 2008 wel moesten ingrijpen omdat het systeem toen al was ontploft met ruilhandel als gevolg.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:23 schreef IntensiveGary het volgende:
1929, de oliecrisis in de jaren '70, 1987, 2003, 2008.
We zijn er nog steeds. 'Ja, nu is het écht anders.' Nope, dat is het niet... Er komt hooguit een correctie en dan blazen we weer vrolijk door.
Ik begrijp dat er een grote groep is die een soort utopisch wereldbeeld voor ogen heeft waarin de één een muurtje metselt en van de ander dan een zak aardappelen en een paar kolen krijgt. Maar ik zie het niet gebeuren. Het gaat niet klappen. Net zoals in 2008 niet klapte, al scheelde dat misschien weinig. En nee, dat is geen struisvogelpolitiek. Dat is realiteit. Men láát het niet klappen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:36 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Lees je maar eens in over onderwerpen als Fractioneel Bankieren bv. We komen nu bij het eindpunt en het beginpunt in feite en dat is de creatie van geld. Als alle landen tot over hun oren in de schulden zitten en jij denkt dat we na een "correctie" gewoon weer verder gaan heb je gewoon geen goed beeld van de situatie. Alleen al 1 blik op de schuldengrafiek van de USA zegt wat dat betreft al genoeg. De centrale banken zijn met dingen bezig waarvan ze geen enkel idee hebben wat ze aan het doen zijn. Maar ze konden niet anders omdat we in 2008 wel moesten ingrijpen omdat het systeem toen al was ontploft met ruilhandel als gevolg.
Dus die struisvogelpolitiek van jou gaat hier zeker niet op.
Nee dat is moloch, afgeleid van de natives uil god welk staat voor zowel de dood als het verlies van jeugd, danwel kindroof.quote:
Nee kan er niks over vinden. Bizar toch dat dit door geen enkele MSM word opgepakt.......quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:48 schreef sonnyspek het volgende:
Het is best druk volgens mij, iemand updates?
Er worden berust onwaarheden versprijd , er doen echt wel meer dan 3 trucks meequote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:41 schreef popolon het volgende:
https://twitter.com/search?q=%23T2SDA&src=hash&mode=photos
Truck on!
quote:
Je gaat dit vaker zien in de toekomst. De huidige politiek is zo verrot en corrupt, het komt de mensen de neusgaten uit. De meeste trucks worden in het weekend verwacht.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]!
Eindelijk het moment waar de hele wereld op gewacht heeft, het amerikaanse volk staat op. Dat is ook de enige manier om een wereldoorlog te voorkomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |