abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132025808
Ik pleit ervoor om die tanks aan Friesland te verkopen en ze de oorlog te verklaren waarna Uncle Sam Friesland plat moet bombarderen!!!1!
pi_132028678
De sheeple's zijn goed gebrainwashed gezien de reacties hier. Onafhankelijke nieuwsmedia worden door het gepeupel als onzin bestempeld, dankzij misleidende propaganda van de mainstream media en overheden.
Amerika zit tegen een martial law aan, maar dat zie je niet in het NOS nieuws, binnenkort gaat het er flink tekeer.
aardappels, sproitjes, sloavink.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 03:29:36 #28
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_132028927
quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:37 schreef MichaelScott het volgende:
Facebookpagina is gewoon online dus het artikel klopt niet

https://www.facebook.com/ridefortheconstitution

edit: Twitter ook trouwens: https://twitter.com/T2SDA
Ja wat denk jij, de reptielen hebben dit topic gelezen en natuurlijk alles snel weer online gegooid zodat het lijkt alsof er vrijheid is. Dat jij dat niet doorhebt junge.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 05:14:57 #29
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_132029039
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 22:25 schreef bas-beest het volgende:

[..]

_O-

TS, zou je dat eens uit willen leggen?
Wat moet ik uitleggen? Dat je dit soort berichten niet hoort op MSM? Ook al klopt het niet helemaal? Raar om daar zo om te lachen. Maar goed jij gelooft de MSM natuurlijk blind. _O-
Feyenoord!
  donderdag 10 oktober 2013 @ 07:21:47 #30
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_132029327
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 05:14 schreef Japie77 het volgende:
Wat moet ik uitleggen? Dat je dit soort berichten niet hoort op MSM? Ook al klopt het niet helemaal? Raar om daar zo om te lachen. Maar goed jij gelooft de MSM natuurlijk blind. _O-
Nou, je zou natuurlijk uit kunnen leggen waarom de opmerking dat de accounts geblokkeerd zijn niet kloppen.

Maar dát is niet te beantwoorden omdat het je OP direct onderuit haalt, dus ga je het lekker andersom draaien.
Typisch aluhoedje-gelöl, waarom dit topic nog in NWS staat is me een raadsel...
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_132029349
Top! 10/11! En mensen maar klagen dat de nieuwe generaties moeite hebben met simpele dingen als tellen :+
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_132029418
Gaat niet gebeuren. Hooguit ergens een klein stakingkje van vrachtwagenbesturende aluhoedjes. Verder, die Martial Law komt er al een jaar of tien binnen paar weken aan. Maar nu echt, hoor!

En ja, we zijn sheeple (zonder apostrof en S, taalbarbaar), geloven blindelings alles wat de MSM melden. Want een tussenweg is er niet voor de BNW-mafklappers.

Maar goed, we zullen zien, de 11e. Ik voorspel dat de wereld gewoon doordraait. Uiteraard zal Alex Jones dan krijsen dat 'the powers that be' hebben ingegrepen hebben en dat we in opstand moeten komen. Hij wint altijd :+

Mag het hek naar BNW nu weer dicht en op slot?
pi_132029429
quote:
3s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 18:31 schreef Re het volgende:
't is wel grappig dat die truckers zich meer zorgen maken om die paar miljoen die Obama aan rebellensteun geeft en de miljarden die nu verloren gaan omdat de republikeinen de gehele economie verkankeren... prioriteiten
Ja precies of die 2,8 triljoen dollars die obama de amerikaanse belastingbetaler laat betalen in toekomstige kosten voor obamacare.
En zelfs niet de 25 triljoen dollars die de banken in derivaten uit hebben staan.
maar goed wordt wel eens tijd dat de amerikanen die globalisten arresteren, daarna zijn we in europa aan de beurt aangezien europa, amerika al 70 jaar achterna loopt.
pi_132029448
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 07:42 schreef IntensiveGary het volgende:
Gaat niet gebeuren. Hooguit ergens een klein stakingkje van vrachtwagenbesturende aluhoedjes. Verder, die Martial Law komt er al een jaar of tien binnen paar weken aan. Maar nu echt, hoor!

En ja, we zijn sheeple (zonder apostrof en S, taalbarbaar), geloven blindelings alles wat de MSM melden. Want een tussenweg is er niet voor de BNW-mafklappers.

Maar goed, we zullen zien, de 11e. Ik voorspel dat de wereld gewoon doordraait. Uiteraard zal Alex Jones dan krijsen dat 'the powers that be' hebben ingegrepen hebben en dat we in opstand moeten komen. Hij wint altijd :+

dat is een valse quote, dat zinnetje heeft alex jones nog nooit gebruikt!
Weet je verder wel wat martial law is?

Weet je trouwens dat amerika in minstens 3 oorlogen on of staat van rampen is verwikkeld die de overheid extra macht geeft?
pi_132029522
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 07:47 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

dat is een valse quote, dat zinnetje heeft alex jones nog nooit gebruikt!
Weet je verder wel wat martial law is?

Weet je trouwens dat amerika in minstens 3 oorlogen on of staat van rampen is verwikkeld die de overheid extra macht geeft?
Leer lezen. Hint: het is geen citaat.
pi_132029609
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 07:58 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Leer lezen. Hint: het is geen citaat.
nee niet, daarom staat het tussen fucking QUOTES.

Geef nou maar gewoon toe je weet bij god niet waar je over spreekt.
pi_132029795
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 08:09 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

nee niet, daarom staat het tussen fucking QUOTES.

Geef nou maar gewoon toe je weet bij god niet waar je over spreekt.
Tip 2: lees die paar zinnen eens opnieuw en let dan hierop: "we zullen zien, de 11e. Ik voorspel..."

Tip 3: enkele en dubbele aanhalingstekens.
pi_132032678
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 05:14 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Guttegut, gaan we het zo spelen? Ben je een kloon van Lambiekje toevallig? Die doet dat ook altijd.

Speciaal voor jou: in dat 'nieuwsbericht' dat jij hier neerzet, staat dat die FB- en twitter-accounts gesloten zouden zijn...waarom zijn ze dan nog open?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 12:24:53 #39
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_132034899
Wat een zielige reacties.

Zodra bronnen in de alternatieve media worden genoemd, direct 'aluhoedjes!!11!!' roepen :')

Er mag bij Niburu en dat soort sites een hoop bullshit worden verkondigd, maar wie niet snapt dat het eindeloos bijdrukken van dollars door de Amerikaanse banken niet uitdraait op het in elkaar storten van de Amerikaanse en dus ook de wereldeconomie, is niet bepaald een goochemerd.

Verder hebben de VS sinds begin van de eeuw allerlei burgerrechten uitgehold en bespieden ze de burgers op grote schaal. Het Department for Homeland Security heeft de afgelopen tijd veel wapens, ammunitie en zelfs pantserwagen aangeschaft. Ook wordt er veel onderzoek gedaan naar de zgn. 'crowd control' wapens. Aan de andere kant probeert de overheid langzamerhand het wapenbezit onder de bevolking aan te pakken. Maw: de overheid ziet de burgers als potentieel gevaar voor de eigen organisatie.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_132035012
quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 23:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Niburu en infowars moeten gewoon verbannen worden als geldige bron. Is natuurlijk censuur, dat is waar, maar er staat zoveel onzin op die sites dat het lastig is om te bepalen of dit nou echt is of niet.
Ach, De Speld wordt hier ook vaker gebruikt en daar is het waarheidsgehalte maar beperkt hoger dan op die sites...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_132035159
Naja, zal me benieuwen hoeveel er morgen daadwerkelijk staken... en of het het nieuws haalt

Veel bijval voor truckersstaking VS
  donderdag 10 oktober 2013 @ 13:05:33 #42
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_132036087
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 07:21 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Nou, je zou natuurlijk uit kunnen leggen waarom de opmerking dat de accounts geblokkeerd zijn niet kloppen.

Maar dát is niet te beantwoorden omdat het je OP direct onderuit haalt, dus ga je het lekker andersom draaien.
Typisch aluhoedje-gelöl, waarom dit topic nog in NWS staat is me een raadsel...
Hoe moet ik dat uitleggen als ik het niet weet. Kan natuurlijk wel iets bedenken. Waarschijnlijk zijn de accounts geblokkeerd geweest en is die blokkade opgeheven. Er worden ook constant filmpjes van Youtube verwijderd en bij TED is ook een enorme censuur aanwezig. Maar dat zal ook wel weer aluhoedjes gelul zijn in jouw ogen. ;)

Maar het nieuwsfeit hier is niet de geblokkeerde accounts maar de truckers staking op 11 okt. Er zijn mensen die dat proberen voor elkaar te krijgen. Maar ik begrijp dat je dit liever niet had willen weten omdat je het niet geloofd omdat het niet van de MSM afkomt?

[ Bericht 6% gewijzigd door Japie77 op 10-10-2013 13:12:43 ]
Feyenoord!
pi_132045172
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 07:42 schreef IntensiveGary het volgende:

Ik wil je wel eens horen als de dollar is gevallen, mafkees.

Ga lekker Baphomet aanbidden samen met DS4 de geldgeile arrogante hellevorst.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jan-Slagter op 10-10-2013 19:38:30 ]
  donderdag 10 oktober 2013 @ 19:31:31 #44
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_132045419
Kwamen die protesten in Turkije eigenlijk ook niet uit het niets? Het kan snel gaan.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 19:55:31 #45
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132046180
quote:
13s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 19:24 schreef Jan-Slagter het volgende:

[..]

Ik wil je wel eens horen als de dollar is gevallen, mafkees.

[ afbeelding ]

Ga lekker Baphomet aanbidden samen met DS4 de geldgeile arrogante hellevorst.
:D

Het is trouwens mammon dat ze aanbidden, de baphomet komt van cernunnos en is een vruchtbaarheids god, die heb je meer in het sekshandel leventje.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_132046453
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 19:55 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Het is trouwens mammon dat ze aanbidden, de baphomet komt van cernunnos en is een vruchtbaarheids god, die heb je meer in het sekshandel leventje.
pi_132046472
Mensen kunnen er wel lacherig om doen, of het toejuichen, maar het is natuurlijk treurig.

Want reken maar: zodra de VS verkouden raakt, begint de EU ook te hoesten. En dat een weldenkend individu op dit forum daarop zit te wachten, kan ik me niet voorstellen. Want het raakt je, wie je ook bent en wat je ook doet. We hebben heel veel te verliezen.
pi_132046825
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 20:03 schreef Schurkenstaat het volgende:
Mensen kunnen er wel lacherig om doen, of het toejuichen, maar het is natuurlijk treurig.

Want reken maar: zodra de VS verkouden raakt, begint de EU ook te hoesten. En dat een weldenkend individu op dit forum daarop zit te wachten, kan ik me niet voorstellen. Want het raakt je, wie je ook bent en wat je ook doet. We hebben heel veel te verliezen.
Een val van de dollar is uiteindelijk niet tegen te houden omdat een onhoudbaar systeem is gecreëerd. (sinds Obama is de staatschuld ruim verdubbeld) China koopt sinds kort meer goud dan ooit.. meer dan 50 procent van de wereld productie, ze weten wat er komen gaat en dumpen hun dollars voor goud.
pi_132046956
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 19:55 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Is die uil mammon? :P
pi_132047035
quote:
14s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 20:13 schreef Jan-Slagter het volgende:

[..]

Een val van de dollar is uiteindelijk niet tegen te houden omdat een onhoudbaar systeem is gecreëerd. (sinds Obama is de staatschuld ruim verdubbeld) China koopt sinds kort meer goud dan ooit.. meer dan 50 procent van de wereld productie, ze weten wat er komen gaat en dumpen hun dollars voor goud.
Dat vrees ik ook.

En vrezen is in dit geval gepaster dan hopen. Mensen die dit scenario hopen zijn naïef, wereldvreemd en tamelijk onnozel. Waarschijnlijk hopeloos mislukt in het leven en zoekend naar een schuldige.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')