Hoe kom jij op zulke ideeën vieze gore kutquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:09 schreef Chai het volgende:
Ze zuigt thuis ook haar eigen tampons leeg.
*bwork*quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:06 schreef Inktvisch het volgende:
En het daarna opvreet!!!!! En dit zo'n 6x herhaaldelijk.
Ze denkt dat ik haar niet zie maar zie der super goed door spleet van de stoelen bovenaan!!
Klacht: meisje die als een beest in haar neus pulkt en het daarna opvreet!!
Ps. Ik hou der in de gaten terwijl ik dit schrijf!
Filmpje op youtube.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:10 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Hoe kom jij op zulke ideeën vieze gore kut
fucking veel ( rans) apen doen dat. Lekker opvreten. Zouden wel zuinig leven de gierige fuckers!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*bwork*![]()
Dat opeten vind ik echt zum kotzen
Inb4 sWjquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
Slim toch, zo benut je al je lichaamssappen. Als ze ekt 'n slimme meid is kookt ze met sperma en drinkt ze haar kutjesbloed.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
Slim toch, zo benut je al je lichaamssappen. Als ze ekt 'n slimme meid is kookt ze met sperma en drinkt ze haar kutjesbloed.
Is gewoon lekker hoor.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:12 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
fucking veel ( rans) apen doen dat. Lekker opvreten. Zouden wel zuinig leven de gierige fuckers!
opdonderen gekquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:17 schreef Inktvisch het volgende:
Heb nog even naar der gekeken hoe ik de trein uit moest. De meid heeft een onzuivere huid en is dikkig. Weten jullie hoeveel kalorieen en afvalstoffen snotjes bevatten?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:29 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ze kan ze beter op jou schieten! Scheelt haar een dikke reet hihi
En nu al een kut user jammer hoorquote:geregistreerd op: zaterdag 3 augustus 2013 @ 19:11
Lol ik kom hier ook niet om een leuke users te zijnnquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:58 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
[..]
En nu al een kut user jammer hoor
Ik heb liever dat je gewoon een eind op dondert.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:00 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Lol ik kom hier ook niet om een leuke users te zijnn
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:00 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je gewoon een eind op dondert.
quote:geregistreerd op: donderdag 4 oktober 2012 @ 20:09
hou je bek kloonquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:00 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je gewoon een eind op dondert.
nee doet dat er toe? Lekkere wijven kunnen ook zeer smerig zijn. Mensenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:30 schreef H.FR het volgende:
Was ze verder wel lekker, of dat ook niet?
Duidelijk die fotoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:00 schreef Inktvisch het volgende:
[ afbeelding ]
De beruchte viespeuk!!! ( helaas had ze het door en kwam niet meer met haar bakkus voor het kijkspleet)
Is ze verder wel lekker?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:00 schreef Inktvisch het volgende:
[ afbeelding ]
De beruchte viespeuk!!! ( helaas had ze het door en kwam niet meer met haar bakkus voor het kijkspleet)
soms haat ik het dat mezelf kan zien in die weerspiegeling! Wil je naar buiten kijken, zie je je eigen waffel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
Nadeel van die korte dagen. Je denkt naar een ander te kijken maar je ziet jezelf in het raam
Smakelijk Meloewie
Dat je onbewust naar jezelf zit te kijkenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:21 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
soms haat ik het dat mezelf kan zien in die weerspiegeling! Wil je naar buiten kijken, zie je je eigen waffel.
Ik had btw graag geen licht in de treinen smorgens dat licht is veelste fel... Wil rustig relaxen zonder licht. Sowieso ook in klaslokalen moet altijd licht aan.. Als aan mij lig was het zonder licht... Niks zo lekker als relaxen in natuurlijk dag licht of het nu half donker of heel licht is. Fuck dem lampen!
Haat altijd als mijn neus zo steekt van de zijkant wippie wip..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat je onbewust naar jezelf zit te kijken
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:27 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Haat altijd als mijn neus zo steekt van de zijkant wippie wip..
Ook wel eens dat ik in een winkel loop met veel spiegels en dan onbewust kijk en dan denk ik "kijk dat meisje" en dan denk oh dat ben ik zelfweet je wel als je heeeel snel kijkt.
Nou dat blijkt dus nogal tegen te vallen! Komt vanavond een topic overquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:32 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
jij ziet altijd je scherpe kaaklijn das wel seksie als je denkt mmmm wat ben ik heet!
geef me al een tipje van de sluierquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou dat blijkt dus nogal tegen te vallen! Komt vanavond een topic over
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |