Tijd voor een nieuwe bron dan, probeer er eens eentje te vinden die niet onder een steen leeft.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:23 schreef Peter het volgende:
[..]
mijn bron was onder de indruk dat er nog wat speelde. Kennelijk..
Patrick!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe bron dan, probeer er eens eentje te vinden die niet onder een steen leeft.
En welkom in deze reeks.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe bron dan, probeer er eens eentje te vinden die niet onder een steen leeft.
quote:
Waarom denk je dat ik hier ben?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:13 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik ben nou vooral benieuwd naar wie die bedorven roddelnicht is waar Peter zijn info vandaan haalt.
Geen nicht, zelfs een vrouwmensch uit Amsterdam...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:13 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik ben nou vooral benieuwd naar wie die bedorven roddelnicht is waar Peter zijn info vandaan haalt.
Volgens mij heb ik 'm ooit nog geholpen om 1 of 2 Billy's in elkaar te zetten...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]maar ik wou zo graag net als jou zijn...
Compleet met BILLY boekenkastenbibliotheek
Hulp nodig hebben bij het opbouwen van een paar BILLY'squote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:50 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 'm ooit nog geholpen om 1 of 2 Billy's in elkaar te zetten...
Tja, ik had 't ook in m'n eentje kunnen doen, maar ja...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hulp nodig hebben bij het opbouwen van een paar BILLY's
Dat is dan wel heul lang geleden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:50 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 'm ooit nog geholpen om 1 of 2 Billy's in elkaar te zetten...
Eewwww. Zo'n iets met tieten enzo?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:41 schreef Peter het volgende:
[..]
Geen nicht, zelfs een vrouwmensch uit Amsterdam...
Toen je nog jong en onschuldig was?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:58 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dat is dan wel heul lang geleden.
Nou...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Toen je nog jong en onschuldig was?
Hoe was jij eigenlijk als puber?quote:
Braaf. Ik ben pas vrij laat tot de conclusie gekomen dat ik homo was. Voor hedendaagse begrippen dan - ik denk dat ik daar nu wel eerder achter was gekomen.quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:01 schreef Ambiguiteit het volgende:
En volgens mij was het geen Billy, maar zo'n grote garderobe kast. En daar moet je wel voor met z'n tweeën of drieën zijn.
Hoe laat is laat dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:08 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Braaf. Ik ben pas vrij laat tot de conclusie gekomen dat ik homo was. Voor hedendaagse begrippen dan - ik denk dat ik daar nu wel eerder achter was gekomen.
PAX?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:01 schreef Ambiguiteit het volgende:
En volgens mij was het geen Billy, maar zo'n grote garderobe kast. En daar moet je wel voor met z'n tweeën of drieën zijn.
Heb jij NEXUS deuren? Hoe Scandinavisch van je!quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb jij NEXUS deuren? Hoe Scandinavisch van je!![]()
Nou NEXUS is een gladde houtfineer deur (berken of eiken). En dat wordt gezien als Scandinavischquote:
Oh.. Nou ja. Het is een combinatie van aluminum/glas en houtfineer.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou NEXUS is een gladde houtfineer deur (berken of eiken). En dat wordt gezien als Scandinavisch
Je hebt een deur die bestaat uit zowel glas/aluminium én houtfineer?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:25 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Oh.. Nou ja. Het is een combinatie van aluminum/glas en houtfineer.
Nou... Dat soort dingen heb ik echt nog nooit meegemaakt; een prijsverhoging van 300% (mits in de aanbieding geweest voor 20.-)quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had ook een Billy boekenkast.
Heb wel meer meuk van de IKEA. En het lijkt goedkoop maar dan kom je in een andere woonwinkel en zie je dat het toch ook goedkoper kan voor dezelfde soort kasten en tafels. Ook moet je echt voor de aanbiedingen gaan. Een houten tafel van 20 euro wordt een week later ineens 80 euro.![]()
Nee. Twee kasten met alu/glas en een dubbele kast met houtfineer.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je hebt een deur die bestaat uit zowel glas/aluminium én houtfineer?
Aaaaaahquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:28 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Nee. Twee kasten met alu/glas en een dubbele kast met houtfineer.
Ergens had ik nog wel 1 of 2 spiegels verwacht. Geen idee waarom eigenlijkquote:
Ik ga geen interieurfoto's posten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ergens had ik nog wel 1 of 2 spiegels verwacht. Geen idee waarom eigenlijk
Nee, ik was ook zeer verbaasd. Had een houten tafel gekocht (is nut tot computertafel gepromoveerd en ik zit er nu zelfs bij te typen) voor 20 euro, en ik dacht van als ie bevalt haal ik er nog eentje en die zet ik dan in de keuken erbij.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou... Dat soort dingen heb ik echt nog nooit meegemaakt; een prijsverhoging van 300% (mits in de aanbieding geweest voor 20.-)
Waarom weet ik gelijk waar je het over hebt?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:37 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik heb nog een JERKER over, die staat hier in het berghok te niksen.
En het is 100% zeker dezelfde?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik was ook zeer verbaasd. Had een houten tafel gekocht (is nut tot computertafel gepromoveerd en ik zit er nu zelfs bij te typen) voor 20 euro, en ik dacht van als ie bevalt haal ik er nog eentje en die zet ik dan in de keuken erbij.
Weekje later opnieuw in de IKEA, ik kijken: 79 euro! Dezelfde soort tafel, alleen stond 20 meter verderop in de andere hoek.
Dat vond ik wel een beetje veel prijsverschil om de 2e te kopen.
En je zat mij net ook al net iets te gedetailleerd uit te horen over de details van een garderobe-kast. Dit is niet goed Bartjebart. Straks ga je ook nog terugverlangen naar de jonge sexy pappa's.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom weet ik gelijk waar je het over hebt?![]()
Dit blijft veel te lang hangen...
je werkt er niet meer je werkt er niet meer je werkt er niet meer je werkt er niet meerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En het is 100% zeker dezelfde?
Weet je welke het is?
Whhahahaha die heb ik school ook hequote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:40 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
En je zat mij net ook al net iets te gedetailleerd uit te horen over de details van een garderobe-kast. Dit is niet goed Bartjebart. Straks ga je ook nog terugverlangen naar de jonge sexy pappa's.
ben gewoon nieuwsgierig ben gewoon nieuwsgierig ben gewoon nieuwsgierig ben gewoon nieuwsgierigquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:40 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
je werkt er niet meer je werkt er niet meer je werkt er niet meer je werkt er niet meer
Eh, welke het is? Heb de verpakking al weggegooid. 't is voor mij nu gewoon een simpele tafel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En het is 100% zeker dezelfde?
Weet je welke het is?
Oh ja.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Whhahahaha die heb ik school ook he
Ja, maar je hebt nieuwsgierig en ehm....quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ben gewoon nieuwsgierig ben gewoon nieuwsgierig ben gewoon nieuwsgierig ben gewoon nieuwsgierig
nieuwsgierigquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:43 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt nieuwsgierig en ehm....
Ah!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
't is volgens mij de ingo
49 Euro, momenteel, online.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |