Tijd voor een nieuwe bron dan, probeer er eens eentje te vinden die niet onder een steen leeft.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:23 schreef Peter het volgende:
[..]
mijn bron was onder de indruk dat er nog wat speelde. Kennelijk..
Patrick!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe bron dan, probeer er eens eentje te vinden die niet onder een steen leeft.
En welkom in deze reeks.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe bron dan, probeer er eens eentje te vinden die niet onder een steen leeft.
quote:
Waarom denk je dat ik hier ben?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:13 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik ben nou vooral benieuwd naar wie die bedorven roddelnicht is waar Peter zijn info vandaan haalt.
Geen nicht, zelfs een vrouwmensch uit Amsterdam...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:13 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik ben nou vooral benieuwd naar wie die bedorven roddelnicht is waar Peter zijn info vandaan haalt.
Volgens mij heb ik 'm ooit nog geholpen om 1 of 2 Billy's in elkaar te zetten...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]maar ik wou zo graag net als jou zijn...
Compleet met BILLY boekenkastenbibliotheek
Hulp nodig hebben bij het opbouwen van een paar BILLY'squote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:50 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 'm ooit nog geholpen om 1 of 2 Billy's in elkaar te zetten...
Tja, ik had 't ook in m'n eentje kunnen doen, maar ja...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hulp nodig hebben bij het opbouwen van een paar BILLY's
Dat is dan wel heul lang geleden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:50 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 'm ooit nog geholpen om 1 of 2 Billy's in elkaar te zetten...
Eewwww. Zo'n iets met tieten enzo?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:41 schreef Peter het volgende:
[..]
Geen nicht, zelfs een vrouwmensch uit Amsterdam...
Toen je nog jong en onschuldig was?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:58 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dat is dan wel heul lang geleden.
Nou...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Toen je nog jong en onschuldig was?
Hoe was jij eigenlijk als puber?quote:
Braaf. Ik ben pas vrij laat tot de conclusie gekomen dat ik homo was. Voor hedendaagse begrippen dan - ik denk dat ik daar nu wel eerder achter was gekomen.quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:01 schreef Ambiguiteit het volgende:
En volgens mij was het geen Billy, maar zo'n grote garderobe kast. En daar moet je wel voor met z'n tweeën of drieën zijn.
Hoe laat is laat dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:08 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Braaf. Ik ben pas vrij laat tot de conclusie gekomen dat ik homo was. Voor hedendaagse begrippen dan - ik denk dat ik daar nu wel eerder achter was gekomen.
PAX?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:01 schreef Ambiguiteit het volgende:
En volgens mij was het geen Billy, maar zo'n grote garderobe kast. En daar moet je wel voor met z'n tweeën of drieën zijn.
Heb jij NEXUS deuren? Hoe Scandinavisch van je!quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb jij NEXUS deuren? Hoe Scandinavisch van je!![]()
Nou NEXUS is een gladde houtfineer deur (berken of eiken). En dat wordt gezien als Scandinavischquote:
Oh.. Nou ja. Het is een combinatie van aluminum/glas en houtfineer.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou NEXUS is een gladde houtfineer deur (berken of eiken). En dat wordt gezien als Scandinavisch
Je hebt een deur die bestaat uit zowel glas/aluminium én houtfineer?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:25 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Oh.. Nou ja. Het is een combinatie van aluminum/glas en houtfineer.
Nou... Dat soort dingen heb ik echt nog nooit meegemaakt; een prijsverhoging van 300% (mits in de aanbieding geweest voor 20.-)quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had ook een Billy boekenkast.
Heb wel meer meuk van de IKEA. En het lijkt goedkoop maar dan kom je in een andere woonwinkel en zie je dat het toch ook goedkoper kan voor dezelfde soort kasten en tafels. Ook moet je echt voor de aanbiedingen gaan. Een houten tafel van 20 euro wordt een week later ineens 80 euro.![]()
Nee. Twee kasten met alu/glas en een dubbele kast met houtfineer.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je hebt een deur die bestaat uit zowel glas/aluminium én houtfineer?
Aaaaaahquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:28 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Nee. Twee kasten met alu/glas en een dubbele kast met houtfineer.
Ergens had ik nog wel 1 of 2 spiegels verwacht. Geen idee waarom eigenlijkquote:
Ik ga geen interieurfoto's posten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ergens had ik nog wel 1 of 2 spiegels verwacht. Geen idee waarom eigenlijk
Nee, ik was ook zeer verbaasd. Had een houten tafel gekocht (is nut tot computertafel gepromoveerd en ik zit er nu zelfs bij te typen) voor 20 euro, en ik dacht van als ie bevalt haal ik er nog eentje en die zet ik dan in de keuken erbij.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou... Dat soort dingen heb ik echt nog nooit meegemaakt; een prijsverhoging van 300% (mits in de aanbieding geweest voor 20.-)
Waarom weet ik gelijk waar je het over hebt?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:37 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik heb nog een JERKER over, die staat hier in het berghok te niksen.
En het is 100% zeker dezelfde?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik was ook zeer verbaasd. Had een houten tafel gekocht (is nut tot computertafel gepromoveerd en ik zit er nu zelfs bij te typen) voor 20 euro, en ik dacht van als ie bevalt haal ik er nog eentje en die zet ik dan in de keuken erbij.
Weekje later opnieuw in de IKEA, ik kijken: 79 euro! Dezelfde soort tafel, alleen stond 20 meter verderop in de andere hoek.
Dat vond ik wel een beetje veel prijsverschil om de 2e te kopen.
En je zat mij net ook al net iets te gedetailleerd uit te horen over de details van een garderobe-kast. Dit is niet goed Bartjebart. Straks ga je ook nog terugverlangen naar de jonge sexy pappa's.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom weet ik gelijk waar je het over hebt?![]()
Dit blijft veel te lang hangen...
je werkt er niet meer je werkt er niet meer je werkt er niet meer je werkt er niet meerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En het is 100% zeker dezelfde?
Weet je welke het is?
Whhahahaha die heb ik school ook hequote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:40 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
En je zat mij net ook al net iets te gedetailleerd uit te horen over de details van een garderobe-kast. Dit is niet goed Bartjebart. Straks ga je ook nog terugverlangen naar de jonge sexy pappa's.
ben gewoon nieuwsgierig ben gewoon nieuwsgierig ben gewoon nieuwsgierig ben gewoon nieuwsgierigquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:40 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
je werkt er niet meer je werkt er niet meer je werkt er niet meer je werkt er niet meer
Eh, welke het is? Heb de verpakking al weggegooid. 't is voor mij nu gewoon een simpele tafel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En het is 100% zeker dezelfde?
Weet je welke het is?
Oh ja.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Whhahahaha die heb ik school ook he
Ja, maar je hebt nieuwsgierig en ehm....quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ben gewoon nieuwsgierig ben gewoon nieuwsgierig ben gewoon nieuwsgierig ben gewoon nieuwsgierig
nieuwsgierigquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:43 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt nieuwsgierig en ehm....
Ah!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
't is volgens mij de ingo
49 Euro, momenteel, online.
Het enige niet-IKEA-meubel hier is... eh...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:49 schreef wonderer het volgende:
Het enige niet-IKEA-meubel dat ik heb is een stoel die ik bij mijn ouders vandaan heb
Mjah, mijn ouders hebben ook allemaal niet-Ikea meubels, vaak dingen die al generaties lang in de familie zijn. Maar het meeste zou ik toch niet graag hier in huis willen hebben.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:49 schreef wonderer het volgende:
Het enige niet-IKEA-meubel dat ik heb is een stoel die ik bij mijn ouders vandaan heb
Ik heb inmiddels een aantal collega's helpen verhuizen en ik kan je zeggen, expedit is hoogst populairquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het enige niet-IKEA-meubel hier is... eh...
Eh...
eh...
De zelfgebouwde bank op het balkon
Mjah, vaak zijn design meubels niet beter, maar alleen duurder. En daardoor exclusiever. En soms mooier, maar ook niet altijd.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Ow gelukkig dus ik ben niet de enige die wel eens bij IKEA shopt.
Alleen cash meenemen voor wat je nodig hebt, plus een beetje extra, en al je pinpassen thuis laten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik trap volledig in hun verkoopstrategie: wandel de IKEA in voor 'effe kijken of ze het hebben', en halverwege het slalommen door al die themahoekjes zie ik ineens wat liggen wat eigenlijk ook wel nuttig is, en verrek daar hangen toevallig ook van die gele draagtassen om je boodschappen in te doen.... En voor je het doorhebt sta je een half uur later beneden met volle draagtassen 160 euro af te rekenen. En je ging alleen voor dat ene lampje.
Dat was ook wel echt serieus leuk werk! Artikelen zo presenteren dat het verkochtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik trap volledig in hun verkoopstrategie: wandel de IKEA in voor 'effe kijken of ze het hebben', en halverwege het slalommen door al die themahoekjes zie ik ineens wat liggen wat eigenlijk ook wel nuttig is, en verrek daar hangen toevallig ook van die gele draagtassen om je boodschappen in te doen.... En voor je het doorhebt sta je een half uur later beneden met volle draagtassen 160 euro af te rekenen. En je ging alleen voor dat ene lampje.
Da's een heule dikke portemonnee met pasjes... Sta je bij de kassa door die berg plastic te graven naar de juiste bonuspas....quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:05 schreef Peter het volgende:
Air miles, bonuscard, IKEA-card, Co-op card, Hoogvliet klantenpas, gamma-pas, karwei-card, makro-pas, sligro-pas... klantenkaarten genoeg( sportpas voor het zwembad en een klantenkaart voor de zonnebank niet meegerekend
)
Tuurlijk! Wie niet?quote:
Dat is er straks wel af waarschijnlijk...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Zijstap: Wie heeft er een Albert Heijn Bonus kaart?
Ik niet, en elke keer is het meisje van de kassa bereid zelf een bonus code in te kloppen in de kassa en levert het toch weer een kleine korting op.
Ja leuk!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:07 schreef Ambiguiteit het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ook geen Ikea maar wel leuk.
Vind ik.
Ik zie het nog wel gebeuren dat dat via de telefoon gaat. Appjes en zo. Foto maken van je pas en de streepjescode kan zo gescand worden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's een heule dikke portemonnee met pasjes... Sta je bij de kassa door die berg plastic te graven naar de juiste bonuspas....
Air Miles, Bonuskaart, Family pas NL, Family pas DE, Sportschoolpas, haarpuntenpas (quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:05 schreef Peter het volgende:
Air miles, bonuscard, IKEA-card, Co-op card, Hoogvliet klantenpas, gamma-pas, karwei-card, makro-pas, sligro-pas... klantenkaarten genoeg( sportpas voor het zwembad en een klantenkaart voor de zonnebank niet meegerekend
)
Jep. Check! De 5 bij 5 vaks, wit.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een aantal collega's helpen verhuizen en ik kan je zeggen, expedit is hoogst populair
Ben sowieso niet meer van de AH eigenlijk. In feite helemaal niet supermarkt vast. 't maar net welke het dichtstebij is of de meeste parkeerplek.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is er straks wel af waarschijnlijk...
Dat schijnt nog niet zo goed te kunnen. Wel zit er een chip in je telefoon speciaal daarvoor (heb ik me laten vertellen)quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel gebeuren dat dat via de telefoon gaat. Appjes en zo. Foto maken van je pas en de streepjescode kan zo gescand worden.
4x4, 2x2x4 plus bureau (eentje in de kamer en eentje als eettafel), mediakastquote:
Oh ja. Nou ja, het was maar een idee, zo'n chip werkt ook natuurlijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat schijnt nog niet zo goed te kunnen. Wel zit er een chip in je telefoon speciaal daarvoor (heb ik me laten vertellen)
Ik woon zo'n beetje boven de AH, dus ik ga niet snel naar een andere supermarkt. Heel af en toe de Aldi of de Lidl. Maar probeer altijd de C1000 te mijden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ben sowieso niet meer van de AH eigenlijk. In feite helemaal niet supermarkt vast. 't maar net welke het dichtstebij is of de meeste parkeerplek.
Is van de kapperquote:
Nja ik zit dan een beetje met dat ik niet zomaar mijn telefoon aan zo'n kassamiepje wil gevenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja. Nou ja, het was maar een idee, zo'n chip werkt ook natuurlijk.
ik geef ze ook altijd mijn autosleutelsquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja ik zit dan een beetje met dat ik niet zomaar mijn telefoon aan zo'n kassamiepje wil geven
Ik ga tegenwoordig naar knippen-tien-euro, sinds mijn oude kapper failliet is (en waar knippen 35 euro was).quote:
Dat is ook best knap in Amsterdamquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:35 schreef Cosmo. het volgende:
Ik kom zelden bij de AH, val ik nu buiten de boot?
Ja maar als ze die laat vallen, dan is dat nog niet zo ergquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik geef ze ook altijd mijn autosleutels
Kapsalon Bianco voor maar 10 euro! Zit alleen wel vol Turken/Marokkanen..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is ook best knap in Amsterdam
Dat is zo'n beetje een grote blauwe stad volgens mij
Ik durf niet zo goed naar een budgetkapperquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:36 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik ga tegenwoordig naar knippen-tien-euro, sinds mijn oude kapper failliet is (en waar knippen 35 euro was).
Maar zo'n budgetkapper doet niet aan spaarpunten. Alleen knippen, verder geen flauwekul.
quote:
Ik had het over AHquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:41 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Kapsalon Bianco voor maar 10 euro! Zit alleen wel vol Turken/Marokkanen..
Mjah, ik eerst ook. Maar dit is van een kapperszaak die ook een dure zaak heeft, meer gericht op vrouwen, met allemaal extra's. In de budgetzaak werken dezelfde kappers, alleen moet je dan zelf je haren wassen, vooraf pinnen, krijg je geen koffie, e.d.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik durf niet zo goed naar een budgetkapperIk heb altijd het idee dat daar uitgerangeerde kappers werken
[..]
Oh dat scheelt dan inderdaad!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:47 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Mjah, ik eerst ook. Maar dit is van een kapperszaak die ook een dure zaak heeft, meer gericht op vrouwen, met allemaal extra's. In de budgetzaak werken dezelfde kappers, alleen moet je dan zelf je haren wassen, vooraf pinnen, krijg je geen koffie, e.d.
Meer gericht op no-nonsense mannen, studenten, jonge werkende zelfstandig ontwerpers enzo.
Je kunt je haren laten wassen, als je wilt, maar dan moet je bijbetalen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh dat scheelt dan inderdaad!
Is daar de mogelijkheid om je haren te wassen?
Herkenbaar.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:08 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Braaf. Ik ben pas vrij laat tot de conclusie gekomen dat ik homo was. Voor hedendaagse begrippen dan - ik denk dat ik daar nu wel eerder achter was gekomen.
Daar is knippen dus niet gewoon knippen maar meer een erlebnis.quote:
lang geleden, heel vroeger.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:24 schreef wonderer het volgende:
Is iemand wel es bij een barbier geweest?
Nee. Te weinig baardgroei.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:24 schreef wonderer het volgende:
Is iemand wel es bij een barbier geweest?
Praatje. Massage stoel. Hoofsheid massage. Wassen. Soms een hand massage als je geknipt wordt. Wijntje erbij of zo.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar is knippen dus niet gewoon knippen maar meer een erlebnis.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Praatje. Massage stoel. Hoofdhuidmassage. Wassen. Soms een hand massage als je geknipt wordt. Wijntje erbij of zo.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Praatje. Massage stoel. Hoofsheid massage. Wassen. Soms een hand massage als je geknipt wordt. Wijntje erbij of zo.
Kun je beter je voor 30 je ergens echt laten masseren of lekker eten. En dan voor een tientje naar de kapper.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Praatje. Massage stoel. Hoofsheid massage. Wassen. Soms een hand massage als je geknipt wordt. Wijntje erbij of zo.
My thoughts exactly.quote:
Tsja. De mijne kost 15 per kwartier. Tondeuse. Maar wel gezellig.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:46 schreef Ambiguiteit het volgende:
30 euro voor een praatje van een half uur. Met een kapper. Dat is 60 euro per uur.
Hij had het vroeger toch kort?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:04 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik denk dat Ang3l een tondeuse behandeling niet zou overleven.
Oh, dat weet ik niet. Denk het niet.quote:
Dat zal wel kunnen, maar handig is het nietquote:
Met een beetje geluk slaapt hij nu en gaat hij pas morgenavond op zoekquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:34 schreef Ambiguiteit het volgende:
Zeg Bartje, weet Ang3l eigenlijk wel dat we overal camera's in zijn flat hebben opgehangen?
Volgens mij kijk jij een herhalingquote:
Ik ga NU beginnen!!!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Met een beetje geluk slaapt hij nu en gaat hij pas morgenavond op zoek
quote:
Nu weet ik al hoe mijn leven gaat lopen het komende jaarquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:08 schreef Ambiguiteit het volgende:
Oeps, de Ang3l-spoiler tags vergeten!
Klopt. Alleen die budgetkapper.. is dat die op Strijp S? Want een vriend van me laat zich daar knippen en ik vind t echt verschrikkelijk er uit zienquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:44 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Kun je beter je voor 30 je ergens echt laten masseren of lekker eten. En dan voor een tientje naar de kapper.
Dat verklaart een hoop!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt. Alleen die budgetkapper.. is dat die op Strijp S? Want een vriend van me laat zich daar knippen en ik vind t echt verschrikkelijk er uit zienKan ook aan z'n kapsel liggen hoor
Ik ben heel gevoelig voor de kapper. Nog jaren in maarheeze geweest terwijl ik al lang in eindhoven woonde. En nu deze kapsalon is van een meisje uit maarheeze(faces dus). Ik ben nogal eenkennig qua haar
Mjah, ik heb meer no-nonsense heterohaar, jij zou net zo goed naar een damenskapper kunnen gaan.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt. Alleen die budgetkapper.. is dat die op Strijp S? Want een vriend van me laat zich daar knippen en ik vind t echt verschrikkelijk er uit zienKan ook aan z'n kapsel liggen hoor
Ik ben heel gevoelig voor de kapper. Nog jaren in maarheeze geweest terwijl ik al lang in eindhoven woonde. En nu deze kapsalon is van een meisje uit maarheeze(faces dus). Ik ben nogal eenkennig qua haar
Qua langte maakt dat idd weinig uit. Hooguit de bakkebaardenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:47 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Mjah, ik heb meer no-nonsense heterohaar, jij zou net zo goed naar een damenskapper kunnen gaan.
*haalt schouders op* Achquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:11 schreef Ambiguiteit het volgende:
Maar om nou 30 euro meer te betalen voor een handmassage, glas wijn en wat smalltalk.
Ja, 'tuurlijk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*haalt schouders op* AchDie paar keer per jaar dat ik ga
You scored 16 out of 20!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |