Tijd voor een nieuwe bron dan, probeer er eens eentje te vinden die niet onder een steen leeft.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:23 schreef Peter het volgende:
[..]
mijn bron was onder de indruk dat er nog wat speelde. Kennelijk..
Patrick!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe bron dan, probeer er eens eentje te vinden die niet onder een steen leeft.
En welkom in deze reeks.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe bron dan, probeer er eens eentje te vinden die niet onder een steen leeft.
quote:
Waarom denk je dat ik hier ben?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:13 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik ben nou vooral benieuwd naar wie die bedorven roddelnicht is waar Peter zijn info vandaan haalt.
Geen nicht, zelfs een vrouwmensch uit Amsterdam...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:13 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik ben nou vooral benieuwd naar wie die bedorven roddelnicht is waar Peter zijn info vandaan haalt.
Volgens mij heb ik 'm ooit nog geholpen om 1 of 2 Billy's in elkaar te zetten...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]maar ik wou zo graag net als jou zijn...
Compleet met BILLY boekenkastenbibliotheek
Hulp nodig hebben bij het opbouwen van een paar BILLY'squote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:50 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 'm ooit nog geholpen om 1 of 2 Billy's in elkaar te zetten...
Tja, ik had 't ook in m'n eentje kunnen doen, maar ja...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hulp nodig hebben bij het opbouwen van een paar BILLY's
Dat is dan wel heul lang geleden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:50 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 'm ooit nog geholpen om 1 of 2 Billy's in elkaar te zetten...
Eewwww. Zo'n iets met tieten enzo?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:41 schreef Peter het volgende:
[..]
Geen nicht, zelfs een vrouwmensch uit Amsterdam...
Toen je nog jong en onschuldig was?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:58 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dat is dan wel heul lang geleden.
Nou...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Toen je nog jong en onschuldig was?
Hoe was jij eigenlijk als puber?quote:
Braaf. Ik ben pas vrij laat tot de conclusie gekomen dat ik homo was. Voor hedendaagse begrippen dan - ik denk dat ik daar nu wel eerder achter was gekomen.quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:01 schreef Ambiguiteit het volgende:
En volgens mij was het geen Billy, maar zo'n grote garderobe kast. En daar moet je wel voor met z'n tweeën of drieën zijn.
Hoe laat is laat dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:08 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Braaf. Ik ben pas vrij laat tot de conclusie gekomen dat ik homo was. Voor hedendaagse begrippen dan - ik denk dat ik daar nu wel eerder achter was gekomen.
PAX?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:01 schreef Ambiguiteit het volgende:
En volgens mij was het geen Billy, maar zo'n grote garderobe kast. En daar moet je wel voor met z'n tweeën of drieën zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |