Zo naïef dat het aandoenlijk wordt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:42 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Niemand behalve Braddie die ze gezien heeft joh.
En mensen van de Whatsapp Groepschat, hoe naief ...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:42 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Niemand behalve Braddie die ze gezien heeft joh.
Wie zegt dat ik vandaag kom?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Veel plezier in Hilversum he.
Ik ben er alleen niet
Jij heb ze ook gezien?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:44 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Zo naïef dat het aandoenlijk wordt.
Ja, oké. maar die zijn het allang weer vergeten joh..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
En mensen van de Whatsapp Groepschat, hoe naief ...
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:44 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik vandaag kom?
Wacht jij maar jongetje
*proest* staat op het netvlies gebrand.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:45 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ja, oké. maar die zijn het allang weer vergeten joh..
Ja en ik denk half Fok! zo onderhand wel.quote:
Ga kapot hier.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan? stuur je weer naaktpics van je zeeleeuwen lichaam?
Hoe weet jij dat een retourtje zierikzee - Hilversum 47eu is?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:45 schreef Braddie het volgende:
[..]![]()
JongetjeIk ben alles behalve een tje.
Trouwens, wat wil je bereiken, dan ben je in Hilversum, en dan kom ik je perongeluk ergens tegen of zo, en dan? dan is het "Hoi" * Loopt door* En heb je voor niks 47 euro betaald voor een retourtje, en 4 uur in de trein gezeten heen en terug
Je tetten waren wel matig.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:45 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ja, oké. maar die zijn het allang weer vergeten joh..
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:46 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ja en ik denk half Fok! zo onderhand wel.
Dat soort dingen toevertrouwen aan de Bradster.
Principieel als ik ben geef ik geen 10'en en 1'en.quote:
Ooit eens opgezochtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat een retourtje zierikzee - Hilversum 47eu is?
Ik schat ongeveer 50% van KLB en ONZ wel ondertussen hoor, je tetten zijn al bewonderd door vele fokkers.quote:
Tja, nu kan ik het niet meer terugdraaienquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:46 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ja en ik denk half Fok! zo onderhand wel.
Dat soort dingen toevertrouwen aan de Bradster.
Je had het ook gewoon niet kunnen doen natuurlijk!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:49 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Tja, nu kan ik het niet meer terugdraaien
Waarom?quote:
Prima hanteringquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:47 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Principieel als ik ben geef ik geen 10'en en 1'en.
Kloptquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:47 schreef Braddie het volgende:
[..]Kan het kind ook niks aan doen, die is hartstikke naief.
Je hebt wel een beter lichaam dan Braddie.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:49 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Tja, nu kan ik het niet meer terugdraaien
Doet me niksquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik schat ongeveer 50% van KLB en ONZ wel ondertussen hoor, je tetten zijn al bewonderd door vele fokkers.
Maar je blijft wel zeuren over het ooit eens hebben verstuurd van naaktfoto`s, nee. Het doet je écht hélemaal niks neequote:
Dan hebben de meeste, noh?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:50 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je hebt wel een beter lichaam dan Braddie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |