Pas op, je gaat echt te ver hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Net doen als of jongens voor je in de rij staan.
Je maakt een typfout trouwens, het is niet roei, het is roef.
[ afbeelding ]
(Ze lijkt nog echt een beetje op blondje ook)
En dan? stuur je weer naaktpics van je zeeleeuwen lichaam?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:53 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Pas op, je gaat echt te ver hoor
Ow, je wilt ze graag hebben begrijp ik? Jammer dan, ik heb nu wel geleerd dat geen enkele Fokker hier te vertrouwen is..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan? stuur je weer naaktpics van je zeeleeuwen lichaam?
Nee, dat begrijp je verkeerd. Wel positief dat je iets geleerd hebtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:00 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ow, je wilt ze graag hebben begrijp ik? Jammer dan, ik heb nu wel geleerd dat geen enkele Fokker hier te vertrouwen is..
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan? stuur je weer naaktpics van je zeeleeuwen lichaam?
Ja vind je het gek? De foto's zijn ook zo geil dat je je ogen er niet van af kunt houde ;$quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:07 schreef haan33 het volgende:
Sinds het verschijnen van haar pics is 't aantal mensen met slapeloosheid enorm gestegen
Jij hebt ze gezien?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:07 schreef haan33 het volgende:
Sinds het verschijnen van haar pics is 't aantal mensen met slapeloosheid enorm gestegen
Ik mag jou wel ;$quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:32 schreef chroestjov het volgende:
Als er een 2 zich aanbiedt dan mag jij in jouw vettige handjes knijpen Braddie.
Hij noemt jou een 2quote:
quote:
Inderdaad, lijkt mij ook gewoon op waarheid berust, gezien de reacties op jouw foto's.quote:
?quote:
Oh noes.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:53 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Pas op, je gaat echt te ver hoor
Niemand behalve Braddie die ze gezien heeft joh.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Inderdaad, lijkt mij ook gewoon op waarheid berust, gezien de reacties op jouw foto's.
Goed ideequote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Oh noes.
Wat ga je er aan doen? Pak je de trein naar Hilversum?Lueken Garp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |