Het zijn geen foto'squote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:48 schreef Dven het volgende:
Hier een fotoserie van wat er zich toentertijd afspeelde
Speciaal voor jou zo geplaatst omdat ik weet dat je er graag op reageertquote:
Lief dat je aan mij denkt bij het maken van een topicquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Speciaal voor jou zo geplaatst omdat ik weet dat je er graag op reageert
Geboekt in Nederland want we moeten toch samen maandelijks naar NL om af en toe te solliciteren zodat we onze uitkering niet kwijtraken. Kunnen we net zo goed daar vandaan doorvliegen jatochquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is er geen Alberto Stegeman in Bulgarije?
Doe ik altijd. Wilde er ook nog een selfie in plaatsen voor Micson maar ik heb hier geen camera en het past ook niet echt in de tijdsgeestquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lief dat je aan mij denkt bij het maken van een topic
Ja, bliksem slaat nooit in op dezelfde plek maar toch zijn er arme zielen die al meerdere keren geraakt zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:52 schreef Joran-Joran het volgende:
Statistisch gezien is de kans dat op diezelfde plek weer een meteorietinslag plaatsvindt best klein, ik zou gewoon gaan dus.
Jammerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe ik altijd. Wilde er ook nog een selfie in plaatsen voor Micson maar ik heb hier geen camera
Werken is voor de onderklassequote:
Ga lekker in een ander topic zitten zeikpijpenquote:
Alberto Stegeman bezoekt regelmatig Bulgarije met die fijne hotelletjes daar, alleen snap ik het niet hoe deze figuren het voor elkaar krijgen om bij zulke adressen terecht te komen. Zelf nog nooit zoiets meegemaakt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is er geen Alberto Stegeman in Bulgarije?
Ga lakker op een bulgaars forum posten buitenlander.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga lekker in een ander topic zitten zeikpijpen
Doe normaal joh kankerdebielquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga lakker op een bulgaars forum posten buitenlander.
Paupers die voor noppes op vakantie willenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:06 schreef Dressers het volgende:
[..]
Alberto Stegeman bezoekt regelmatig Bulgarije met die fijne hotelletjes daar, alleen snap ik het niet hoe deze figuren het voor elkaar krijgen om bij zulke adressen terecht te komen. Zelf nog nooit zoiets meegemaakt.
Maar op de foto was alles zo mooiquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Paupers die voor noppes op vakantie willen
Op foto's zijn zelfs veel FOK!sters mooiquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:17 schreef Dressers het volgende:
[..]
Maar op de foto was alles zo mooi
Leuke baan, leuke vrienden, leuk land en alle andere redenen waarom iemand er voor kiest te wonen waar hij of zij woontquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
waarom woon je eigenlijk in Bulgarije?
Hij heeft er tenminste eentje, in tegenstelling tot 90 % van de KLB stumperdsquote:
Oh dus je mag alleen de schrijnende manier van het schrijven van 'Mijn vriendin' bekritiseren als je een vriendin hebt?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:59 schreef michael88 het volgende:
[..]
Hij heeft er tenminste eentje, in tegenstelling tot 90 % van de KLB stumperds![]()
Liever dat je het fout schrijft, dan geen vriendin hebben.
Iemand die al 25 is en niet eens een meid kan scoren, heeft sowieso nergens recht van spreken overquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dus je mag alleen de schrijnende manier van het schrijven van 'Mijn vriendin' bekritiseren als je een vriendin hebt?
Was ook niet persoonlijk naar jou bedoeld, maar het is wel triest op Fok dat over het algemeen slecht spellen als grotere zonde wordt gezien dan geen vriendin hebbenquote:Overigens zit ik dan nog steeds gewoon in veilige zone
Beetje kort door de bocht dat 1e. Voor sommige mensen is het wel moeilijk. Maatschappelijke druk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:04 schreef michael88 het volgende:
[..]
Iemand die al 25 is en niet eens een meid kan scoren, heeft sowieso nergens recht van spreken overwat voor stumperd ben je dan, zo moeilijk is het nou ook weer niet om eens 'hoi' te zeggen tegen iets met tieten.
[..]
Was ook niet persoonlijk naar jou bedoeld, maar het is wel triest op Fok dat over het algemeen slecht spellen als grotere zonde wordt gezien dan geen vriendin hebben
Er missen nog wat schakels in mijn keten jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat laatste tafereel heeft zich er echt niet afgespeeld hoor dven.
Je vergeet er nog eentje en dan klopt 'ie.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Er missen nog wat schakels in mijn keten jaWel alweer eentje toegevoegd met dank aan jouw oplettendheid
Ik was al bezig.quote:
Overigens leuk dat je het woord 'bewust' er weer bij pakt. Je kan niet al je fouten verbloemen met naderhand dit soort opmerkingen te maken hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:06 schreef Dven het volgende:
Fantastisch hoe opzichtige en bewuste toevoegingen, aanpassingen en foutjes altijd weer voor een discussie kunnen zorgen
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, die van jou is beter. Nu kan ik weer met een gerust hart verder met dagelijkse gang van zaken.
Denk je nu werkelijk dat ik 'me' gebruikelijk als bezittelijk voornaamwoord gebruik? me baas (quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Overigens leuk dat je het woord 'bewust' er weer bij pakt. Je kan niet al je fouten verbloemen met naderhand dit soort opmerkingen te maken hoorGewoon een fout, kan gebeuren je zit inmiddels al lang in Bulgarije.
Maar geeft het ook gewoon toe
Je kan nu heel 'grappig' doen en de rollen omdraaien, ik constateer gewoon jouw immens puberale taalfout. Deal met hetquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Denk je nu werkelijk dat ik 'me' gebruikelijk als bezittelijk voornaamwoord gebruik? me baas () ziet me al aankomen
Maar vooral blijven volharden in je eigen geloof, goede eigenschap
Zorg dat het niet doorslaat!
Matige troll, ik zal me niet uit de kast laten lokkenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan nu heel 'grappig' doen en de rollen omdraaien, ik constateer gewoon jouw immens puberale taalfout. Deal met het
Kinderachtig om het achteraf 'bewust' te noemen. Had je volwassener ingeschat. Slechte eigenschap, zorg dat het niet doorslaat!
Makkelijke uitweg, iemand voor troll uit maken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Matige troll, ik zal me niet uit de kast laten lokken
Mannen hebben nooit echt ruzie, die klooien maar wat aan. Vrouwen maken ruziequote:
dat jullie mannen maar wat aanklooien weet ik natuurlijk wel pffquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mannen hebben nooit echt ruzie, die klooien maar wat aan. Vrouwen maken ruzie
Dan moet je daar aan werken. En als het echt problematische vormen aanneemt dan is er altijd nog professionele hulp.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht dat 1e. Voor sommige mensen is het wel moeilijk. Maatschappelijke druk.
Boeit mij ook niet zo hoe hun liefdesleven, of het gebrek daaraan, eruit ziet. Gaat me er meer om dat ze dan hier doen alsof ze een of ander superieur volkje zijn (en het hebben over "zwakzinnige hbo'ertjes" e.d.) terwijl ze in het echt stotterende kneusjes zijn die zelfs op hun 25e nog nooit een relatie hebben gehad. Die 'dubbelrol' stoort me nogal.quote:Ik vind het storender dat mensen dit soort zinsbouw gebruiken eigenlijk, wat boeit het mij nou wie wel of geen vriendin heeft hier op het online forum? jou wel blijkbaar.. apart.
Ben gewoon geen fan van dat 14 jarige vmbo taaltje van tegenwoordig.
Ach, laat die jochies toch... enige plek waar ze zich nog een beetje alpha voelen in hun leven is hier.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:58 schreef michael88 het volgende:
[..]
Dan moet je daar aan werken. En als het echt problematische vormen aanneemt dan is er altijd nog professionele hulp.
[..]
Boeit mij ook niet zo hoe hun liefdesleven, of het gebrek daaraan, eruit ziet. Gaat me er meer om dat ze dan hier doen alsof ze een of ander superieur volkje zijn (en het hebben over "zwakzinnige hbo'ertjes" e.d.) terwijl ze in het echt stotterende kneusjes zijn die zelfs op hun 25e nog nooit een relatie hebben gehad. Die 'dubbelrol' stoort me nogal.
Waarom godverdomme mij steeds indirect beledigen, klojoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach, laat die jochies toch... enige plek waar ze zich nog een beetje alpha voelen in hun leven is hier.
Als ik jou was zou ik mij niet aangesproken voelen. En als ik je wil beledigen doe ik dat gewoon recht in je face (voor zover mogelijk online :s ).quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom godverdomme mij steeds indirect beledigen, klojo
Engelse woorden in een Nederlandse zinquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik mij niet aangesproken voelen. En als ik je wil beledigen doe ik dat gewoon recht in je face (voor zover mogelijk online :s ).
Wel youtubelegende worden dankzij beginjaren 2000 mobieltjes die het moment van doorklieven van mijn nek opnemenquote:
'online' is gewoon ingeburgert hier hoor. Zal in Bulgarije wel anders zijn, ja.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Engelse woorden in een Nederlandse zinEven pauper als 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruiken
Dat bitchfights noemenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:37 schreef deadprez het volgende:
Die bitchfights tussen Dven en 2NutZ altijd.
'Online' is hier ook ingeburgerd ja. 'Face' wat minder daarentegen maar dat kan in Nederland ook weer anders zijn ja.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
'online' is gewoon ingeburgert hier hoor. Zal in Bulgarije wel anders zijn, ja.
Ik heb het de laatste dagen nou al in ieder topic waar jullie allebei posten gezien.quote:
Idd, je hoort hier niets anders dan facebook dit facebook datquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:37 schreef Dven het volgende:
[..]
'Online' is hier ook ingeburgerd ja. 'Face' wat minder daarentegen maar dat kan in Nederland ook weer anders zijn ja.
mensen beginnen hun goudreinetjes zeker ook al als apple aan te spreken?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd, je hoort hier niets anders dan facebook dit facebook dat
Vind Dven gewoon een leuke discussiepartnerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb het de laatste dagen nou al in ieder topic waar jullie allebei posten gezien.
Smeer hem een ban aan dan ben je er vanafquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb het de laatste dagen nou al in ieder topic waar jullie allebei posten gezien.
Lees : Haptquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind Dven gewoon een leuke discussiepartnerreageert tenminste een beetje leuk.
Sorry man.
quote:
Onmogelijk. Heb FOK! advocaten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Smeer hem een ban aan dan ben je er vanaf
jij gilt waarschijnlijk als een big, leuker om te zien dan al die emotieloze tortilla's ja.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Wel youtubelegende worden dankzij beginjaren 2000 mobieltjes die het moment van doorklieven van mijn nek opnemen
Smeken voor mijn leven sowieso. Wel nog dapper even bloedgorgelend de groetjes doen aan onder andere jouquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:41 schreef Kola het volgende:
[..]
jij gilt waarschijnlijk als een big, leuker om te zien dan al die emotieloze tortilla's ja.
Ik een flink aantal steekpenningen. Geen FOK! rechtenstudentje die daar nee tegen zegtquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |