Matige troll, ik zal me niet uit de kast laten lokkenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan nu heel 'grappig' doen en de rollen omdraaien, ik constateer gewoon jouw immens puberale taalfout. Deal met het
Kinderachtig om het achteraf 'bewust' te noemen. Had je volwassener ingeschat. Slechte eigenschap, zorg dat het niet doorslaat!
Makkelijke uitweg, iemand voor troll uit maken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Matige troll, ik zal me niet uit de kast laten lokken
Mannen hebben nooit echt ruzie, die klooien maar wat aan. Vrouwen maken ruziequote:
dat jullie mannen maar wat aanklooien weet ik natuurlijk wel pffquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mannen hebben nooit echt ruzie, die klooien maar wat aan. Vrouwen maken ruzie
Dan moet je daar aan werken. En als het echt problematische vormen aanneemt dan is er altijd nog professionele hulp.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht dat 1e. Voor sommige mensen is het wel moeilijk. Maatschappelijke druk.
Boeit mij ook niet zo hoe hun liefdesleven, of het gebrek daaraan, eruit ziet. Gaat me er meer om dat ze dan hier doen alsof ze een of ander superieur volkje zijn (en het hebben over "zwakzinnige hbo'ertjes" e.d.) terwijl ze in het echt stotterende kneusjes zijn die zelfs op hun 25e nog nooit een relatie hebben gehad. Die 'dubbelrol' stoort me nogal.quote:Ik vind het storender dat mensen dit soort zinsbouw gebruiken eigenlijk, wat boeit het mij nou wie wel of geen vriendin heeft hier op het online forum? jou wel blijkbaar.. apart.
Ben gewoon geen fan van dat 14 jarige vmbo taaltje van tegenwoordig.
Ach, laat die jochies toch... enige plek waar ze zich nog een beetje alpha voelen in hun leven is hier.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:58 schreef michael88 het volgende:
[..]
Dan moet je daar aan werken. En als het echt problematische vormen aanneemt dan is er altijd nog professionele hulp.
[..]
Boeit mij ook niet zo hoe hun liefdesleven, of het gebrek daaraan, eruit ziet. Gaat me er meer om dat ze dan hier doen alsof ze een of ander superieur volkje zijn (en het hebben over "zwakzinnige hbo'ertjes" e.d.) terwijl ze in het echt stotterende kneusjes zijn die zelfs op hun 25e nog nooit een relatie hebben gehad. Die 'dubbelrol' stoort me nogal.
Waarom godverdomme mij steeds indirect beledigen, klojoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach, laat die jochies toch... enige plek waar ze zich nog een beetje alpha voelen in hun leven is hier.
Als ik jou was zou ik mij niet aangesproken voelen. En als ik je wil beledigen doe ik dat gewoon recht in je face (voor zover mogelijk online :s ).quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom godverdomme mij steeds indirect beledigen, klojo
Engelse woorden in een Nederlandse zinquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik mij niet aangesproken voelen. En als ik je wil beledigen doe ik dat gewoon recht in je face (voor zover mogelijk online :s ).
Wel youtubelegende worden dankzij beginjaren 2000 mobieltjes die het moment van doorklieven van mijn nek opnemenquote:
'online' is gewoon ingeburgert hier hoor. Zal in Bulgarije wel anders zijn, ja.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Engelse woorden in een Nederlandse zinEven pauper als 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruiken
Dat bitchfights noemenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:37 schreef deadprez het volgende:
Die bitchfights tussen Dven en 2NutZ altijd.
'Online' is hier ook ingeburgerd ja. 'Face' wat minder daarentegen maar dat kan in Nederland ook weer anders zijn ja.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
'online' is gewoon ingeburgert hier hoor. Zal in Bulgarije wel anders zijn, ja.
Ik heb het de laatste dagen nou al in ieder topic waar jullie allebei posten gezien.quote:
Idd, je hoort hier niets anders dan facebook dit facebook datquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:37 schreef Dven het volgende:
[..]
'Online' is hier ook ingeburgerd ja. 'Face' wat minder daarentegen maar dat kan in Nederland ook weer anders zijn ja.
mensen beginnen hun goudreinetjes zeker ook al als apple aan te spreken?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd, je hoort hier niets anders dan facebook dit facebook dat
Vind Dven gewoon een leuke discussiepartnerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb het de laatste dagen nou al in ieder topic waar jullie allebei posten gezien.
Smeer hem een ban aan dan ben je er vanafquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb het de laatste dagen nou al in ieder topic waar jullie allebei posten gezien.
Lees : Haptquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind Dven gewoon een leuke discussiepartnerreageert tenminste een beetje leuk.
Sorry man.
quote:
Onmogelijk. Heb FOK! advocaten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Smeer hem een ban aan dan ben je er vanaf
jij gilt waarschijnlijk als een big, leuker om te zien dan al die emotieloze tortilla's ja.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Wel youtubelegende worden dankzij beginjaren 2000 mobieltjes die het moment van doorklieven van mijn nek opnemen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |