Het zijn geen foto'squote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:48 schreef Dven het volgende:
Hier een fotoserie van wat er zich toentertijd afspeelde
Speciaal voor jou zo geplaatst omdat ik weet dat je er graag op reageertquote:
Lief dat je aan mij denkt bij het maken van een topicquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Speciaal voor jou zo geplaatst omdat ik weet dat je er graag op reageert
Geboekt in Nederland want we moeten toch samen maandelijks naar NL om af en toe te solliciteren zodat we onze uitkering niet kwijtraken. Kunnen we net zo goed daar vandaan doorvliegen jatochquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is er geen Alberto Stegeman in Bulgarije?
Doe ik altijd. Wilde er ook nog een selfie in plaatsen voor Micson maar ik heb hier geen camera en het past ook niet echt in de tijdsgeestquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lief dat je aan mij denkt bij het maken van een topic
Ja, bliksem slaat nooit in op dezelfde plek maar toch zijn er arme zielen die al meerdere keren geraakt zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:52 schreef Joran-Joran het volgende:
Statistisch gezien is de kans dat op diezelfde plek weer een meteorietinslag plaatsvindt best klein, ik zou gewoon gaan dus.
Jammerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe ik altijd. Wilde er ook nog een selfie in plaatsen voor Micson maar ik heb hier geen camera
Werken is voor de onderklassequote:
Ga lekker in een ander topic zitten zeikpijpenquote:
Alberto Stegeman bezoekt regelmatig Bulgarije met die fijne hotelletjes daar, alleen snap ik het niet hoe deze figuren het voor elkaar krijgen om bij zulke adressen terecht te komen. Zelf nog nooit zoiets meegemaakt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is er geen Alberto Stegeman in Bulgarije?
Ga lakker op een bulgaars forum posten buitenlander.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga lekker in een ander topic zitten zeikpijpen
Doe normaal joh kankerdebielquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga lakker op een bulgaars forum posten buitenlander.
Paupers die voor noppes op vakantie willenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:06 schreef Dressers het volgende:
[..]
Alberto Stegeman bezoekt regelmatig Bulgarije met die fijne hotelletjes daar, alleen snap ik het niet hoe deze figuren het voor elkaar krijgen om bij zulke adressen terecht te komen. Zelf nog nooit zoiets meegemaakt.
Maar op de foto was alles zo mooiquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Paupers die voor noppes op vakantie willen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |