SPOILER: BonuschickOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BonusmascotteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door CarbonC op 09-10-2013 11:40:16 ]
Fanta heeft nog een goeiequote:
Ik vind dat Fok gewoon een automagisch iets hiervoor moet maken.quote:
Het is weer tijd om naar FOK!features, Bugs & Development af te reizen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik vind dat Fok gewoon een automagisch iets hiervoor moet maken.
Dat je met een bepaalde code automatisch de top-10/20/40 UI's van:
- de meeste posters in de gehele reeks
- de meeste posters in het afgelopen jaar
- de meest gequote posters in de gehele reeks
- de meest geqoute posters in het afgelopen jaar
Dat is handig voor alle centrale topics. Ik ga niet handmatig elke keer die meuk updaten.
Dat die Fok Developers zelf niet snappen wat zinvol is om te ontwikkelenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Het is weer tijd om naar FOK!features, Bugs & Development af te reizen.
Je hebt gewoon goede smaak, nohomoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:46 schreef CarbonC het volgende:
BTW: geen commentaar op de chicks/mascottes is zeldzaam en dus verdacht.
Niet goed dus, of juist wel?
Vrouwen houden van een zacht buikjequote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:56 schreef JackieBrown het volgende:
Kijk het is leuk als je facial aesthetics hebt, maar het is zonde om alleen daarop te varen imho. Waarom een luie skinnyfat demigod zijn met alleen maar facial aesthetics terwijl je ook gewoon supergod kan worden met overall sicke aesthetics.
een smoes gebruikt door vrouwen die onzeker worden van een hardbody naast ze, vrouwen reageren gewoon op een gespierd mannenlichaam, gewoon fysiologische reactie net als mannen hebben op een perfect zandloperfiguurtjequote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Vrouwen houden van een zacht buikje
Kan haast niet anders. Ik ben vergeten eenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:10 schreef VMSDKR het volgende:
Chicks zijn goed, mascottes zijn goed. Alleen die bonusmascotte is photoshop?
Dit. Al kwijl ik ook wel bij een goede gymchick.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
een smoes gebruikt door vrouwen die onzeker worden van een hardbody naast ze, vrouwen reageren gewoon op een gespierd mannenlichaam, gewoon fysiologische reactie net als mannen hebben op een perfect zandloperfiguurtje
Volgens mij is z'n hoofd gewoon verkleind ofzo. Verder keurige OP.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:12 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Kan haast niet anders. Ik ben vergeten eensmiley erbij te zetten.
Welke buik?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Al kwijl ik ook wel bij een goede gymchick.
@Fathank: ga eens aan je buik werken.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:48 schreef CarbonC het volgende:
BUG / RfC: topicreeks statistieken
Zal wel weer niks worden, maar toch.
Edit: kan iedereen daar even melden dat ze het graag willen?
Ik heb geen vrouw of vriendin, slechts scharrels.quote:
jonge carbon verwijder gewoon de een en plak de ander erin hoeft niet gelijk een hele kruistocht in spijkerbroek van gemaakt te worden cotdamnquote:
Problemen niet structureel willen oplossen: jij komt er welquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
jonge carbon verwijder gewoon de een en plak de ander erin hoeft niet gelijk een hele kruistocht in spijkerbroek van gemaakt te worden cotdamn
Helemaal mee eens, en toch zijn er zowel vrouwen als mannen die keihard het tegendeel beweren. Een vriend van mij is ook een beetje fatty, en had een vriendin die zeker 20 kg te zwaar was. En heeft letterlijk een keer tegen mij gezegd "Ik vind je gezicht heel mooi, maar zou je nooit kunnen daten omdat je te dun voor me bent"quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
een smoes gebruikt door vrouwen die onzeker worden van een hardbody naast ze, vrouwen reageren gewoon op een gespierd mannenlichaam, gewoon fysiologische reactie net als mannen hebben op een perfect zandloperfiguurtje
sterker nog, ik ben er alquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:25 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Problemen niet structureel willen oplossen: jij komt er wel
Eerste. Al geloof ik best dat er mensen zijn die al zo lang zo denken dat ze het zelf ook echt gaan geloven.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:26 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, en toch zijn er zowel vrouwen als mannen die keihard het tegendeel beweren. Een vriend van mij is ook een beetje fatty, en had een vriendin die zeker 20 kg te zwaar was. En heeft letterlijk een keer tegen mij gezegd "Ik vind je gezicht heel mooi, maar zou je nooit kunnen daten omdat je te dun voor me bent"Ik weet niet of dat dan een soort twisted loyalty richting z'n vriendin is, of dat hij dat echt zo ziet..
Geen idee. Ik weet wel dat ik dit nog net mooi vind.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:28 schreef CristinaYang het volgende:
Zijn de vrouwen in de OP trouwens natty? Dat kan toch bijna niet?
Ik snap daar echt niks van. Hoe lief/leuk/geweldig iemand ook is, als er een pens op zit kan ik diegene ECHT niet aantrekkelijk vindenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Eerste. Al geloof ik best dat er mensen zijn die al zo lang zo denken dat ze het zelf ook echt gaan geloven.
Hoezo heb je over dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Als je ff wacht ga ik die 4 kg whey die ik over heb verloten.
Ik kreeg meer aandacht toen ik wat dikker was.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik snap daar echt niks van. Hoe lief/leuk/geweldig iemand ook is, als er een pens op zit kan ik diegene ECHT niet aantrekkelijk vinden
Ik denk dat dat ook wel met intimidatie te maken heeft. Een van mijn beste vrienden blijkt jaren verliefd op me geweest te zijn, maar durfde niks. En dat omdat ik letterlijk 1 cm langer benquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik kreeg meer aandacht toen ik wat dikker was.
[ afbeelding ]
Net zoals de mannekes hier zich niet kunnen voorstellen dat vrouwen op ecto's vallen.
Komt omdat ze bewust lager mikken. Nemen genoegen met een 6.5/10 ipv een 8/10.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik kreeg meer aandacht toen ik wat dikker was.
[ afbeelding ]
Net zoals de mannekes hier zich niet kunnen voorstellen dat vrouwen op ecto's vallen.
Generalisatie nummer zoveel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:33 schreef VMSDKR het volgende:
Mannen zijn bang voor sterke vrouwen, daarom.
Zou je mij er ook in kunnen zetten?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:37 schreef CarbonC het volgende:
Laatste bugje m.b.t. de UI's in de OP ook gefixed, btw.
Done.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zou je mij er ook in kunnen zetten?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:41 schreef fathank het volgende:
Mannen die zich laten intimideren door een vrouw, kom op man grow some balls. Een vrouw moet tegengas geven. Schoothondjes zijn zo saai
Ik heb dat dus juist met ecto's, als ik moet kiezen dan liever een pens (tot op bepaalde hoogte dan) dan een ecto/skinnyfat, ik vind dunne lijfjes bij mannen echt de ultieme turn-off.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik snap daar echt niks van. Hoe lief/leuk/geweldig iemand ook is, als er een pens op zit kan ik diegene ECHT niet aantrekkelijk vinden
De helft post nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:42 schreef CarbonC het volgende:
Valt er iemand ook iets op aan de UI's in de OP?
M.i. is het voornamelijk de man die zich laat intimideren.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:42 schreef CristinaYang het volgende:
Wat maakt een vrouw eigenlijk intimiderend, op zowel een positieve als negatieve manier?
Oprechte nieuwsgierigheid
Ik heb geen idee, tenzij Gina Carano voor je in de ring staatquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:42 schreef CristinaYang het volgende:
Wat maakt een vrouw eigenlijk intimiderend, op zowel een positieve als negatieve manier?
Hoe sta je tegenover manlets dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb dat dus juist met ecto's, als ik moet kiezen dan liever een pens (tot op bepaalde hoogte dan) dan een ecto/skinnyfat, ik vind dunne lijfjes bij mannen echt de ultieme turn-off.
Van die enge armpjes om je heen enzo, bang zijn dat ie breekt als je erop zit.. ulghhhhh
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Check de OP.
Ik zie de invite voor de topicmeet wel verschijnen.
M'n ex was ook een ecto, en daar kon ik prima mee dealen. Was wel aantrekkelijker toen hij meer ging trainen natuurlijk, maar toch. Ik vind een platte buik echt heel belangrijk, weet ook niet zo goed waaromquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb dat dus juist met ecto's, als ik moet kiezen dan liever een pens (tot op bepaalde hoogte dan) dan een ecto/skinnyfat, ik vind dunne lijfjes bij mannen echt de ultieme turn-off.
Van die enge armpjes om je heen enzo, bang zijn dat ie breekt als je erop zit.. ulghhhhh
Fantaquote:
Definieer "ik ben zelf klein".quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
als 't maar geen ecto isen ben zelf klein dus alles >1.75 is al goed
Je huidige vriend is nu toch ook ecto?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
M'n ex was ook een ecto, en daar kon ik prima mee dealen. Was wel aantrekkelijker toen hij meer ging trainen natuurlijk, maar toch. Ik vind een platte buik echt heel belangrijk, weet ook niet zo goed waarom
[..]
Fanta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Neuh, die is met z'n 70 kg nog een stuk buffer dan 90% van de jongens die ik ken. Het is wel een stuk minder dan hij was, dat wel ja. Maar een ecto is hij pas over nogmaals 10 kg minder.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:48 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je huidige vriend is nu toch ook ecto?
Wowquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:48 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je huidige vriend is nu toch ook ecto?
Echte ecto's vind je bij die mokkels uit het Dieet-topic. Daar waar de feeders en de anti-feeders elkaar gevonden hebben.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Neuh, die is met z'n 70 kg nog een stuk buffer dan 90% van de jongens die ik ken. Het is wel een stuk minder dan hij was, dat wel ja. Maar een ecto is hij pas over nogmaals 10 kg minder.
lolwat.. en jij dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:50 schreef Klokov het volgende:
Mijn verloofde is ongeveer even groot als Etha
Vind ik zo raar, slanke mensen die op fatty's vallen.. Ik val eigenlijk gewoon op mensen met mijn postuur, narcistisch als dat dat wellicht klinktquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:51 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Echter ecto's vind je bij die mokkels uit het Dieet-topic. Daar waar de feeders en de anti-feeders elkaar gevonden hebben.
Hoe lang is Etha dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lolwat.. en jij dan?
Lift ze ook?
Ik ben 1,94, ze lift niet maar beschikt wel over goede geneticsquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lolwat.. en jij dan?
Lift ze ook?
1.80 ofzo johquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vind ik zo raar, slanke mensen die op fatty's vallen.. Ik val eigenlijk gewoon op mensen met mijn postuur, narcistisch als dat dat wellicht klinkt
[..]
Hoe lang is Etha dan?
Op iemand vallen met hetzelfde postuurquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vind ik zo raar, slanke mensen die op fatty's vallen.. Ik val eigenlijk gewoon op mensen met mijn postuur, narcistisch als dat dat wellicht klinkt
60 kg bij een jongetje(man) is tegen starving level aanquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Neuh, die is met z'n 70 kg nog een stuk buffer dan 90% van de jongens die ik ken. Het is wel een stuk minder dan hij was, dat wel ja. Maar een ecto is hij pas over nogmaals 10 kg minder.
Mogen wel meer spieren op, maar niet meer vetquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:54 schreef Klokov het volgende:
[..]
Op iemand vallen met hetzelfde postuurMoet er niet aan denken dat mijn vriendin ook maar in de richting zit van mijn gewicht
Ik zeg 2 posts terug dat ik 1,94 benquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Meten jullie elkaar op op de midgetclub of zo???
Je beseft wel dat klokov groter is dan jij?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Meten jullie elkaar op op de midgetclub of zo???
1.78, en zo dramatisch is het nou ook weer niet hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
60 kg bij een jongetje(man) is tegen starving level aanIk weet niet hoe lang panz is, maar 60 kg is way te ondervoed, zelfs 70 kg is al hipster mode.
1.78 en 70 kg, zou strong feederfeels krijgenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
1.78, en zo dramatisch is het nou ook weer niet hoorIk zal wel even zeuren of hij een foto online gooit van hoe hij er nu uit ziet.
Waarom denk je dat ik tegen je vent aan zit te zeuren in het BB topic over receptenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
1.78 en 70 kg, zou strong feederfeels krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
Hmm ik snap dat welquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Komt omdat ze bewust lager mikken. Nemen genoegen met een 6.5/10 ipv een 8/10.
Met als excuus ' een mooie vrouw heb heb je nooit alleen'
Niet persoonlijk opvatten btw
lk hoor regelmatig dat ik intimiderend ben..:').quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:42 schreef CristinaYang het volgende:
ik voel me stiekem beledigd als een >7/10 mij durft te benaderenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hmm ik snap dat wel...
Ik voel me stiekem ook geïntimideerd als een 8/10> mij benaderd.
Ja same, en ik zou bij god niet weten waaromquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
lk hoor regelmatig dat ik intimiderend ben..:').
Vind je het gek met die kuiten van je?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
lk hoor regelmatig dat ik intimiderend ben..:').
Ben jij het meisje in je FOBO? Dan sluit ik me bij je quote aan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja same, en ik zou bij god niet weten waarom
Hahah! Ze neuken wel beter. Alsof ze meer moeite doen voor je.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ik voel me stiekem beledigd als een >7/10 mij durft te benaderen
Omdat jij net zoals ik duidelijk laat merken wat je standpunten zijn en weet wat je wilt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja same, en ik zou bij god niet weten waarom
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah! Ze neuken wel beter. Alsof ze meer moeite doen voor je.
Weinig keuze, volgens mij heb ik maar 1 keer een chick gezien die langer was dan ikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:05 schreef fathank het volgende:
Mannen die perse een kleinere chick willen
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sorry, welke quote?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:05 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ben jij het meisje in je FOBO? Dan sluit ik me bij je quote aan.
Lelijke mannen schijnen inderdaad beter hun best te doenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Omdat jij net zoals ik duidelijk laat merken wat je standpunten zijn en weet wat je wilt.
I like, daarom vind ik je ook zo aantrekkelijk.
Dit dus.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:04 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vind je het gek met die kuiten van je?
Over onenightstands kun je dat wel stellen wat chubbys betreft. Echt fattys geen ervaring mee.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]srs? zou niet op kunnen men. Dit zeggen mannen toch ook altijd van fatchicks.. denk dat fathank hier wel wat zinnigs over kan zeggen
Positief:quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:42 schreef CristinaYang het volgende:
?? Snap ik niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ik voel me stiekem beledigd als een >7/10 mij durft te benaderen
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:01 schreef Klokov het volgende:
Ik kan me zo vermaken om sommige foto's hier http://loldutchpeople.nl/Hardop gelachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
BEASTMODE
Duidelijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:12 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Positief:
- lengte
- fitheid
- hard trainend (pull ups in een haltertopje:)
- intelligentie
- zelfverzekerd (alleen indien dit terecht is; domme hertjes die zelfverzekerd proberen te doen)
- initiatiefnemend
Negatief:
- aggressiviteit
- als het ten koste gaat van anderen.
Ik heb het niet zo op onzekere giechelvrouwen.
Prent jezelf in dat je een 10/10 bent.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hmm ik snap dat wel...
Ik voel me stiekem ook geïntimideerd als een 8/10> mij benaderd.
Niet zo gek met 1.94 natuurlijk. Maar ik ken dr genoeg van rond mijn lengte (1.78) die perse een kleinere chick willen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:07 schreef Klokov het volgende:
[..]
Weinig keuze, volgens mij heb ik maar 1 keer een chick gezien die langer was dan ik
[..]
Daarmee bedoel ik dat ze zouden moeten herkennen dat ik niet in hun league ben en het niet eens zouden moeten proberen.quote:
Als je jezelf geen 10 vindt gaat niemand het vinden natuurlijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Prent jezelf in dat je een 10/10 bent.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:01 schreef Klokov het volgende:
Ik kan me zo vermaken om sommige foto's hier http://loldutchpeople.nl/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een fijn beeld weer van ons land.
Dit dus.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als je jezelf geen 10 vindt gaat niemand het vinden natuurlijk.
Whehe, ja ik ben wel eens benaderd door crackhoeren, maarja ik stel mezelf gerust dat ze het deden omdat ik misschien een tientje voor een BJ zou betalen. Niet omdat ik qua uiterlijk op hun level zit.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik dat ze zouden moeten herkennen dat ik niet in hun league ben en het niet eens zouden moeten proberen.
Was een grapje tho.
Al ben ik wel een aantal keer door zwervers benaderd en ben ik toch gauw even een spiegel gaan checken of ik er zo shabby bijliep dat ze dachten "dit gaat lukken"
Dit trucje heb ik echt tot een kunstvorm verhevenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als je jezelf geen 10 vindt gaat niemand het vinden natuurlijk.
Ja het is net het Viva forum met al die vrouwenproblemen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gvd wat een tokkie gelul hier...
Allemaal schijnheilig gelul over wanneer je iemand zou neuken... en dat lelijkere mensen beter neuken...wat een crap...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja het is net het Viva forum met al die vrouwenproblemen.
Goede lijst.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:12 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Positief:
- lengte
- fitheid
- intelligentie
- zelfverzekerd (alleen indien dit terecht is; domme hertjes die zelfverzekerd proberen te doen)
- initiatiefnemend
Negatief:
- aggressiviteit
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:49 schreef Klokov het volgende:
Carbon, wat zijn je 3 favoriete nummers?Carbon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Together We Will Live Forever
shit ik herken me ook in de negatieve puntenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:12 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Positief:
- lengte
- fitheid
- intelligentie
- initiatiefnemend
Negatief:
- aggressiviteit
Ik vind uiteenlopende muziek goed:quote:
Goede trainingsmuziekquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:35 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik vind uiteenlopende muziek goed:
Voor trainen o.a. dit:
Qua oude meuk o.a.: Beatles, Led Zeppelin, Pink Floyd.
Qua iets minder oude meuk: jaren '80 dance.
En bepaalde moderne dancemuziek kan opa Carbon ook wel waarderen.
Ben trouwens nog wel op zoek naar goede internetradio zonder reclames etc.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede trainingsmuziek
Ik snap niet hoe mensen kunnen liften op EDM, da's echt veel te langzaam spacend.
Ik doe niet anders.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:36 schreef Sapstengel het volgende:
Ik snap niet hoe mensen kunnen liften op EDM, da's echt veel te langzaam spacend.
Ja maar een 7/10 is niet lelijk dushi..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]srs? zou niet op kunnen men. Dit zeggen mannen toch ook altijd van fatchicks.. denk dat fathank hier wel wat zinnigs over kan zeggen
Klopt. Ik wil ook een echte alphaman, iemand die tegen mij op kan boxen, discipline heeft en doelen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:08 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit dus.
Plus de mannen die daar niet tegen kunnen zijn je niet waard.
Aha! Fathank is een manlet!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet zo gek met 1.94 natuurlijk. Maar ik ken dr genoeg van rond mijn lengte (1.78) die perse een kleinere chick willen.
Hehehequote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dit trucje heb ik echt tot een kunstvorm verheven
Probleem is dat chicks juist langere chicks willen, ze hebben geen keus.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet zo gek met 1.94 natuurlijk. Maar ik ken dr genoeg van rond mijn lengte (1.78) die perse een kleinere chick willen.
Ga meth maken.quote:
Hahaha eindbaas, ik zie het al voor me, zo'n 40 jarige met zulke herrie in z'n oren lekker liftenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:35 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik vind uiteenlopende muziek goed:
Voor trainen o.a. dit:
Srs, ik zet vaak gewoon een setje op. Werkt goed hoor.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo langzaam progressie maakt
Probeer studio Brussel. Wel wat reclame en nieuwsbulletinsmaar niet zoveel als de gemiddelde nl zenderquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ben trouwens nog wel op zoek naar goede internetradio zonder reclames etc.
http://www.radioveronica.nl/player/veronica-rockradioquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik ben nog maar bij molariteit.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ga meth maken.
Vriend van me heeft ooit een batch methyltestosteron moeten maken. Enige nadeel is dat hij geen dingen mee kan nemen en dat methyltest niet echt ideaal is
zeker geen progressive housequote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Srs, ik zet vaak gewoon een setje op. Werkt goed hoor.
Wil je dat boek nog ontvangen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
zeker geen progressive house
ha ha ha ha
Mjah maar gezien de nog ergere bijwerkingen lijkt het me niet de beste oral.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:50 schreef Ethanolic het volgende:
Methyltest kan wel oral toch? Sap toch! Ouwe snoeperd.
5 jaar geleden voor het laatst chemie gehad. Zat toen in havo 2 jij stommerd!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:50 schreef Ethanolic het volgende:
Methyltest kan wel oral toch? Sap toch! Ouwe snoeperd.
Wellicht dat je hier iets kan vinden:quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:56 schreef no1uknow het volgende:
even on a serious note, bulken is wel leuk want de hele dag eten en nooit honger, maar ik moet serieus minstens 3 keer per dag kakken en niet te zuinig ook, dat begint nu wel een beetje vervelend te worden want rauwe anus enzo![]()
Bespaar me deze info.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:56 schreef no1uknow het volgende:
even on a serious note, bulken is wel leuk want de hele dag eten en nooit honger, maar ik moet serieus minstens 3 keer per dag kakken en niet te zuinig ook, dat begint nu wel een beetje vervelend te worden want rauwe anus enzo![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:45 schreef jeurse04 het volgende:
Ik luister vooral naar house tijdens het trainen, vaak hardstyle voor de zwaardere sets
Ja en wel 3x per dag gaan, want als je alles opspaart blijf je aan het eind van de dag achter met een gescheurde kringspier door de world's biggest crap.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:56 schreef no1uknow het volgende:
Zo krijg je nog de sauzenproefquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
5 jaar geleden voor het laatst chemie gehad. Zat toen in havo 2 jij stommerd!
nouja het is niet echt alsof ik keuze hebt want op een gegeven moment begin het vanzelf kopjes te geven en dan moet je wel, want dan durf ik dus ook echt niet meer een scheet te latenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en wel 3x per dag gaan, want als je alles opspaart blijf je aan het eind van de dag achter met een gescheurde kringspier door de world's biggest crap.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en wel 3x per dag gaan, want als je alles opspaart blijf je aan het eind van de dag achter met een gescheurde kringspier door de world's biggest crap.
QFT hahahaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
dat had ik gister dus, gvd zo'n grote hoop dat het maar net doorspoelde, toch altijd wel even spannend momentje, was echt abnormaal veelquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gewoon lekker gaan zitten jongens... maar ook niet te lang... Gewoon gestaag doorpoepen... Anders krijg je aardbeitjes.
Gewoon meer kwark dan... die shit houdt de spoeling lekker dun.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dat had ik gister dus, gvd zo'n grote hoop dat het maar net doorspoelde, toch altijd wel even spannend momentje, was echt abnormaal veel
ja het was ook niet te dik of hard ofzo maar gwn heel erg veelquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Gewoon meer kwark dan... die shit houdt de spoeling lekker dun...
hier in de gym draaien ze techhouse, deephouse en techno. Betere muziek dan in de meeste clubs. Tijdens je rust even een dansje trekken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede trainingsmuziek
In mijn gym staat soms 100% NL of Qmusic op, de eerste hoef ik geen woorden aan vuil te maken en Qmusic is veel te veel gelul.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:06 schreef Drinky het volgende:
[..]
hier in de gym draaien ze techhouse, deephouse en techno. Betere muziek dan in de meeste clubs. Tijdens je rust even een dansje trekken.
ik schijt eens in de 3~6 dagen. Je weet niet hoe een rauwe anus eruit ziet maatquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:56 schreef no1uknow het volgende:
hier komt elke vrijdag zelfs een Dj draaien die ook in een paar clubs in budapest draaitquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
In mijn gym staat soms 100% NL of Qmusic op, de eerste hoef ik geen woorden aan vuil te maken en Qmusic is veel te veel gelul.
In het leger heb je toch geen kans om te bulken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]....dat wordt wat in het leger.
Wordt een diepe cut in het leger.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
In het leger heb je toch geen kans om te bulken.
70kg hipstermode watquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
60 kg bij een jongetje(man) is tegen starving level aanIk weet niet hoe lang panz is, maar 60 kg is way te ondervoed, zelfs 70 kg is al hipster mode.
Ja. Collega van me was adjudant in het leger. Toen hij in Bosnië zat heeft hij iets van 4 maanden geleefd op gekookte pasta en een schep groente. Er was niet eens elke dag vlees.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wordt een diepe cut in het leger.
Vriend van mij zat rond 1967 in 'Nam en heeft toen 34 weken geleefd op kinder schedels.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja. Collega van me was adjudant in het leger. Toen hij in Bosnië zat heeft hij iets van 4 maanden geleefd op gekookte pasta en een schep groente. Er was niet eens elke dag vlees.
En ook 4 maanden koud douchen en 's avonds in het donker zitten, want er was geen electriciteit in hun kamp.
Lijkt mij niet erg..word ik eindelijk ripped ( and grumpy).quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja. Collega van me was adjudant in het leger. Toen hij in Bosnië zat heeft hij iets van 4 maanden geleefd op gekookte pasta en een schep groente. Er was niet eens elke dag vlees.
En ook 4 maanden koud douchen en 's avonds in het donker zitten, want er was geen electriciteit in hun kamp.
'murican dat you?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:21 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Vriend van mij zat rond 1967 in 'Nam en heeft toen 34 weken geleefd op kinder schedels.
En natuurlijk op zegels LSD.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:21 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Vriend van mij zat rond 1967 in 'Nam en heeft toen 34 weken geleefd op kinder schedels.
Agent Orange was eigenlijk het codewoord voor pure LSD sproeien over de jungle, vandaar ook de brandwonden... pure LSD is nogal agressief op de huid.quote:
Ik ben 1.80, 70 kg bij mij zou ondervoeding betekenenquote:
ik ben 1.83 en 70 volgens de Weegschaal in de gym, maar die kan niet kloppen want dat zou betekenen dat ik ondanks het vele drinken en eten 2kg ben afgevallenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ben 1.80, 70 kg bij mij zou ondervoeding betekenen
Ja, weet ik baby. Er is ook al twee maandjes een Vol. 3 uit maar Vol. 2 blijft de beste inderdaad.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hey maatje,
Deze mix is goud waard.
Ah jij bent een van die phaggots die het oude niet meer kan waarderen omdat nieuw altijd beter is.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, weet ik baby. Er is ook al twee maandjes een Vol. 3 uit maar Vol. 2 blijft de beste inderdaad.
Dan had ik Vol. 1 de beste gevonden hè, KUT.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ah jij bent een van die phaggots die het oude niet meer kan waarderen omdat nieuw altijd beter is.
Hipster toevallig?
Hahahaha jouw piemel? ;D hahahahahahahahaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Er klopt hier ook iets..
SRS? Je kan 6 dagen lang zonder te kakken?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik schijt eens in de 3~6 dagen. Je weet niet hoe een rauwe anus eruit ziet maat
Ik heb het wel eens langer dan een week uitgehouden, maar dat was pijnlijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:02 schreef Klokov het volgende:
[..]
SRS? Je kan 6 dagen lang zonder te kakken?
Het eerste wat ik doe als ik uit bed kom is poepen, iedere dag weerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens langer dan een week uitgehouden, maar dat was pijnlijk.
Meestal duurt het een paar dagen voor ik weer hoef ja.
kan helemaal niet 21 bitsquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Hhaha lol...net de geluidsinstellingen van mijn laptop veranderd.
Van 16bits 44000 hz naar 21 bits 192000hz er gaat een wereld voor me open.
Same. Daarna een bak koffie en dan ga ik nog een keer.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:05 schreef Champy het volgende:
[..]
Het eerste wat ik doe als ik uit bed kom is poepen, iedere dag weer
Vrouw..quote:
Nou die halve minuut kan ik iedere morgen echt wel missen hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:08 schreef Drinky het volgende:
Zieke mensen zijn jullie. De tijd en WC papier die ik bespaar door niet iedere dag te gaan kan ik benutten voor optimal gains en low intensity bulk.
Je zal wel een flinke stront pens hebben na een dag of twee.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:08 schreef Drinky het volgende:
Zieke mensen zijn jullie. De tijd en WC papier die ik bespaar door niet iedere dag te gaan kan ik benutten voor optimal gains en low intensity bulk.
Als ik ga schijten maak ik er wel een heel mooi moment van. Naast aftrekken en clean&press en een heerlijk plasje na lang inhouden toch wel een van de beste feels.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:11 schreef Champy het volgende:
[..]
Nou die halve minuut kan ik iedere morgen echt wel missen hoor
Is al heel m'n leven zo jong. Specialisten weten het ook niet meer, en ik heb er geen last van eerlijk gezegd.quote:
Begint sowieso eerst met die andere dingen los te maken. Misschien kan je dan dat ding er uitschuiven en verschijnt een schroef. Snap je het nogquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:27 schreef VMSDKR het volgende:
Even compleet offtopic, hoe de fuck krijg ik dit ding van de muur. Er zit nergens een schroef of wat dan ook.![]()
[ afbeelding ]
70?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik ben 1.83 en 70 volgens de Weegschaal in de gym,
Waarschijnlijk schroevendraaier tussen de muur en afdekplaatje en dan wip je dat plaatje erafquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:27 schreef VMSDKR het volgende:
Even compleet offtopic, hoe de fuck krijg ik dit ding van de muur. Er zit nergens een schroef of wat dan ook.![]()
[ afbeelding ]
Dit, zit echt niet vast met een super-Pritt-stift ofzo.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:34 schreef Champy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk schroevendraaier tussen de muur en afdekplaatje en dan wip je dat plaatje eraf
21bit audio?? Nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Hhaha lol...net de geluidsinstellingen van mijn laptop veranderd.
Van 16bits 44000 hz naar 21 bits 192000hz er gaat een wereld voor me open.
Geen zorgen, ik heb 3 cijfersquote:
even goed lezen papa..24 bit...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]
21bit audio?? Nog nooit van gehoord.
Gewoon VLC mediaplayer gebruiken en naitive afspelen.
(natuurlijk wel zoveel mogelijk hi-res muziek gebruiken (24bit 88,2 of 96KHz flac bv (geen mp3 i.i.g.))).
Maar jij bent een beest van 1.94quote:
Thanks, dit is gelukt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:34 schreef Champy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk schroevendraaier tussen de muur en afdekplaatje en dan wip je dat plaatje eraf
Thanks, dit niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Begint sowieso eerst met die andere dingen los te maken. Misschien kan je dan dat ding er uitschuiven en verschijnt een schroef. Snap je het nog?
Heb gewoon zo niet het idee dat het met een soort lijm vastzit aan de muur. Dat kan toch nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Thanks, dit is gelukt.
[..]
Thanks, dit niet.
Nee, nee. Achter dat kapje zat een andere plaat met 7 schroeven.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb gewoon zo niet het idee dat het met een soort lijm vastzit aan de muur. Dat kan toch niet?
Solide muur, zit niks achter.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:47 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik zou aan de andere kant van de muur een gat slaan en hem er zo uitduwen. .
Muur goes on beyond infinityquote:
Dus ik had toch wel een beetje gelijk he..dat je eerst al die andere dingen eraf moest halen en er misschien nog een schroef ( of 7) tevoorschijn zou komen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, nee. Achter dat kapje zat een andere plaat met 7 schroeven.
[..]
Solide muur, zit niks achter.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nou, mijn vaders modeltreintjeskamertje zit erachter maar daar mag ik niet komen.
Thanksquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nou, mijn vaders modeltreintjeskamertje zit erachter maar daar mag ik niet komen.
Ik zou niets liever willen, o schone.quote:
Thanks? Wat heb ik gedaan dan? Jij bedankt, eindelijk dat pokkeding van de muur af.quote:
Je liet me even lachenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik zou niets liever willen, o schone.
[..]
Thanks? Wat heb ik gedaan dan? Jij bedankt, eindelijk dat pokkeding van de muur af.
Even deksel uitwippen met schroevendraaierquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:27 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
Ah dankje, ga meteen proberen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
Even deksel uitwippen met schroevendraaier
Jawel hoor. Tijd zat. Gemiddelde eenheid zit meer op de kazerne dan wat anders. Het is echt niet alsof je week in week uit met je kadaver in het bos ligt onder je ponchoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
In het leger heb je toch geen kans om te bulken.
Hebben ze ook wel clean food?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Jawel hoor. Tijd zat. Gemiddelde eenheid zit meer op de kazerne dan wat anders. Het is echt niet alsof je week in week uit met je kadaver in het bos ligt onder je poncho
Zoek in Def maar een topic over Parestoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hebben ze ook wel clean food?
Ik zie iedereen namelijk altijd van die standaard hutspot/patat/vette pasta shit eten.
In het veld maakt het mij niet uit dat ik zakjes gevriesdroogd voedsel moet eten of crackers met appelstroop.
In het leger hoef je je geen zorgen te maken over eten. Je kunt je beter druk maken over belangrijkere dingen zoals genoeg slaap, in leven blijven en het uitschakelen van de vijand.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hebben ze ook wel clean food?
Ik zie iedereen namelijk altijd van die standaard hutspot/patat/vette pasta shit eten.
In het veld maakt het mij niet uit dat ik zakjes gevriesdroogd voedsel moet eten of crackers met appelstroop.
He bah.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Zoek in Def maar een topic over Paresto
Wat een giller!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
In het leger hoef je je geen zorgen te maken over eten. Je kunt je beter druk maken over belangrijkere dingen zoals genoeg slaap, in leven blijven en het uitschakelen van de vijand.
Krijg je volgens mij grote clit van..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:13 schreef Fanta-stick het volgende:
http://www.mdyshop.nl/p-amino+x+plode+20+amp+aminozuren-24
Gisteren 1 van deze dingen op...fucking smerig.
Heb ik al. 12 cm.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Krijg je volgens mij grote clit van..
Flinke duimpje heb je daarquote:
Je zei net toch dat die 1,98 was of is je clit je project niet?quote:
mijn project is van een jongen van 1,98 een shredded cunt maken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je zei net toch dat die 1,98 was of is je clit je project niet?
Ja inderdaad, slaap is echt compleet overschat.quote:
Leer hem nu fatsoenlijk deadliften maar met zijn lengte is dat nogal fucked up. Daarom goodmornings.quote:
je kan geen week zonder slaap wel zonder eten, maar ik voel het ondertoontje :pquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, slaap is echt compleet overschat.
Zijn genoeg onderzoeken naar gedaan en het is algemeen bekend dat soldaten weinig slaap krijgen. Gevolgen zijn verminderde concentratie, moeite met besluiten nemen, hallucinaties en veel gevallen van friendly fire zijn het gevolg van een slaaptekort.
En als je weer thuis bent zit je misschien nog met psychische problemen of PTSD en doe je in je eigen bed ook geen oog dicht.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Paresto vreten houdt de spoeling ook wel dun.... In Apeldoorn zat altijd een kok die overal een heel kabouterdorp aan champignons in pleurde...
Misschien leert hij zo zijn rug recht te houden?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:07 schreef Ethanolic het volgende:
Good morning aan een dude leren.je leert hem toch godverdomme ook niet op hakken lopen.
Ptss kun je ook op straat oplopen als je er gevoelig voor bent.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, slaap is echt compleet overschat.
Zijn genoeg onderzoeken naar gedaan en het is algemeen bekend dat soldaten weinig slaap krijgen. Gevolgen zijn verminderde concentratie, moeite met besluiten nemen, hallucinaties en veel gevallen van friendly fire zijn het gevolg van een slaaptekort.
En als je weer thuis bent zit je misschien nog met psychische problemen of PTSD en doe je in je eigen bed ook geen oog dicht.
Er is een keer een vrouw van de roltrap gedonderd bij de Basic Fit en toen overleden. Vanochtend zag iedereen een baby sterven bij Rotterdam Centraal. Het kan allemaal gebeuren.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Ptss kun je ook op straat oplopen als je er gevoelig voor bent.
Voor de rest slasptekorr...tjah. staand in slaap donderen, hallucineren omdat je 3 uur geslapen hebt in een week dat soort fratsen. Iis trouwens alleen in de opleiding. Als je paraat zit zijn dat soort geintjes wel voorbij.
Gaat lekker weeg nu 67 kg @ 1.70, eerst vond ik me wel al een net fysiek hebben maar de spiegel en foto's laten me steeds meer magerder zien.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:36 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Hey Dimi, hoe zijn je vooruitgangen.
Wil je juist breder worden of verder afvallen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Gaat lekker weeg nu 67 kg @ 1.70, eerst vond ik me wel al een net fysiek hebben maar de spiegel en foto's laten me steeds meer magerder zien.
Vriend hij is de zyzz van oude pekeltje...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:48 schreef Ethanolic het volgende:
VMS ik heb me eigenlijk totaal geen beeld bij jouw fysiek. Hoe buff ben jij?
Niet bijzonder buff, ik train vanaf februari. 77kg bij 1.83 nu.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:48 schreef Ethanolic het volgende:
VMS ik heb me eigenlijk totaal geen beeld bij jouw fysiek. Hoe buff ben jij?
Rot eens op joh gekke.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:48 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Vriend hij is de zyzz van oude pekeltje...
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:49 schreef Krabs2.0 het volgende:
Hey jongens wat vinden jullie van mijn lichaam.
[ afbeelding ]
Beetje perenfiguurtje dusquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:50 schreef VMSDKR het volgende:
Overigens heb ik wel een ass waar menig Nederlandse vrouw voor zou moorden.
lekker zacht en rond, mooie heupen, heel knuffelbaar, moet geen vel over been zijn etcquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:49 schreef Krabs2.0 het volgende:
Hey jongens wat vinden jullie van mijn lichaam.
[ afbeelding ]
Ik ken die struggles mattie. Ik ken ze.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
LolnoGewoon mooie ronde rondingen mattie, niet haten.
Denk je dat dat het werk van God is, ja?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:52 schreef JackieBrown het volgende:
Mannen met een perenfiguurgod kan soms echt wrede humor hebben
Hahahahahquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:52 schreef JackieBrown het volgende:
Toen ik 16/17 was zat ik er wel mee omdat al m'n shirts onderaan niet goed over m'n asser vielen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ken die struggles mattie. Ik ken ze.
Mijn asser heeft die curves.
Gelukkig zien we er allemaal uit als Hercules.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:52 schreef JackieBrown het volgende:
Yep ik ga niet voor je liegen een goede ronde mannenass is niets om je voor te schamen. (Als je heupen maar smaller zijn dan je schoudersquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Toen ik 16/17 was zat ik er wel mee omdat al m'n shirts onderaan niet goed over m'n asser vielen.![]()
Nu ben ik tot het besef gekomen dat ik mijn zegeningen gewoon moet tellen en blij moet zijn met zo'n fine, fine ass.
En de vrouwtjes vinden het ook wel leuk. Ja toch, Jackie? Niet dan?
Die tandpasta heb ik ookquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:00 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
hoe vinde jullie mn chest
Gelukkig wel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:00 schreef JackieBrown het volgende:
Als je heupen maar smaller zijn dan je schouders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |