SPOILER: BonuschickOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BonusmascotteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door CarbonC op 09-10-2013 11:40:16 ]
Fanta heeft nog een goeiequote:
Ik vind dat Fok gewoon een automagisch iets hiervoor moet maken.quote:
Het is weer tijd om naar FOK!features, Bugs & Development af te reizen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik vind dat Fok gewoon een automagisch iets hiervoor moet maken.
Dat je met een bepaalde code automatisch de top-10/20/40 UI's van:
- de meeste posters in de gehele reeks
- de meeste posters in het afgelopen jaar
- de meest gequote posters in de gehele reeks
- de meest geqoute posters in het afgelopen jaar
Dat is handig voor alle centrale topics. Ik ga niet handmatig elke keer die meuk updaten.
Dat die Fok Developers zelf niet snappen wat zinvol is om te ontwikkelenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Het is weer tijd om naar FOK!features, Bugs & Development af te reizen.
Je hebt gewoon goede smaak, nohomoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:46 schreef CarbonC het volgende:
BTW: geen commentaar op de chicks/mascottes is zeldzaam en dus verdacht.
Niet goed dus, of juist wel?
Vrouwen houden van een zacht buikjequote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:56 schreef JackieBrown het volgende:
Kijk het is leuk als je facial aesthetics hebt, maar het is zonde om alleen daarop te varen imho. Waarom een luie skinnyfat demigod zijn met alleen maar facial aesthetics terwijl je ook gewoon supergod kan worden met overall sicke aesthetics.
een smoes gebruikt door vrouwen die onzeker worden van een hardbody naast ze, vrouwen reageren gewoon op een gespierd mannenlichaam, gewoon fysiologische reactie net als mannen hebben op een perfect zandloperfiguurtjequote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Vrouwen houden van een zacht buikje
Kan haast niet anders. Ik ben vergeten eenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:10 schreef VMSDKR het volgende:
Chicks zijn goed, mascottes zijn goed. Alleen die bonusmascotte is photoshop?
Dit. Al kwijl ik ook wel bij een goede gymchick.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
een smoes gebruikt door vrouwen die onzeker worden van een hardbody naast ze, vrouwen reageren gewoon op een gespierd mannenlichaam, gewoon fysiologische reactie net als mannen hebben op een perfect zandloperfiguurtje
Volgens mij is z'n hoofd gewoon verkleind ofzo. Verder keurige OP.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:12 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Kan haast niet anders. Ik ben vergeten eensmiley erbij te zetten.
Welke buik?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Al kwijl ik ook wel bij een goede gymchick.
@Fathank: ga eens aan je buik werken.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:48 schreef CarbonC het volgende:
BUG / RfC: topicreeks statistieken
Zal wel weer niks worden, maar toch.
Edit: kan iedereen daar even melden dat ze het graag willen?
Ik heb geen vrouw of vriendin, slechts scharrels.quote:
jonge carbon verwijder gewoon de een en plak de ander erin hoeft niet gelijk een hele kruistocht in spijkerbroek van gemaakt te worden cotdamnquote:
Problemen niet structureel willen oplossen: jij komt er welquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
jonge carbon verwijder gewoon de een en plak de ander erin hoeft niet gelijk een hele kruistocht in spijkerbroek van gemaakt te worden cotdamn
Helemaal mee eens, en toch zijn er zowel vrouwen als mannen die keihard het tegendeel beweren. Een vriend van mij is ook een beetje fatty, en had een vriendin die zeker 20 kg te zwaar was. En heeft letterlijk een keer tegen mij gezegd "Ik vind je gezicht heel mooi, maar zou je nooit kunnen daten omdat je te dun voor me bent"quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
een smoes gebruikt door vrouwen die onzeker worden van een hardbody naast ze, vrouwen reageren gewoon op een gespierd mannenlichaam, gewoon fysiologische reactie net als mannen hebben op een perfect zandloperfiguurtje
sterker nog, ik ben er alquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:25 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Problemen niet structureel willen oplossen: jij komt er wel
Eerste. Al geloof ik best dat er mensen zijn die al zo lang zo denken dat ze het zelf ook echt gaan geloven.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:26 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, en toch zijn er zowel vrouwen als mannen die keihard het tegendeel beweren. Een vriend van mij is ook een beetje fatty, en had een vriendin die zeker 20 kg te zwaar was. En heeft letterlijk een keer tegen mij gezegd "Ik vind je gezicht heel mooi, maar zou je nooit kunnen daten omdat je te dun voor me bent"Ik weet niet of dat dan een soort twisted loyalty richting z'n vriendin is, of dat hij dat echt zo ziet..
Geen idee. Ik weet wel dat ik dit nog net mooi vind.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:28 schreef CristinaYang het volgende:
Zijn de vrouwen in de OP trouwens natty? Dat kan toch bijna niet?
Ik snap daar echt niks van. Hoe lief/leuk/geweldig iemand ook is, als er een pens op zit kan ik diegene ECHT niet aantrekkelijk vindenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Eerste. Al geloof ik best dat er mensen zijn die al zo lang zo denken dat ze het zelf ook echt gaan geloven.
Hoezo heb je over dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Als je ff wacht ga ik die 4 kg whey die ik over heb verloten.
Ik kreeg meer aandacht toen ik wat dikker was.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik snap daar echt niks van. Hoe lief/leuk/geweldig iemand ook is, als er een pens op zit kan ik diegene ECHT niet aantrekkelijk vinden
Ik denk dat dat ook wel met intimidatie te maken heeft. Een van mijn beste vrienden blijkt jaren verliefd op me geweest te zijn, maar durfde niks. En dat omdat ik letterlijk 1 cm langer benquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik kreeg meer aandacht toen ik wat dikker was.
[ afbeelding ]
Net zoals de mannekes hier zich niet kunnen voorstellen dat vrouwen op ecto's vallen.
Komt omdat ze bewust lager mikken. Nemen genoegen met een 6.5/10 ipv een 8/10.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik kreeg meer aandacht toen ik wat dikker was.
[ afbeelding ]
Net zoals de mannekes hier zich niet kunnen voorstellen dat vrouwen op ecto's vallen.
Generalisatie nummer zoveel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:33 schreef VMSDKR het volgende:
Mannen zijn bang voor sterke vrouwen, daarom.
Zou je mij er ook in kunnen zetten?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:37 schreef CarbonC het volgende:
Laatste bugje m.b.t. de UI's in de OP ook gefixed, btw.
Done.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zou je mij er ook in kunnen zetten?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:41 schreef fathank het volgende:
Mannen die zich laten intimideren door een vrouw, kom op man grow some balls. Een vrouw moet tegengas geven. Schoothondjes zijn zo saai
Ik heb dat dus juist met ecto's, als ik moet kiezen dan liever een pens (tot op bepaalde hoogte dan) dan een ecto/skinnyfat, ik vind dunne lijfjes bij mannen echt de ultieme turn-off.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik snap daar echt niks van. Hoe lief/leuk/geweldig iemand ook is, als er een pens op zit kan ik diegene ECHT niet aantrekkelijk vinden
De helft post nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:42 schreef CarbonC het volgende:
Valt er iemand ook iets op aan de UI's in de OP?
M.i. is het voornamelijk de man die zich laat intimideren.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:42 schreef CristinaYang het volgende:
Wat maakt een vrouw eigenlijk intimiderend, op zowel een positieve als negatieve manier?
Oprechte nieuwsgierigheid
Ik heb geen idee, tenzij Gina Carano voor je in de ring staatquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:42 schreef CristinaYang het volgende:
Wat maakt een vrouw eigenlijk intimiderend, op zowel een positieve als negatieve manier?
Hoe sta je tegenover manlets dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb dat dus juist met ecto's, als ik moet kiezen dan liever een pens (tot op bepaalde hoogte dan) dan een ecto/skinnyfat, ik vind dunne lijfjes bij mannen echt de ultieme turn-off.
Van die enge armpjes om je heen enzo, bang zijn dat ie breekt als je erop zit.. ulghhhhh
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Check de OP.
Ik zie de invite voor de topicmeet wel verschijnen.
M'n ex was ook een ecto, en daar kon ik prima mee dealen. Was wel aantrekkelijker toen hij meer ging trainen natuurlijk, maar toch. Ik vind een platte buik echt heel belangrijk, weet ook niet zo goed waaromquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb dat dus juist met ecto's, als ik moet kiezen dan liever een pens (tot op bepaalde hoogte dan) dan een ecto/skinnyfat, ik vind dunne lijfjes bij mannen echt de ultieme turn-off.
Van die enge armpjes om je heen enzo, bang zijn dat ie breekt als je erop zit.. ulghhhhh
Fantaquote:
Definieer "ik ben zelf klein".quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
als 't maar geen ecto isen ben zelf klein dus alles >1.75 is al goed
Je huidige vriend is nu toch ook ecto?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
M'n ex was ook een ecto, en daar kon ik prima mee dealen. Was wel aantrekkelijker toen hij meer ging trainen natuurlijk, maar toch. Ik vind een platte buik echt heel belangrijk, weet ook niet zo goed waarom
[..]
Fanta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Neuh, die is met z'n 70 kg nog een stuk buffer dan 90% van de jongens die ik ken. Het is wel een stuk minder dan hij was, dat wel ja. Maar een ecto is hij pas over nogmaals 10 kg minder.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:48 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je huidige vriend is nu toch ook ecto?
Wowquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:48 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je huidige vriend is nu toch ook ecto?
Echte ecto's vind je bij die mokkels uit het Dieet-topic. Daar waar de feeders en de anti-feeders elkaar gevonden hebben.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Neuh, die is met z'n 70 kg nog een stuk buffer dan 90% van de jongens die ik ken. Het is wel een stuk minder dan hij was, dat wel ja. Maar een ecto is hij pas over nogmaals 10 kg minder.
lolwat.. en jij dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:50 schreef Klokov het volgende:
Mijn verloofde is ongeveer even groot als Etha
Vind ik zo raar, slanke mensen die op fatty's vallen.. Ik val eigenlijk gewoon op mensen met mijn postuur, narcistisch als dat dat wellicht klinktquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:51 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Echter ecto's vind je bij die mokkels uit het Dieet-topic. Daar waar de feeders en de anti-feeders elkaar gevonden hebben.
Hoe lang is Etha dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lolwat.. en jij dan?
Lift ze ook?
Ik ben 1,94, ze lift niet maar beschikt wel over goede geneticsquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lolwat.. en jij dan?
Lift ze ook?
1.80 ofzo johquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vind ik zo raar, slanke mensen die op fatty's vallen.. Ik val eigenlijk gewoon op mensen met mijn postuur, narcistisch als dat dat wellicht klinkt
[..]
Hoe lang is Etha dan?
Op iemand vallen met hetzelfde postuurquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vind ik zo raar, slanke mensen die op fatty's vallen.. Ik val eigenlijk gewoon op mensen met mijn postuur, narcistisch als dat dat wellicht klinkt
60 kg bij een jongetje(man) is tegen starving level aanquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Neuh, die is met z'n 70 kg nog een stuk buffer dan 90% van de jongens die ik ken. Het is wel een stuk minder dan hij was, dat wel ja. Maar een ecto is hij pas over nogmaals 10 kg minder.
Mogen wel meer spieren op, maar niet meer vetquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:54 schreef Klokov het volgende:
[..]
Op iemand vallen met hetzelfde postuurMoet er niet aan denken dat mijn vriendin ook maar in de richting zit van mijn gewicht
Ik zeg 2 posts terug dat ik 1,94 benquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Meten jullie elkaar op op de midgetclub of zo???
Je beseft wel dat klokov groter is dan jij?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Meten jullie elkaar op op de midgetclub of zo???
1.78, en zo dramatisch is het nou ook weer niet hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
60 kg bij een jongetje(man) is tegen starving level aanIk weet niet hoe lang panz is, maar 60 kg is way te ondervoed, zelfs 70 kg is al hipster mode.
1.78 en 70 kg, zou strong feederfeels krijgenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
1.78, en zo dramatisch is het nou ook weer niet hoorIk zal wel even zeuren of hij een foto online gooit van hoe hij er nu uit ziet.
Waarom denk je dat ik tegen je vent aan zit te zeuren in het BB topic over receptenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
1.78 en 70 kg, zou strong feederfeels krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Hmm ik snap dat welquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Komt omdat ze bewust lager mikken. Nemen genoegen met een 6.5/10 ipv een 8/10.
Met als excuus ' een mooie vrouw heb heb je nooit alleen'
Niet persoonlijk opvatten btw
lk hoor regelmatig dat ik intimiderend ben..:').quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:42 schreef CristinaYang het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |