Babyboomerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het ligt nooit aan Henkie, dat is me wel duidelijk geworden
Een verschil is dat een auto olie lekt.quote:
Straks gaat hij over de savanne racen met Marco.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:25 schreef tralalala het volgende:
Ik mis een beetje de link met zielige mensen in Afrika.
Die slopen die auto's nu uitelkaar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:25 schreef tralalala het volgende:
Ik mis een beetje de link met zielige mensen in Afrika.
Ja leukquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:26 schreef Latert het volgende:
[..]
Straks gaat hij over de savanne racen met Marco.
Ik snap hem niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:26 schreef Latert het volgende:
[..]
Straks gaat hij over de savanne racen met Marco.
dank jequote:
Ik wilde een Honda CRXquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:27 schreef waxmask het volgende:
Ik wilde altijd zo'n Ghostbuster wagen.
[ afbeelding ]
Duitsland heeft echt pech zeg, de enige zonder oliequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:27 schreef Onnoman het volgende:
[ afbeelding ]
Mogen wij (als het kan en willen) de hele noordzee wat aan Nederland grenst vlak leggen?
Hij zit ook de hele tijd aan hem.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Henk krijgt een stijfje van crouton
Ik had er bijna een gekocht met van die plastic stoeltjes achterin. Nog spijt eigenlijk dat ik het toen niet heb gedaan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja die ook, maar de meeste 2ehandse waren afgeragt. En toen werden ze niet meer gemaakt.
moet je ook eens aan jort kelder vragenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:29 schreef RensAjacied het volgende:
Kan die man ook op een normale manier praten?
Henk is ook van Bearforce One.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
gewoon niet in de drukke stad gaan wonenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:29 schreef Karina het volgende:
Tof hoor die grote bakken, maar zie maar eens een parkeerplekje te vinden met zo een ding.
Dat zou pas een TV zijn, dat crouton henk naar de grond hoektquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij zit ook de hele tijd aan hem.
Ik zou hem klappen.
Nee, maar ja, om nou voor een auto te gaan verhuizen is ook zoiets.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon niet in de drukke stad gaan wonen
Henk heeft pech want Eric doet Diana Sno.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
buiten de stad is het sowieso leukerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, maar ja, om nou voor een auto te gaan verhuizen is ook zoiets.
VInd jijquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
buiten de stad is het sowieso leuker
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:29 schreef waxmask het volgende:
Wil hij op Triggerfinger lijken of Triggerfinger op hem?
Vind de meeste ouwe Jaguars een stuk mooierquote:
Boekje kopenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:32 schreef Be-Smart het volgende:
Komt hier nog een clou of waar gaat dit heen?
Uiteindelijk een lijkwagenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:32 schreef Be-Smart het volgende:
Komt hier nog een clou of waar gaat dit heen?
Hij had beter met John Garcia samen kunnen spelen.quote:
Eens. Kaliber carice van houten, halina reijn etc.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:33 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind die Corton zo vreselijk en zo nep, maar ik kam het niet goed beargumenteren.
quote:
Zou haar hard doenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:
Sophie Hilderebrand met haar apenvingers,.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
Henk Krol heeft altijd last van diarree met dat gapend gat van hem.
Zo dwars door het beeld met zijn jeep.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:37 schreef OProg het volgende:
Kijken of Borsato op de achtergrond langs crost.
Staat zo zielig..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:38 schreef Specularium het volgende:
Beetje hongerende kindjes gebruiken voor je eigen exposure.
Zonder schaamte uiteraard.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo dwars door het beeld met zijn jeep.
Nou, die twee kunnen acteren. Dat is in ieder geval iets. Presenteren vind ik amper een prestatie.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Eens. Kaliber carice van houten, halina reijn etc.
was dat een meisje?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
Ik dacht eerst dat het een jongen was
Lisa?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
Ik dacht eerst dat het een jongen was
En 5 euro gaat naar de nieuwe auto van Crouton.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:39 schreef arjan1112 het volgende:
Omdat de kindertjes in Afrika dood gaan moeten wij 100 euro overmaken , waarvan 98 euro in de zakken van de organisatie blijft hangen.
Joepi
En met die nieuwe auto's gaat hij niet daar rijden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:39 schreef Ronaldsen het volgende:
Eric kan zich inmiddels een mooie auto veroorloven door z'n SR schnabbel
En 2 euro voor een tattoo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:39 schreef Latert het volgende:
[..]
En 5 euro gaat naar de nieuwe auto van Crouton.
Maar jullie zijn dan ook al jaren holmaatjes... Samen met die knakker uit Syrie.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Kuthomo's ook altijd, ik snap die russen wel
Bromance, dat is heel wat anders.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar jullie zijn dan ook al jaren holmaatjes... Samen met die knakker uit Syrie.
Alleen rijdt Henkie vanavond weer gewoon naar zijn riante villa en heeft hij schijt aan alles zoals elke babyboomer zou doen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:42 schreef matthijst het volgende:
Niet vaak iets mooiers meegemaakt dan dat deze ranzige opruiende hondelul zo onderuit is gegaan.
Schitterend.
Wanna bro down?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Bromance, dat is heel wat anders.
Ja idd, en nog keihard chillen op wachtgeld. YOLO.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Alleen rijdt Henkie vanavond weer gewoon naar zijn riante villa en heeft hij schijt aan alles zoals elke babyboomer zou doen.
Hij is liever dominant..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:42 schreef RensAjacied het volgende:
Henk moet mishandeld worden hihaho.
Als je het van de materialen moet hebben zal ie nog wel gelukkig zijn. Dat je genadeloos door de mand valt en door geen hond meer serieus wordt genomen zal een mens met enig sociaal gevoel in de donder 's nachts wakker kunnen houden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Alleen rijdt Henkie vanavond weer gewoon naar zijn riante villa en heeft hij schijt aan alles zoals elke babyboomer zou doen.
Oh, zelf zal het hem weinig boeien inderdaad, maar zo'n relnicht die 50+-ers loopt op te ruien kunnen we prima zonder.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:42 schreef cobain1994 het volgende:
De wereld draait om henk, dat weten jullie toch?
Aftrekken op bearforceone en croutonquote:
Voorovergebukt met de doelgroep contact leggen.quote:
Dat was gelogen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:45 schreef matthijst het volgende:
HUh, wat is er gebeurd met dat verhaal dat het personeel in goed overleg had gekozen om die premie niet af te dragen om hun baan te houden?
Dat is net Zoiets als 'met alle respect' zeggen en dan iemand tot de grond afbranden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:45 schreef RensAjacied het volgende:
Je schuift het wel af, teringdebiel.
Hele verhalen ophangen over dat de schuld niet bij jezelf ligt en dan eindigen met: "ik wil niet de schuld afschuiven".
Go home Henk go home.
Dat iemand zo dom kan zijn, het ligt er echt zo dik bovenop en dan nog denken het af te schuiven...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:46 schreef alors het volgende:
Henk, je bent een jokkebrok en iedereen weet het.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:47 schreef OProg het volgende:
Financieel is hij niet goed.
Een paar weken terug zat hij nog een econoom uit te leggen hoe het allemaal werkt.
Inderdaad, zielig voor de secretaresse.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:47 schreef marcodej het volgende:
Er wordt hier iemand helemaal kapot gemaakt.
Dit zou nog best kunnen denk ik.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:47 schreef waxmask het volgende:
Ik zou hem nu aanklagen voor smaad als ik hun was.
Aarsmaad.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:47 schreef waxmask het volgende:
Ik zou hem nu aanklagen voor smaad als ik hun was.
Gaat hem niet lukken, alles ligt al op tafel. Plus hij heeft zich compleet klem gelult.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Inderdaad, zielig voor de secretaresse.
Sowiesoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:50 schreef RensAjacied het volgende:
Henk zijn familie was fout in de oorlog.
Dit zouden ze nu recht in zijn gezicht moeten zeggen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:49 schreef RensAjacied het volgende:
Henk wilt het land gaan redden onder zijn leiding maar kan niet eens een nietszeggend homo-bedrijfje leiden. En al die oude mensen die denken dat hij hun dikke pensioentje wel redt.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ze deed het met... mannen! De vuile collaborateur!
JA DAT IS HENKIEquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:51 schreef tralalala het volgende:
Alle 50-plussers zitten nu ja-knikkend voor de buis als Henkie aan het woord is.
Schuld van de Rabobank!!!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
Het was de schuld van de accountant en secretaresse
Lekker makkelijk de schuld neer leggen bij mensen die zich niet kunnen verweren. Henkie jij was verantwoordelijk en daarom ben je bent een vuilak. Die man maakt zich al vanaf het begin dat hij in het politiek zit compleet belachelijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
Hij had gewoon meteen moeten zeggen dat het door hem was dan had hij waarschijnlijk nog een kans gehad.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
De stoel in het donker word zo omgedraaid..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:52 schreef waxmask het volgende:
Toch was dit pas een Topshow als die secretaresse aan tafel zou zitten.
Stel je voor dat zo'n man het voor het zeggen zou krijgenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker makkelijk de schuld neer leggen bij mensen die zich niet kunnen verweren. Henkie jij was verantwoordelijk en daarom ben je bent een vuilak. Die man maakt zich al vanaf het begin dat hij in het politiek zit compleet belachelijk.
Er was geeneens sprake van een faillissement. Dat bedrijf had geld zat.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:51 schreef arjan1112 het volgende:
Niet slim geweest Henk.. je had dus die tent gewoon failliet moeten laten gaan... dan hadden ze je niet kunnen pakken op de pensioenen.
Krolquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Stel je voor dat zo'n man het voor het zeggen zou krijgen
Ik mis alleen de rouwkrans nog..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:53 schreef Latert het volgende:
Het publiek lachen, Henk zit daar in tranen![]()
die hebben ze achter de coulissen staan en wordt zo het toneel opgestuurd. goeie tv!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:52 schreef waxmask het volgende:
Toch was dit pas een Topshow als die secretaresse aan tafel zou zitten.
Deze kunnen we afstrepen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:47 schreef alors het volgende:
En dan nog even vertellen dat hij zich richtte op de emancipatiestrijd en eigenhandig het homohuwelijk in Nederland voor elkaar heeft gekregen.
Vergeet niet dat hij het beter wist dat een hoogleraar economiequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:55 schreef OProg het volgende:
Hij weet wederom geen reet van financiën. Maar weke even komen uitleggen hoe de overheidsfinanciën moeten.![]()
Ik zou een Gaykrant met hem beginnen....quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik geloof wel dat Henk een goed mens is
Nou, die kan Henk in zijn zak steken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Adolf was ook gek op dieren.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Iddquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:56 schreef Specularium het volgende:
Kysia wil hem ook in zijn kut schoppen.
Ik ben heteroquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik zou een Gaykrant met hem beginnen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |