quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:56 schreef Astaat het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ning-amersfoort.html
11 jaar oud….
Inderdaad zeg, geen enkel goed uitgevoerde, en duidelijk niet veel meer dan de gedachte van de gemiddelde 16 jarige Amersfoortse ROC'er.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
https://www.facebook.com/AmersfoortersBeLike/photos_stream
Maaaaatig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's you my love, you who are the stranger
Ik huur momenteel een kamer in het centrum, maar ben van plan aankomende maanden een appartement te gaan huren in het centrum, dan zit je tussen de 850/1100 per maand ongeveer, maar meer richting de 1100,-.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:53 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Even nieuwsgierig: ik wil naar Amersfoort verhuizen. Wat betaalt iedereen hier voor z'n huis? En heb je dan koop of huur? Hoeveel ruimte heb je? Zit je een in goede wijk? Dichtbij het centrum?
quote:Op zondag 19 januari 2014 19:09 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, geen enkel goed uitgevoerde, en duidelijk niet veel meer dan de gedachte van de gemiddelde 16 jarige Amersfoortse ROC'er.
Edit:https://scontent-a-ams.xx(...)2926_199863185_n.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deze vind ik wel goed maar dat is meer omdat ik zelf achter die troll zat
:')
Dat lijken wel prijzen van het centrum van Rotterdam.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:56 schreef Inverted_World het volgende:
Ik huur momenteel een kamer in het centrum, maar ben van plan aankomende maanden een appartement te gaan huren in het centrum, dan zit je tussen de 850/1100 per maand ongeveer, maar meer richting de 1100,-.
Ja maar wie wilt er nou in Rotjeknor wonen?quote:Op maandag 20 januari 2014 12:25 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat lijken wel prijzen van het centrum van Rotterdam.
Mijn ouders zitten buiten het centrum (van Amersfoort) en betalen ook al ¤ 1.000 huur per maand voor hun appartement.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:25 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat lijken wel prijzen van het centrum van Rotterdam.
gaat er heftig aan toe deze week zegquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:41 schreef Hallojo het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1124352/dodelijke-schietpartij-in-amersfoort.html
Bij mij om de hoek. Niks van meegekregen
Amersfoort is het nieuwe Rioquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
gaat er heftig aan toe deze week zeg
Ik ook niks van meegekregen. De ellende komt wel dichtbij zo zeg.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:41 schreef Hallojo het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1124352/dodelijke-schietpartij-in-amersfoort.html
Bij mij om de hoek. Niks van meegekregen
Wat zijn je wensen?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:53 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Even nieuwsgierig: ik wil naar Amersfoort verhuizen. Wat betaalt iedereen hier voor z'n huis? En heb je dan koop of huur? Hoeveel ruimte heb je? Zit je een in goede wijk? Dichtbij het centrum?
Sinds jij in de buurt woont gaat het hard achteruit.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:17 schreef mirjammajrim het volgende:
[..]
Ik ook niks van meegekregen. De ellende komt wel dichtbij zo zeg.
Is dat een grapje? Of heb ik je iets misdaan ofzo?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:36 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Sinds jij in de buurt woont gaat het hard achteruit.
Was uiteraard een garpje.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:09 schreef mirjammajrim het volgende:
[..]
Is dat een grapje? Of heb ik je iets misdaan ofzo?
Je bent blijkbaar erg invloedrijk in de onderwereld.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:11 schreef mirjammajrim het volgende:
[..]
Okay![]()
Tja, eigenlijk is het wel gewoon een feit. Sorry, kan er niks aan doen.
Niet specifiek wensen. Ik heb vorige week via via iets aangeboden gekregen en was even benieuwd wat je eigenlijk zoal voor een leuk hutje in Amersfoort betaalt. Aanbod voor mij is een appartementje 70m2 in het Leusderkwartier. Vlak bij het centrum dus, volgens mij een prima wijk.quote:
Bij mij in de omgeving gaan ze voor om en de nabij de 140.000 weg. Dat zijn woningen van 60m2. Ligt op een kleine 10 minuten van het centrum vandaan. Leuke rustige omgeving.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:47 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Niet specifiek wensen. Ik heb vorige week via via iets aangeboden gekregen en was even benieuwd wat je eigenlijk zoal voor een leuk hutje in Amersfoort betaalt. Aanbod voor mij is een appartementje 70m2 in het Leusderkwartier. Vlak bij het centrum dus, volgens mij een prima wijk.
Daarom woon ik er ook niet letterlijk. Maar Rotterdam is wel de booming city van Nederland waar de trent gezet wordt in een hoop dingen de afgelopen jaren. En..niet onbelangrijk; wereldwijd nu ook erg interessant bevonden.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:34 schreef Drankster het volgende:
Ja maar wie wilt er nou in Rotjeknor wonen?
Rotterdam?? Serieus. Amersfoort zou ik daar nog eerder plaatsenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:48 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Daarom woon ik er ook niet letterlijk. Maar Rotterdam is wel de booming city van Nederland waar de trent gezet wordt in een hoop dingen de afgelopen jaren. En..niet onbelangrijk; wereldwijd nu ook erg interessant bevonden.
Ik denk dat je 't beter via fok kan proberen, dvd verkoop werkt hier altijd wel redelijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:38 schreef hierissieweer het volgende:
Mensen, ik woon sinds een paar weken ook in Amersfoort, puur voor de liefde hier gekomen, al maakt het de reistijd naar school er wel beter op.
Maar dat terzijde, ik ben op zoek naar een winkel waar ik mijn oude DVD's kan verkopen, hebben we zoiets in Amersfoort?
Maakt echt niks uitquote:Op zondag 16 maart 2014 00:16 schreef Cue_ het volgende:
Klopt het dat ook in Afoort je als eind 20er beter op de vrijdag de stad in kan gaan ipv de zaterdag?
De koopgoot ga ik nog proberen, bij UP wouden ze niet hebbenquote:Op zondag 9 februari 2014 14:04 schreef Fluoxetine het volgende:
@ hierissieweer
(waarom kan ik je niet quoten?)
In die koopgoot bij De Kei (daar zit ook een Action en Perry Sport) zit zo'n 2e hands DVD zaak, volgens mij.
En bij Used Products (Arnhemsestraat 18). Maar denk niet dat je daar veel voor je DVD's krijgt.
En anders is er altijd nog de kringloopwinkel
Wat?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jaa als vervanger van torenpop nu FC Amersfoort op 6 juni
8 juni dusquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://www.fcamersfoort.com/
Oeh, ziet er goed uit!!!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Denk dat ik daar zondag maar eens ga kijkenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat nog meer dan allemaal?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:30 schreef Burdie het volgende:
Er is sowieso veel te doen in A'foort komend weekend
Een soort parade-achtig festival en iets met etenquote:
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Een soort parade-achtig festival en iets met eten
Zie: http://www.tijdvooramersfoort.nl/pinksteren
'Import' ik heb geen keurmerk op me onderrug hoorquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik ging er al vanuit dat je import was
Ik ben ook import hoor, en dan heb ik mezelf ook nog weer geëxporteerd en recent weer gereïmporteerdquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:44 schreef bjanaan het volgende:
[..]
'Import' ik heb geen keurmerk op me onderrug hoor
Nu @lepeltje lepeltjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Slenteren jullie nog ergens rond, ik ben wel benieuwd naar je kuiken
Shoot! Wij zijn inmiddels behoorlijk gesloopt van het leegruimen van de garage (2 ritten Rova en 1 rit kringloop Leusden) en hebben de puf niet meer om op de fiets te stappenquote:
Ik kom ook straks die kant op! Hoop wel dat het droog blijftquote:
En, leuk gehad? Ik vond het wel wat prijzig allemaal...quote:Op zondag 8 juni 2014 13:49 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Ik kom ook straks die kant op! Hoop wel dat het droog blijft
Dat waren deze: http://vydz.nl/quote:Op maandag 9 juni 2014 10:03 schreef Inverted_World het volgende:
Die fietsen @ lepeltje lepeltje waren vet!
Mwoah, vergeleken met Wudstik was het nog wel een verademing.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vond great minds tegenvallen
Ook heen geweest, enkel laatste band niet gezien want begon beetje in te kakken. En drie kwartier wachten vond ik wat veel. Was best oke allemaalquote:Op zondag 8 juni 2014 14:36 schreef Happel het volgende:
Beter naar Eemplein. FC Amersfoort vanmiddag en vanavond.
Heerlijk genoten van het weer maar inderdaad errrug prijzig. Sowieso heb ik niks gezien wat je met 1 muntje kon kopen (behalve een suikerspin..) en voor een portie met 2 kleine sateetjes, een beetje sla en wat bulgur heb ik 3 muntjes afgetikt...quote:Op zondag 8 juni 2014 23:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
En, leuk gehad? Ik vond het wel wat prijzig allemaal...
Hoedenplank doen ze altijdquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Mwoah, vergeleken met Wudstik was het nog wel een verademing.
Hoedenplank was sowieso baas.
MAar segway rijden is tegenwoordig ook "standaard" denk dat er bijna geen dingen zijn die niet standaard zijnquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:21 schreef -J-D- het volgende:
Hmmz, bedankt. Het zijn wat standaard dingen (rondvaart, beklimming enz) dus ik ga nog even verder speuren. Misschien wordt dit het wel, maar hoop nog op iets meer spannend/verrassend.
Hoe ver wil je fietsen?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:01 schreef Cue_ het volgende:
Mensen. Ik zoek iets van een leuk cafeetje of iets wat goed bereikbaar is op fiets vanuit liendert en ook goed met de auto vanaf de snelweg te doen is. Iemand ideeën?
Wil namelijk met een oud klasgenoot wat gaan drinken. Maar in de stad afspreken is wat veel gedoe dan.
Dit is inderdaad een goede.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe ver wil je fietsen?
Café de Noot is wel een aardige namelijk.
https://www.google.nl/map(...)gOgI&ved=0CHMQ_BIwDQ
De Noot is 15 minuten als je doortraptquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:12 schreef Cue_ het volgende:
Wow dat is wel heeft ver haha. Max kwartiertje
Maar t gaat was toch de stad worden
Wil er ook weer niet bezweet aankomenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:32 schreef Happel het volgende:
[..]
De Noot is 15 minuten als je doortrapt
En het was weer raak vannacht:quote:Op maandag 25 november 2013 12:57 schreef Inverted_World het volgende:
Het is weer zover:
AMERSFOORT - In de nacht van zondag 24 op maandag 25 november vond er een schietpartij plaats. De politie is op zoek naar getuigen.
Omstreeks 03.20 uur kreeg de politie melding dat er bij een horecagelegenheid aan de Krommestraat geschoten was door iemand op een donkere scooter. De scooterrijder was er na het lossen van meerdere schoten vandoor gegaan. Niemand raakte gewond.
Onderzoek
Agenten zochten in de omgeving naar de schutter, maar troffen hem niet meer aan. De Forensische Opsporing van de politie heeft ter plaatse sporenonderzoek verricht.
Getuigen gezocht
De politie heeft de schietpartij in onderzoek en roept getuigen op zich te melden. Heeft u meer informatie over deze zaak, neemt u dan contact op met de politie via 0900-8844. Anoniem informatie doorgeven kan bij Meld Misdaad Anoniem via 0800-7000.
Bronquote:Coffeeshop Amersfoort voor derde keer beschoten
Door de nieuwsredactie · geplaatst: woensdag 12 november 2014, 14:25 uur (update: 15:35 uur)
AMERSFOORT - Voor de derde keer in een jaar is coffeeshop Trenchtown in Amersfoort beschoten. De zaak in de Krommestraat werd vannacht onder vuur genomen door een gemaskerde scootterrijder. Er was niemand aanwezig in de coffeeshop en er vielen geen gewonden.
Trenchtown werd vorig jaar beschoten op 23 oktober en 25 november. Ook toen gebeurde dat na sluitingstijd en vielen er geen gewonden. De coffeeshop bleef na deze incidenten tot februari dicht op last van de gemeente. "De schietincidenten geven ernstige zorgen en roepen vragen op", aldus burgemeester Bolsius vorig jaar. Omwonenden en ondernemers uitten na de heropening in februari hun zorgen over de coffeeshop in de binnenstad. Ook omdat de schutter nooit is gevonden.
De beschieting van vannacht was rond 02.45 uur. Iemand op een donkere scooter zonder kentekenplaat schoot tegen het raam. Hij of zij had donkere kleding aan, droeg een donkere muts en was gemaskerd.
ROUTE
Bekend is dat de schutter over de Hof en Achter het Oude Stadhuis reed en de Krommestraat is overgestoken in de richting van de Marktgang. Via de Langegracht en de Langestraat is de scooterrijder opnieuw in de Krommestraat terecht gekomen. Na het schieten op de coffeeshop is de schutter weggereden in de richting van het Havik.
De politie besteedde vorig jaar in het opsporingsprogramma Bureau Hengeveld op RTV Utrecht aandacht aan de beschietingen. Hierbij werden ook de camerabeelden getoond. Dit leidde toen niet naar een verdachte. De politie neemt ook dit nieuwe incident uiterst serieus en onderzoekt of er een verband is tussen de beschietingen.
en terechtquote:Op woensdag 12 november 2014 17:56 schreef Leandra het volgende:
En op last van de burgemeester gesloten.
http://www.amersfoort.nl/(...)direct-gesloten.html
Inderdaad. Ik werd er weer wakker van. Te belachelijk gewoon. Goed gevoel dat ie dicht is. Het is te bizar dat ik dit keer dacht "ah is het weer zo ver .. " en dit keer maar weer gewoon direct ging proberen te slapen.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
En het was weer raak vannacht:
[..]
Bron
In amper een jaar 3 keer vind ik een behoorlijk pittige score.
Ja, dan ben je idd een hele bizarre grens overquote:Op woensdag 12 november 2014 20:11 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik werd er weer wakker van. Te belachelijk gewoon. Goed gevoel dat ie dicht is. Het is te bizar dat ik dit keer dacht "ah is het weer zo ver .. " en dit keer maar weer gewoon direct ging proberen te slapen.
Iemand wil die coffeeshop heel graag dicht hebben.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
En het was weer raak vannacht:
[..]
Bron
In amper een jaar 3 keer vind ik een behoorlijk pittige score.
Dat inderdaad. Het verhaal van een ontevreden klant lijkt me nogal onzin.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:12 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Iemand wil die coffeeshop heel graag dicht hebben.
Overloperquote:Op woensdag 17 december 2014 17:13 schreef Cue_ het volgende:
Heet zit er weer op. Na 10 maanden in afoort gewoond te hebben ga ik weer terug naar Enschede.
De stad vond ik absoluut tof, enkel vroeg mn vorige werkgever me terug en dat klonk wel aantrekkelijk im mn oren.
Dit weekend verhuizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |