abonnement Unibet Coolblue
pi_143127527
Hmmz, bedankt. Het zijn wat standaard dingen (rondvaart, beklimming enz) dus ik ga nog even verder speuren. Misschien wordt dit het wel, maar hoop nog op iets meer spannend/verrassend.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:29:03 #277
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143127808
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:21 schreef -J-D- het volgende:
Hmmz, bedankt. Het zijn wat standaard dingen (rondvaart, beklimming enz) dus ik ga nog even verder speuren. Misschien wordt dit het wel, maar hoop nog op iets meer spannend/verrassend.
MAar segway rijden is tegenwoordig ook "standaard" denk dat er bijna geen dingen zijn die niet standaard zijn :)
pi_143128218
Kamp Amersfoort, misschien niet het gezelligste uitje, maar wel een erg interessante.
pi_143138226
Wel een leuke aanbieding van de NS... http://www.spoordeelwinkel.nl/product/augustus/hotel-amersfoort
Kamp Amersfoort is inderdaad ook een optie!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  woensdag 3 september 2014 @ 11:50:21 #280
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_144130637
Hoi,ik ben Anne, 26 en ik woon sinds februari in Amersfoort. Zijn hier ook mensen die zin hebben af en toe een bios te pakken of iets anders leuks te doen in Amersfoort eo? Lijkt me leuk! Organiseren jullie ook wel eens meetings? Groetjes Anne
You can only have the sunshine after the rain..
  woensdag 1 oktober 2014 @ 17:02:57 #281
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_145096485
Dag Amersfoortsers. Even een (soort spam :@)berichtje. Ik ben nu vrijwilliger bij www.eempodium.nl. Bedoeld voor alle berichtgeving, aankondigingen, agenda, verslaggeving van culturele evenementen enz. enz.
Ook voor omliggende gemeenten zoals Leusden, Nijkerk, Bunschoten-Spakenburg Hoevelaken etc.
Dus om even kort te zijn, heb je interessante (liefst kleinere, onbekendere met weinig PR-kracht) evenementen te melden stuur mij een PM en dan kan ik kijken of ik er een leuk verhaaltje over kan maken (zelfs kraak-party's, dance-evenementen, non-profit enz). Zo kan je evt. je kennissen en vrienden aan gratis PR helpen en mij aan journalistieke ervaring ^O^
Oja en de lay-out is saai maar er wordt aan gewerkt :@
:')
  donderdag 2 oktober 2014 @ 12:01:50 #282
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_145121537
Mensen. Ik zoek iets van een leuk cafeetje of iets wat goed bereikbaar is op fiets vanuit liendert en ook goed met de auto vanaf de snelweg te doen is. Iemand ideeën?

Wil namelijk met een oud klasgenoot wat gaan drinken. Maar in de stad afspreken is wat veel gedoe dan.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 12:09:02 #283
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_145121796
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 12:01 schreef Cue_ het volgende:
Mensen. Ik zoek iets van een leuk cafeetje of iets wat goed bereikbaar is op fiets vanuit liendert en ook goed met de auto vanaf de snelweg te doen is. Iemand ideeën?

Wil namelijk met een oud klasgenoot wat gaan drinken. Maar in de stad afspreken is wat veel gedoe dan.
Hoe ver wil je fietsen?

Café de Noot is wel een aardige namelijk.

https://www.google.nl/map(...)gOgI&ved=0CHMQ_BIwDQ
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_145121848
quote:
14s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 12:09 schreef Happel het volgende:

[..]

Hoe ver wil je fietsen?

Café de Noot is wel een aardige namelijk.

https://www.google.nl/map(...)gOgI&ved=0CHMQ_BIwDQ
Dit is inderdaad een goede.

Of Qwibus in Emiclaer.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 12:12:06 #285
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_145121901
Wow dat is wel heeft ver haha. Max kwartiertje :P
Maar t gaat was toch de stad worden :')
  donderdag 2 oktober 2014 @ 12:32:43 #286
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_145122563
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 12:12 schreef Cue_ het volgende:
Wow dat is wel heeft ver haha. Max kwartiertje :P
Maar t gaat was toch de stad worden :')
De Noot is 15 minuten als je doortrapt ;)
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 2 oktober 2014 @ 12:38:36 #287
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_145122748
quote:
14s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 12:32 schreef Happel het volgende:

[..]

De Noot is 15 minuten als je doortrapt ;)
Wil er ook weer niet bezweet aankomen :P

Hij krijgt t parkeren vast wel vergoed van z'n baas :+
  woensdag 12 november 2014 @ 15:53:31 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146575826
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:57 schreef Inverted_World het volgende:
Het is weer zover:

AMERSFOORT - In de nacht van zondag 24 op maandag 25 november vond er een schietpartij plaats. De politie is op zoek naar getuigen.

Omstreeks 03.20 uur kreeg de politie melding dat er bij een horecagelegenheid aan de Krommestraat geschoten was door iemand op een donkere scooter. De scooterrijder was er na het lossen van meerdere schoten vandoor gegaan. Niemand raakte gewond.

Onderzoek
Agenten zochten in de omgeving naar de schutter, maar troffen hem niet meer aan. De Forensische Opsporing van de politie heeft ter plaatse sporenonderzoek verricht.

Getuigen gezocht
De politie heeft de schietpartij in onderzoek en roept getuigen op zich te melden. Heeft u meer informatie over deze zaak, neemt u dan contact op met de politie via 0900-8844. Anoniem informatie doorgeven kan bij Meld Misdaad Anoniem via 0800-7000.
En het was weer raak vannacht:

quote:
Coffeeshop Amersfoort voor derde keer beschoten
Door de nieuwsredactie · geplaatst: woensdag 12 november 2014, 14:25 uur (update: 15:35 uur)

AMERSFOORT - Voor de derde keer in een jaar is coffeeshop Trenchtown in Amersfoort beschoten. De zaak in de Krommestraat werd vannacht onder vuur genomen door een gemaskerde scootterrijder. Er was niemand aanwezig in de coffeeshop en er vielen geen gewonden.

Trenchtown werd vorig jaar beschoten op 23 oktober en 25 november. Ook toen gebeurde dat na sluitingstijd en vielen er geen gewonden. De coffeeshop bleef na deze incidenten tot februari dicht op last van de gemeente. "De schietincidenten geven ernstige zorgen en roepen vragen op", aldus burgemeester Bolsius vorig jaar. Omwonenden en ondernemers uitten na de heropening in februari hun zorgen over de coffeeshop in de binnenstad. Ook omdat de schutter nooit is gevonden.

De beschieting van vannacht was rond 02.45 uur. Iemand op een donkere scooter zonder kentekenplaat schoot tegen het raam. Hij of zij had donkere kleding aan, droeg een donkere muts en was gemaskerd.

ROUTE
Bekend is dat de schutter over de Hof en Achter het Oude Stadhuis reed en de Krommestraat is overgestoken in de richting van de Marktgang. Via de Langegracht en de Langestraat is de scooterrijder opnieuw in de Krommestraat terecht gekomen. Na het schieten op de coffeeshop is de schutter weggereden in de richting van het Havik.

De politie besteedde vorig jaar in het opsporingsprogramma Bureau Hengeveld op RTV Utrecht aandacht aan de beschietingen. Hierbij werden ook de camerabeelden getoond. Dit leidde toen niet naar een verdachte. De politie neemt ook dit nieuwe incident uiterst serieus en onderzoekt of er een verband is tussen de beschietingen.
Bron
In amper een jaar 3 keer vind ik een behoorlijk pittige score.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 12 november 2014 @ 17:56:27 #289
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146580343
En op last van de burgemeester gesloten.

http://www.amersfoort.nl/(...)direct-gesloten.html
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146581145
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 17:56 schreef Leandra het volgende:
En op last van de burgemeester gesloten.

http://www.amersfoort.nl/(...)direct-gesloten.html
en terecht
pi_146585424
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 15:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

En het was weer raak vannacht:

[..]

Bron
In amper een jaar 3 keer vind ik een behoorlijk pittige score.
Inderdaad. Ik werd er weer wakker van. Te belachelijk gewoon. Goed gevoel dat ie dicht is. Het is te bizar dat ik dit keer dacht "ah is het weer zo ver .. " en dit keer maar weer gewoon direct ging proberen te slapen.
It's you my love, you who are the stranger
  woensdag 12 november 2014 @ 20:17:47 #292
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146585674
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:11 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik werd er weer wakker van. Te belachelijk gewoon. Goed gevoel dat ie dicht is. Het is te bizar dat ik dit keer dacht "ah is het weer zo ver .. " en dit keer maar weer gewoon direct ging proberen te slapen.
Ja, dan ben je idd een hele bizarre grens over :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146602302
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 15:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

En het was weer raak vannacht:

[..]

Bron
In amper een jaar 3 keer vind ik een behoorlijk pittige score.
Iemand wil die coffeeshop heel graag dicht hebben.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_146602459
quote:
11s.gif Op donderdag 13 november 2014 09:12 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Iemand wil die coffeeshop heel graag dicht hebben.
Dat inderdaad. Het verhaal van een ontevreden klant lijkt me nogal onzin. :')
It's you my love, you who are the stranger
  donderdag 13 november 2014 @ 10:16:36 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146603607
quote:
11s.gif Op donderdag 13 november 2014 09:12 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Iemand wil die coffeeshop heel graag dicht hebben.
Dat was ook mijn gedachte.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_147175221
En weer een afrekening:

AMERSFOORT - In een Amersfoortse woonwijk is een man in een auto doodgeschoten. De politie onderzoekt een mogelijk verband met een verdachte autobrand een half uur later in Baarn. Het slachtoffer zou een Amsterdammer zijn die op bezoek was bij zijn ouders.

Het lichaam werd rond 02.45 uur gevonden aan de Hendrick de Keyserlaan in de wijk Zielhorst. Een kwartier eerder hadden getuigen schoten gehoord. Toen agenten bij het parkeerterrein gingen kijken, zagen ze de man in de auto liggen. Hij bleek overleden. Op de auto zijn van dichtbij zeven kogels afgevuurd, zegt een neef van het slachtoffer tegen RTV Utrecht.

Wat er precies is gebeurd voor de schietpartij is nog onduidelijk, zegt de politie. Agenten hebben de omgeving van de Hendrick de Keyserlaan afgezet en de hele nacht onderzoek gedaan.

Een half uur na de schoten werd in het naburige Baarn een brandende auto zonder kentekenplaten aangetroffen. De politie onderzoekt of er een verband is tussen beide incidenten. Als dat zo is, dan doet het voorval denken aan de sportschoolmoord in dezelfde wijk in Amersfoort. Nadat Mohammed Alarasi daar was neergeschoten werd in Leusden de uitgebrande vluchtauto gevonden.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_147673758
SocialDeal is nu ook in Amersfoort actief. Ze hebben een leuke aanbieding: een Subway Menu voor slechts 1 euro! Geldt alleen voor vandaag nog. Link
  woensdag 17 december 2014 @ 17:13:49 #298
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147674510
Heet zit er weer op. Na 10 maanden in afoort gewoond te hebben ga ik weer terug naar Enschede.
De stad vond ik absoluut tof, enkel vroeg mn vorige werkgever me terug en dat klonk wel aantrekkelijk im mn oren.

Dit weekend verhuizen. :)
  woensdag 17 december 2014 @ 17:28:59 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147674970
Succes met verhuizen Cue, fijn dat je genoten hebt van Amersfoort!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_147698745
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:13 schreef Cue_ het volgende:
Heet zit er weer op. Na 10 maanden in afoort gewoond te hebben ga ik weer terug naar Enschede.
De stad vond ik absoluut tof, enkel vroeg mn vorige werkgever me terug en dat klonk wel aantrekkelijk im mn oren.

Dit weekend verhuizen. :)
Overloper :r
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')