Jij durftquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:41 schreef Rickario het volgende:
[..]
Wat een weertje is het niet?
Ik spreek maar even een dame aan
Heerlijk weertjequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:41 schreef Rickario het volgende:
[..]
Wat een weertje is het niet?
Ik spreek maar even een dame aan
Begin eens met de meest voordehand liggende?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:59 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ik kan dit echt op zoveel mogelijke manieren interpreteren...
Vanaf moment 1 maar wel een 2e date?... Het is me niet helemaal duidelijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:46 schreef MissGump het volgende:
Mannen! Zucht! (ja ik generaliseer even voor het gemak)
Tweede date gehad waarbij meneer boos weg is gestormd. Omdat ik bij de 25e keer hinten op vervolgdates/een relatie voor de 100e keer aangaf dat ik dat niet wilde op een iets minder tactvolle manier. Ik was toch duidelijk vanaf moment 1, oen!
Zo, dat is ook weer klaar. Over naar de orde van de dag, een tinder vraagKlopt het dat het vriendentekentje onder de foto aangeeft hoeveel gezamenlijke vrienden je hebt? Want dan is tinder populair onder de FB-vrienden van mijn FB-vrienden
En wat betekent dat boekje dan?
Dan is er toch niks mis met dat ze weggaan als er toch niets meer bij inzit. Zelfs geen vervolgdate... Alhoewel, subtieler mag dan wel ipv boos wegstormenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:46 schreef MissGump het volgende:
Tweede date gehad waarbij meneer boos weg is gestormd. Omdat ik bij de 25e keer hinten op vervolgdates/een relatie voor de 100e keer aangaf dat ik dat niet wilde op een iets minder tactvolle manier. Ik was toch duidelijk vanaf moment 1, oen!
Sommige kerels worden liever gewaardeerd voor hun persoonlijkheid dan hun lichaamquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:18 schreef MissGump het volgende:
Voor de duidelijkheid, het idee was dus een soort FWB (dus vooral voor de B), vandaar 2e date. Dus dan vind ik het wel ietwat raar als je boos wegstormt als ik dat voor de 100e keer benadruk.
Duidelijk. Overheen gelezenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:18 schreef MissGump het volgende:
Voor de duidelijkheid, het idee was dus een soort FWB (dus vooral voor de B), vandaar 2e date. Dus dan vind ik het wel ietwat raar als je boos wegstormt als ik dat voor de 100e keer benadruk.
Mijn eerste reactie was: Klik, weg!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:16 schreef theKiD het volgende:
[..]
Begin eens met de meest voordehand liggende?
Vrouwen begrijpen me nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 07:11 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie was: Klik, weg!
Tweede: klik, het klikt![]()
Derde: Zou hij op het kruisje of het hartje hebben geklikt?
Mannen en hints snappen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:46 schreef MissGump het volgende:
Zo, dat is ook weer klaar. Over naar de orde van de dag, een tinder vraagKlopt het dat het vriendentekentje onder de foto aangeeft hoeveel gezamenlijke vrienden je hebt? Want dan is tinder populair onder de FB-vrienden van mijn FB-vrienden
En wat betekent dat boekje dan?
Laat maar, ik zat maar te ouwehoerenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:06 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Maar wat bedoel je dan?
(kan ook heel goed aan mij liggen)
Laat maar is altijd zo'n slecht antwoordquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:08 schreef Rickario het volgende:
[..]
Laat maar, ik zat maar te ouwehoeren
It's not you, it's mequote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:09 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Laat maar is altijd zo'n slecht antwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |