Jij durftquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:41 schreef Rickario het volgende:
[..]
Wat een weertje is het niet?
Ik spreek maar even een dame aan
Heerlijk weertjequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:41 schreef Rickario het volgende:
[..]
Wat een weertje is het niet?
Ik spreek maar even een dame aan
Begin eens met de meest voordehand liggende?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:59 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ik kan dit echt op zoveel mogelijke manieren interpreteren...
Vanaf moment 1 maar wel een 2e date?... Het is me niet helemaal duidelijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:46 schreef MissGump het volgende:
Mannen! Zucht! (ja ik generaliseer even voor het gemak)
Tweede date gehad waarbij meneer boos weg is gestormd. Omdat ik bij de 25e keer hinten op vervolgdates/een relatie voor de 100e keer aangaf dat ik dat niet wilde op een iets minder tactvolle manier. Ik was toch duidelijk vanaf moment 1, oen!
Zo, dat is ook weer klaar. Over naar de orde van de dag, een tinder vraagKlopt het dat het vriendentekentje onder de foto aangeeft hoeveel gezamenlijke vrienden je hebt? Want dan is tinder populair onder de FB-vrienden van mijn FB-vrienden
En wat betekent dat boekje dan?
Dan is er toch niks mis met dat ze weggaan als er toch niets meer bij inzit. Zelfs geen vervolgdate... Alhoewel, subtieler mag dan wel ipv boos wegstormenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:46 schreef MissGump het volgende:
Tweede date gehad waarbij meneer boos weg is gestormd. Omdat ik bij de 25e keer hinten op vervolgdates/een relatie voor de 100e keer aangaf dat ik dat niet wilde op een iets minder tactvolle manier. Ik was toch duidelijk vanaf moment 1, oen!
Sommige kerels worden liever gewaardeerd voor hun persoonlijkheid dan hun lichaamquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:18 schreef MissGump het volgende:
Voor de duidelijkheid, het idee was dus een soort FWB (dus vooral voor de B), vandaar 2e date. Dus dan vind ik het wel ietwat raar als je boos wegstormt als ik dat voor de 100e keer benadruk.
Duidelijk. Overheen gelezenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:18 schreef MissGump het volgende:
Voor de duidelijkheid, het idee was dus een soort FWB (dus vooral voor de B), vandaar 2e date. Dus dan vind ik het wel ietwat raar als je boos wegstormt als ik dat voor de 100e keer benadruk.
Mijn eerste reactie was: Klik, weg!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:16 schreef theKiD het volgende:
[..]
Begin eens met de meest voordehand liggende?
Vrouwen begrijpen me nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 07:11 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie was: Klik, weg!
Tweede: klik, het klikt![]()
Derde: Zou hij op het kruisje of het hartje hebben geklikt?
Mannen en hints snappen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:46 schreef MissGump het volgende:
Zo, dat is ook weer klaar. Over naar de orde van de dag, een tinder vraagKlopt het dat het vriendentekentje onder de foto aangeeft hoeveel gezamenlijke vrienden je hebt? Want dan is tinder populair onder de FB-vrienden van mijn FB-vrienden
Laat maar, ik zat maar te ouwehoerenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:06 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Maar wat bedoel je dan?
(kan ook heel goed aan mij liggen)
Laat maar is altijd zo'n slecht antwoordquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:08 schreef Rickario het volgende:
[..]
Laat maar, ik zat maar te ouwehoeren
It's not you, it's mequote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:09 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Laat maar is altijd zo'n slecht antwoord
Als je op dequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:46 schreef MissGump het volgende:
Ik kan het nog sterker vertellen. Ik ben ook mijn ex tegengekomen op tinderquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:00 schreef Clicks_nl het volgende:
Kom niet alleen mensen tegen die gemeenschappelijke vrienden hebben, ben zelfs al 1 vriendin tegen gekomen. Waarvan ik trouwens toch echt dacht dat ze een relatie heeft
En, zijn jullie een match?quote:
Geen idee, dan moet ik haar toch ook eerst spotten. En ik heb 'm zoekstraal op 60 km staanquote:
Veel plezier!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:54 schreef BeamofLight het volgende:
Na anderhalf jaar zo meteen weer es een echte internetdate. Ben benieuwd. Blousje strijken, geen roosje mee, let's see. Xx
Je hebt er in ieder geval een leuk contact bij, dat zegt al ietsquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:54 schreef eefje801 het volgende:
Tweede date gehad. Was teveel vriendschappelijk, heel erg gezellig gehad maar gewoon nog steeds geen chemie of aanleiding om te denken dat dat nog gaat groeien. Jammer maar helaas, wel gewoon een leuk contact erbij. Zit echt een beetje op een dood spoor qua daten de laatste tijd..
Zou het misschien aan jezelf kunnen liggen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:54 schreef eefje801 het volgende:
Tweede date gehad. Was teveel vriendschappelijk, heel erg gezellig gehad maar gewoon nog steeds geen chemie of aanleiding om te denken dat dat nog gaat groeien. Jammer maar helaas, wel gewoon een leuk contact erbij. Zit echt een beetje op een dood spoor qua daten de laatste tijd..
Zekerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt er in ieder geval een leuk contact bij, dat zegt al iets
Who knows, daar ga ik bij deze man in ieder geval niet meer achter komen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:23 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Zou het misschien aan jezelf kunnen liggen?
Klinkt retesaai in ieder geval. Ik zou er niet warm van worden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:23 schreef RAARHEID het volgende:
Ik stuur meestal berichtjes van een paar paragrafen lang waarin ik wat over mezelf vertel en in het kort inga op hoe ik denk bij bepaalde eigenschappen van de ander te passen. Niet te lang, maar ook niet te kort in mijn ogen. Wat jullie?
Gelukkig maar dat ik niet naar mannen opzoek benquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Klinkt retesaai in ieder geval. Ik zou er niet warm van worden.
Hm, ik zou wel ingaan op iets in haar profiel, of juist de gemeenschappelijke factor (de site) gebruiken als opening om wat met 'r te ouwehoeren. Al ben ik niet bekend met okcupid verder. En er dan gewoon een beetje een eigenzinnige draai aan geven. Een beetje prikkelen. Verder niet gelijk al allerlei info over jezelf gaan geven joh, zitten zij niet op te wachten (niet direct tenminste) en dat vragen zij je wel als je ze interessant lijkt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:36 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik niet naar mannen opzoek ben
Maar, wat zou jij doen dan?
Geen moeite met matches. Gewoon elke mooie vrouw liken en je matcht vanzelf met iemandquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:48 schreef Faxie het volgende:
Ik wacht nog op een match....
Same shit als de datingsites dus
Ik ervaar okcupid wat meer als een berichtensite dan als een chatsite, daarom probeer ik wat meer van mezelf te laten horen. Als vervolg op dat bericht kan je dan wel wat gaan ouwehoeren.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hm, ik zou wel ingaan op iets in haar profiel, of juist de gemeenschappelijke factor (de site) gebruiken als opening om wat met 'r te ouwehoeren. Al ben ik niet bekend met okcupid verder. En er dan gewoon een beetje een eigenzinnige draai aan geven. Een beetje prikkelen. Verder niet gelijk al allerlei info over jezelf gaan geven joh, zitten zij niet op te wachten (niet direct tenminste) en dat vragen zij je wel als je ze interessant lijkt.
Ik zal er maar eens een avondje voor zitten danquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:50 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Geen moeite met matches. Gewoon elke mooie vrouw liken en je matcht vanzelf met iemand. Alleen dat chatten gaat nogal moeizaam. Die berichten komen echt vrij traag aan. En het vreet ook batterij
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:23 schreef RAARHEID het volgende:
Ik heb inmiddels op redelijk wat profielen gereageerd en slechts een enkele keer een reactie teruggehad.
Ik zou het niet doen, maar zelf weten...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:52 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Ik ervaar okcupid wat meer als een berichtensite dan als een chatsite, daarom probeer ik wat meer van mezelf te laten horen. Als vervolg op dat bericht kan je dan wel wat gaan ouwehoeren.
Rustug maar, ik geef slechts aan wat mijn ervaring was!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik zou het niet doen, maar zelf weten...
Werkt dat chatten bij jou? Echt die berichten van mij komen wel aan, maar haar berichten komen echt met vertraging aan. Als ik dan iets stuur voor ik haar bericht binnen heb worden mijn berichten weer niet verstuurdquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tinder, ja... Ik heb er best wat matches schijnbaar, en met eentje gekletst tot nu toe die me zelf wat stuurde. Al ben ik niet zo'n fan van gechat via mobiel, duurt mij te lang op zo'n miniscuul scherm.
Maar toch, interessant is het zeker...
Ik ben ook rustig gelukkig.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:58 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Rustug maar, ik geef slechts aan wat mijn ervaring was!
Ik ga het eens wat korter proberen te houden, hoewel ik niet echt weet hoe ik dat aan moet pakken. (het antwoord is "Gewoon doen", ik weet het)
Inderdaad. Humor lijkt vaak goed te werken. Vooral slechte grappen is mijn ervaringquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ben ook rustig gelukkig.![]()
Humor doet altijd het goed trouwens, dus als je daar een beetje gevoel voor hebt; gebruik het.
Nou... gisteren lag ik op bed. Dat doe ik wel vaker, maar dat terzijde. Begint ineens die telefoon te loeien. Eerste berichtje dus. Dus ik pak met mijn slaapdronken harses die telefoon, wil nog even snel wat terugsturen, maar dat scherm kantelt niet mee waardoor ik zo'n drie-letters-onder-een-toets-bordje blijf houden en ik raakte wat gefrustreerd, want dat tikt natuurlijk voor geen meter.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:58 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Werkt dat chatten bij jou? Echt die berichten van mij komen wel aan, maar haar berichten komen echt met vertraging aan. Als ik dan iets stuur voor ik haar bericht binnen heb worden mijn berichten weer niet verstuurd
Ik ben maar overgestapt op de facebook chat. Wel erg handig dat je zo iemand van tinder makkelijk via facebook kan vinden aangezien ze dezelfde foto's gebruikenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou... gisteren lag ik op bed. Dat doe ik wel vaker, maar dat terzijde. Begint ineens die telefoon te loeien. Eerste berichtje dus. Dus ik pak met mijn slaapdronken harses die telefoon, wil nog even snel wat terugsturen, maar dat scherm kantelt niet mee waardoor ik zo'n drie-letters-onder-een-toets-bordje blijf houden en ik raakte wat gefrustreerd, want dat tikt natuurlijk voor geen meter.
Daarna is de telefoon wel door de kamer gevlogen omdat ik daar het geduld nu eenmaal niet voor heb. Met als gevolg dat ik hem in het donker weer kon gaan zoeken ook, aangezien mijn alarm erop staat.
Al ben ik er inmiddels achter dat ik hem wel anders kan instellen. Het toetsenbordje dus. De app niet.Dat tikt wat beter, maar nog niet optimaal. En verder krijg je de ene keer wel melding en de andere keer weer totaal niet...
Het zijn miles he, geen kilometers.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
Al klopt die ingestelde afstand dus niet. Zijn er geen twintig, maar eerder veertig.
Dat dacht ik ook! Tot dat ik bij een collega zat te kijken! die had wel KM!! Wat blijkt.....quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het zijn miles he, geen kilometers.
Ik vind hem ook wel grappigquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:23 schreef -Splash- het volgende:
Deze is wel netjes...
[ afbeelding ]
Ik vind 'm waardeloosquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:23 schreef -Splash- het volgende:
Deze is wel netjes...
[ afbeelding ]
Ik zal hem de volgende keer gebruiken. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:23 schreef -Splash- het volgende:
Deze is wel netjes...
[ afbeelding ]
Geen idee. Was het PaiQ Select toevallig? Want dat is al best bekend.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:23 schreef b4kl4p het volgende:
Ben uitgenodigd voor een of ander nieuw ding van paiq. iemand anders ook?
Nee, Into my Lifequote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen idee. Was het PaiQ Select toevallig? Want dat is al best bekend.
Ik wou het net zeggen. Tinder is populair en de eerste kloon is er al (want dat is het volgens mij).quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:50 schreef japiedevlugge het volgende:
even gegoogled, http://intomylife.com/ ?
Klinkt een beetje Tinder achtig.
Even dat tinder geprobeerd. Hij selecteert meiden 100km van me vandaan. Dat schiet natuurlijk ook niet zo op.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggen. Tinder is populair en de eerste kloon is er al (want dat is het volgens mij).
Je kunt dit gewoon veranderen in de instellingen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:54 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Even dat tinder geprobeerd. Hij selecteert meiden 100km van me vandaan. Dat schiet natuurlijk ook niet zo op.
Misschien zat hij in het vliegtuigquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:31 schreef MissGump het volgende:
[..]
Je kunt dit gewoon veranderen in de instellingen.
Al moet ik zeggen dat het niet helemaal werkt, net nog een match die toen ik klikte 1 km van mij vandaan was, 2 minuten later bij zijn berichtje was hij 45 km verder op. Check, check, nee we waren ook niet binnen 1 km bij elkaar in de buurt geweest in de afgelopen weken
Als je naast haar zit: Ja uiteraardquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:39 schreef b4kl4p het volgende:
Bij mij werkt er sinds vorige week een leuke stagaire waar ik best goed mee klik. Is het done om een collega waar je praktisch naast zit mee te vragen om te lunchen of is dat vragen om ultieme awkwardness?
okee ga ik dat even fixxen morgen!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:54 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Als je naast haar zit: Ja uiteraardNiets vreemds aan.
Als ze aan de andere kant van het gebouw, 4 verdiepingen boven je zit en je haar 3 keer naar de auto hebt zien lopen zou ik het niet doen
Dit doet elk normaal persoon toch elke dag?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:39 schreef b4kl4p het volgende:
Bij mij werkt er sinds vorige week een leuke stagaire waar ik best goed mee klik. Is het done om een collega waar je praktisch naast zit mee te vragen om te lunchen of is dat vragen om ultieme awkwardness?
Die strandtent kan best prima zijn hoor, het moet alleen niet regenen natuurlijk. Maar even lekker 'herfstig' uitwaaien en dan een tent zoeken waar ze een open haard (quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:36 schreef Moogwai10 het volgende:
Na de ietwat mislukte date van afgelopen zaterdag (met name door slechte locatie en de nodige klassieke 'beginnersfouten' over en weer), besloten er dit weekend toch nog een vervolgdate aan vast te plakken.
Ben alleen nog even op zoek naar een geschikte datelocatie. Voorstel van de date is strandwandeling + strandtentje pakken. Gaat alleen een beetje beroerd weer worden van het weekend.
Wat heeft iedereen recentelijk zoals gedaan op de dates?
Bv.
- drankje doen
- uit eten
- bos/strandwandeling
- dierentuin
- poolen
- thuisdate
etc.
Dit even ter inspiratie.![]()
Inderdaad heel suf; een bordspelletje spelen. Komt bij mij meteen mijn oerinstinkt van niet-kunnen-verliezen naar boven. Hebben ze gelijk mijn nr.1 slechte eigenschap te pakken; dat wel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit doet elk normaal persoon toch elke dag?
[..]
Die strandtent kan best prima zijn hoor, het moet alleen niet regenen natuurlijk. Maar even lekker 'herfstig' uitwaaien en dan een tent zoeken waar ze een open haard () hebben en dan een warme chocomel (
) bestellen met slagroom (
) en dan lekker naast haar gaan zitten (
).
Wat ik zelf ook leuk vind om te doen (en wat anderen ongetwijfeld heel suf vinden) is om dan wat bordspelletjes te spelen. Ook als je het bijv. soms moeilijk vindt om een gesprek gaande te houden, heb je dat spel als 'leidraad' en kun je daaromheen een beetje ouwehoeren.
In januari ben je natuurlijk helemaal flauw van die taffes-winter en die kutkou en die wind, en die warme chocomel komt je neus uit en je wil weer gewoon nakend op het strand liggen...maar komend weekend wordt het eerste 'warme chocomel-weekend' van deze herfst/winter en dat vinden vrouwen natuurlijk HEEERRRRRRLIJK gezellig.
Kortom: uitbuiten die hap.
En dan net een wijntje te veel op hebben en de halve doos Triviant uitstrooien over de vloer van een volle kroegquote:
Oh ik dacht meer met een wijntje teveel op dat hele bord van tafel vegen en haar dan keihard (doch liefquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:27 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
En dan net een wijntje te veel op hebben en de halve doos Triviant uitstrooien over de vloer van een volle kroeg
In een volle kroeg?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh ik dacht meer met een wijntje teveel op dat hele bord van tafel vegen en haar dan keihard (doch lief) nemen vol op de tafel
Ik dacht ook dat er "thuis" bedoeld werdquote:
Weet niet hoe dat op andere stranden is, maar op scheveningen kan je dat vergeten. Afgelopen weekend was het laatste weekend van het strand seizoen. Begin april ben je weer de eerste. Alle strandtenten zijn weg of zijn aan het afbreken. En op de boulevard zitten is het hem net niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:38 schreef Silenus het volgende:
Die strandtent kan best prima zijn hoor,
Maar dan heb je het ook over Scheveningen.. Je kunt beter naar Hoek gaanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet niet hoe dat op andere stranden is, maar op scheveningen kan je dat vergeten. Afgelopen weekend was het laatste weekend van het strand seizoen. Begin april ben je weer de eerste. Alle strandtenten zijn weg of zijn aan het afbreken. En op de boulevard zitten is het hem net niet.
Dat snap ik nooit. Alsof er na een paar keer dan wel opeens een klik is ofzo.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:36 schreef Moogwai10 het volgende:
Na de ietwat mislukte date van afgelopen zaterdag (met name door slechte locatie en de nodige klassieke 'beginnersfouten' over en weer), besloten er dit weekend toch nog een vervolgdate aan vast te plakken.
Als het gaat om strandtenten is Scheveningen en Zandvoort toch wel het leukste. Zelf heb ik niks met hoek. Dat laatste is natuurlijk persoonlijkquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:01 schreef MissGump het volgende:
[..]
Maar dan heb je het ook over Scheveningen.. Je kunt beter naar Hoek gaan
In Wijk aan Zee is het haardvuurtje op het strand brandend hoor, kun je hartstikke leuk met je date knuffelen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als het gaat om strandtenten is Scheveningen en Zandvoort toch wel het leukste. Zelf heb ik niks met hoek. Dat laatste is natuurlijk persoonlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |