SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie wil je op 6?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:05 schreef DeNummer10 het volgende:
Stel dat Poulsen blijft staan he (De Boer kennende...) dan zie ik De Jong eigenlijk liever in de spits dan op het middenveld.
Enoh 2 keer bij Jong Ajax gezien, die komt niet meer terug. Kan gewoon echt niet, qua niveau en tegenover je talenten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Duarte? Enoh is ook echt niet slechter dan Poulsen, maar goed die gaat niet spelen.
7x basis in de competitie waarvan 5 keer 90 minuten. 2 doelpunten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Jammer dat enoh niet meer mee doet ; (. Hetzelfde geldt voor babel. Weet iemand hoe het met babel gaat?
Mijn bijdrage:quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:38 schreef Syntix het volgende:
• Lobotka is een 6
• TT is juist
• Blind mag ook op 6
• Babel hadden we goed kunnen gebruiken
Zo dat was mijn toevoeging.
Geen echte 6 vind ik, speelde de laatste wedstrijden als halfspeler en deed het daar ook heel goed.quote:
siem op 10quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:46 schreef DeNummer10 het volgende:
Misschien moet Ajax maar eens afwijken van de 6, concluderend dat er heel erg weinig spelers écht geschikt zijn voor die positie.
Dat wil Cruijff niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:46 schreef DeNummer10 het volgende:
Misschien moet Ajax maar eens afwijken van de 6, concluderend dat er heel erg weinig spelers écht geschikt zijn voor die positie.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:40 schreef DeNummer10 het volgende:
Ohja? Wat had Babel dit jaar dan precies moeten doen bij ons? Vorig jaar speelde hij 1 goede wedstrijd in een team dat een stuk sterker was dan nu. Babel kan er ook geen klote van.
Vertel, waarom dan precies?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]Babel zou een versterking zijn voor de huidige selectie.
Balvast, kan naar dezelfde shirt passen. Is al heel wat in de huidige selectie.quote:
Dat kunnen Fischer en Hoesen ook wel. Babel dan maar rechtsbuiten neerzetten?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Balvast, kan naar dezelfde shirt passen. Is al heel wat in de huidige selectie.
Is als spits beter dan Hoesen en Ziggy en als buitenspeler beter dan De Sa, Fischer in huidige vorm en Bojan. Wat snap je niet?quote:
Wanneer heeft Babel dan laten zien dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is als spits beter dan Hoesen en Ziggy en als buitenspeler beter dan De Sa, Fischer in huidige vorm en Bojan. Wat snap je niet?
Babel heeft wel wat meer laten zien dan Hoesen volgens mij.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:53 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Wanneer heeft Babel dan laten zien dan?
Bazoer wel denk ik. De hele opleiding speelt ook zo, ook lullig voor PSV die dan gelijk weer alles moeten omgooien,quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:49 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Cruijff wil ook heus geen Poulsen op 6 hoor.
Ik zie niks wat Babel kan wat voor Ajax van belang zou zijn momenteel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Babel heeft wel wat meer laten zien dan Hoesen volgens mij.
Ik ken de jeugd van Ajax wel een beetje ja...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bazoer wel denk ik. De hele opleiding speelt ook zo, ook lullig voor PSV die dan gelijk weer alles moeten omgooien,
Heeft vorig seizoen wel redelijk goede wedstrijden gespeeld, ging veel dreiging van uit, ook al speelde hij maar een paar wedstrijden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:55 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ik zie niks wat Babel kan wat voor Ajax van belang zou zijn momenteel.
Gewoon blind er neer zetten, alles beter dan Poulsen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:56 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ik ken de jeugd van Ajax wel een beetje ja...
Een goede 6 in dit systeem kan ook in een ander systeem uit de voeten, maar andersom kan dat vaak niet. Wat is het probleem? Sterker nog, Bazoer is ook geen typische 6.
Ging zelden dreiging van uit want hij komt zijn man amper voorbij. Ik dacht toch dat het niveau van Babel vorig jaar niet echt was wat we voortaan bij Ajax willen zien. Nu wordt hij opeens gemist. Het moet niet veel gekker wordenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heeft vorig seizoen wel redelijk goede wedstrijden gespeeld, ging veel dreiging van uit, ook al speelde hij maar een paar wedstrijden.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon blind er neer zetten, alles beter dan Poulsen.
Op linksbuiten ging er echt 0,0 dreiging vanuit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heeft vorig seizoen wel redelijk goede wedstrijden gespeeld, ging veel dreiging van uit, ook al speelde hij maar een paar wedstrijden.
Volledig mee eens. Babel heeft tegen Dortmund geweldig gespeeld en sindsdien was het middelmaat.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:03 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ging zelden dreiging van uit want hij komt zijn man amper voorbij. Ik dacht toch dat het niveau van Babel vorig jaar niet echt was wat we voortaan bij Ajax willen zien. Nu wordt hij opeens gemist. Het moet niet veel gekker worden. Zelfs Bojan is beter.
Hey hallo. Ging dreiging van uit hoor. Speelde redelijk goed. Zou nu een verrijking voor de selectie zijn.quote:
Zo denk ik er ook over. Had alles te bewijzen, deed dat tegen Dortmund. Werkte keihard en was best balvast. Kon dat geen enkele keer herhalen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:05 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Babel heeft tegen Dortmund geweldig gespeeld en sindsdien was het middelmaat.
Ow ja. Hadden we Babel nog maar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:05 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Hey hallo. Ging dreiging van uit hoor. Speelde redelijk goed. Zou nu een verrijking voor de selectie zijn.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:05 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Hey hallo. Ging dreiging van uit hoor. Speelde redelijk goed. Zou nu een verrijking voor de selectie zijn.
Babel terug, Maduro terug, Heitinga terug. Wie nog meer?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:12 schreef Smoofie het volgende:
4 goals en 6 assists in totaal 900 minuten speeltijd. Onze huidige voorhoede heeft dat nog niet gepresteerd. Daarbij komen zijn voorzetten vaak nog wel aan. Maarja zal wel, de Sa enz zijn idd gelijkwaardig of beter.
Stekelenburg!!!!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Babel terug, Maduro terug, Heitinga terug. Wie nog meer?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Litmanen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zijn voorzetten kwamen inderdaad aan als je seizoenskaarthouder op de 2e ring bent.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:12 schreef Smoofie het volgende:
4 goals en 6 assists in totaal 900 minuten speeltijd. Onze huidige voorhoede heeft dat nog niet gepresteerd. Daarbij komen zijn voorzetten vaak nog wel aan. Maarja zal wel, de Sa enz zijn idd gelijkwaardig of beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |