Heb ik nog niet.quote:
Je kan mij in ieder geval alvast ééntje pm'en, scheelt je straks weer wat tijdquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:59 schreef Pheno het volgende:
Thanks all. Ik geef mijn vrouw maar een betakey of zoOh nee, dan moet ik de tekst aanpassen naar 99, geen zin in
Reden dat hunter zo goed is, is omdat hunters 1) met low mana cost crystals makkelijk kunnen spelen en daar ook draw power bij kunnen hebben (buzzard bijv;), 2) goeie boardclear hebben en goeie single target snipe en 3) endgame ook goeie kaarten hebben (king crush, savannah) etc. Dat is de ideale formule voor een goed deck. en oh ja: secrets <3quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:37 schreef D_tjuh het volgende:
Hunter is ook zo belachelijk met zn kaarten.
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:39 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Reden dat hunter zo goed is, is omdat hunters 1) met low mana cost crystals makkelijk kunnen spelen en daar ook draw power bij kunnen hebben (buzzard bijv;), 2) goeie boardclear hebben en goeie single target snipe en 3) endgame ook goeie kaarten hebben (king crush, savannah) etc. Dat is de ideale formule voor een goed deck. en oh ja: secrets <3
Maar goed. In wezelijke hebben mages en warlocks dit ook. Priest biedt een gigantisch leuke variatie in heal/dmg aan en paladins hebben ook secrets. Mage, warlock en priest zijn hierom ook mijn favoriete classes en de classes die ik als eerste level. Alleen warrior en druid liggen me niet zo...quote:
Ik speel atm alleen maar priest. Iedere turn mijn deck lichtjes aan het aanpassen tot ik de juiste balance heb gevonden qua kaarten die elkaar complimenteren.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:43 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Maar goed. In wezelijke hebben mages en warlocks dit ook. Priest biedt een gigantisch leuke variatie in heal/dmg aan en paladins hebben ook secrets. Mage, warlock en priest zijn hierom ook mijn favoriete classes en de classes die ik als eerste level. Alleen warrior en druid liggen me niet zo...
De game is nog lang niet klaar. Er zitten nog genoeg bugs in en ik weet zeker dat er veel meerdere classes nog secret spell cards komen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:48 schreef 2Happy4U het volgende:
Krijgen andere classes ook nog secrets dan?
Wat erg goed werkt, zonder gein, is de card suggestion wanneer je een deck bouwt. dat helpt behoorlijk om een goeie balans te vindenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:51 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Ik speel atm alleen maar priest. Iedere turn mijn deck lichtjes aan het aanpassen tot ik de juiste balance heb gevonden qua kaarten die elkaar complimenteren.
Ja dat weet ik maar vroeg me af secrets voor andere classes sowieso al in de planning warenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:52 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
De game is nog lang niet klaar. Er zitten nog genoeg bugs in en ik weet zeker dat er veel meerdere classes nog secret spell cards komen.
Dat denk ik nog niet. Ze willen eerst dit fine-tunen. Daarna komen de andere classes (DK, monk) en overige opties wel.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar vroeg me af secrets voor andere classes sowieso al in de planning waren
Hehe thanks! Vind het juist epischer om zelf iets samen te stellen <3quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:53 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Wat erg goed werkt, zonder gein, is de card suggestion wanneer je een deck bouwt. dat helpt behoorlijk om een goeie balans te vinden
Is leuk ja, maar ik vond het in het begin best moeilijk om de goede balans te vinden. Die card suggestion helpt daar aardig bij.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:11 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Hehe thanks! Vind het juist epischer om zelf iets samen te stellen <3
Die tip heb ik vaker voorbij zien komen ja. Ach ja, ben eigenwijs.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:13 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Is leuk ja, maar ik vond het in het begin best moeilijk om de goede balans te vinden. Die card suggestion helpt daar aardig bij.
Nou, je loog niet toen je zei dat je er geld aan wilde uitgeven.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:24 schreef 2Happy4U het volgende:
40 pack gekocht. Wel Ragnaros binnen, verder kutkaarten. 2x Farsight
Succes! Hopen dat je een key wint.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:57 schreef Insomnium het volgende:
Urgh.
Ik hoop echt dat ik een key win.
Al vanaf het begin aan het wachten op een key.
Maar pis telkens langs de pot..
Anyway misschien geluk met de loting hier.
Have fun mensen die al kunnen spelen.
Mja ik wacht nu wel met kopenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nou, je loog niet toen je zei dat je er geld aan wilde uitgeven.
Ik heb het geld er niet eens voor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mja ik wacht nu wel met kopenStraks speel ik het niet meer na een week of zo en heb ik er honderd euro aan uitgegeven
Best wel dom van Blizzard, bij eerste aankoop zulke slechte kaarten weggeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |