Oké tofquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:42 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen extra keys. Ikzelf zit al sinds begin september in de beta, maar meer heb ik (nog) niet. Vragen kan ik altijd, maar honderd pm's sturen vind ik al een vrij kutklus, vandaar geen aantallen zoals bij tweakers, ik ga niet mijn hele weekend gebruiken om mensen te pmen
Uh, ik moet even kijken, ik ben al een drie weken niet bezigquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:46 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Oké tofOnder welke naam speel je? misschien heb ik al wel eens tegen je gespeeld. En nee snap ik :-D lijkt me ook niet de bedoeling om jou daar het hele weekend mee bezig te laten!
Ik heb de OP al aangepast.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:51 schreef DjUntzUntz het volgende:
oh trouwens. even zonder gein. Ik wil graag in de 3e topic van hearthstone, of in de OP wat dingen aanpassen. battletags toevoegen etc. Ik zit iedere dag wel op FOK even dus kan altijd wat aanpassen (als curl deze verantwoordelijkheid niet wil dragen uiteraard). Hoe krijg ik de OP mee naar de volgende topic? zodat ik het iedere keer kan meesleuren naar een deel #4,5, etc. iemand tips?
Ik had al een TR gezet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:53 schreef Pheno het volgende:
Als iemand het volgende deel opent wordt de OP meegekopierd. Dat kan namelijk als dit topic dicht is, dan krijg je een andere knop te zien. Aanpassen kan alleen de topicstarter en een mod.
Na ik geloof 48 uur (maar kan het mis hebben) kan alleen een mod het nog. Dan moet je een topicreport zetten als je iets aangepast wil zien.
Oh, en ik kan het ook
Dat zag ik, maar ik had even wat anders te doen, iets met een lotingquote:
quote:
En gewonnenquote:
Hoe kan je een 'sequel' openen dan? Ik kan wel copy/pasten maar hoe open ik automatisch de OP naar een nieuw deel? bestaat daar iets voor? Oh wacht. je ziet er dan een knop voor. Oké dan...zal het in de gaten houden. Maar ik kan de topic straks wel openen. Update ik de battletags wel, eventueel organiseren van toernooitjes en andere leuke feitjes zoals deck constructions!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:53 schreef Pheno het volgende:
Als iemand het volgende deel opent wordt de OP meegekopierd. Dat kan namelijk als dit topic dicht is, dan krijg je een andere knop te zien. Aanpassen kan alleen de topicstarter en een mod.
Na ik geloof 48 uur (maar kan het mis hebben) kan alleen een mod het nog. Dan moet je een topicreport zetten als je iets aangepast wil zien.
Oh, en ik kan het ook
Oh, feli.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zag ik, maar ik had even wat anders te doen, iets met een loting
Nu verder met pensioenen, al gezellig.
En dit is dan mijn trouwdag… grr, dat halen we maar in het weekend in met een etentje. Zelfs het tankstation heeft geen bloemen meer.
En gefeliciteerd inderdaad! fijne dag gewenstquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dit is dan mijn trouwdag… grr, dat halen we maar in het weekend in met een etentje. Zelfs het tankstation heeft geen bloemen meer.
Zoals gezegd, we hebben mods om het uiteindelijk bij te houden. OP is overigens nu geupdated. Als er battletags bij moeten, zet een TR voor nu, dan wordt dat asap opgepakt door een mod (of als ik me verveel bij het invullen van mijn pensieongegevensquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:55 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Hoe kan je een 'sequel' openen dan? Ik kan wel copy/pasten maar hoe open ik automatisch de OP naar een nieuw deel? bestaat daar iets voor? Oh wacht. je ziet er dan een knop voor. Oké dan...zal het in de gaten houden. Maar ik kan de topic straks wel openen. Update ik de battletags wel, eventueel organiseren van toernooitjes en andere leuke feitjes zoals deck constructions!
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, gewoon een beetje sjoemelen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:59 schreef Pheno het volgende:
Thanks all. Ik geef mijn vrouw maar een betakey of zoOh nee, dan moet ik de tekst aanpassen naar 99, geen zin in
Het is begonnenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:14 schreef 2Happy4U het volgende:
Hoerenpriests met hun 28 hp lightspawn.
Daarom is lightspawn ook in bijna alle gevallen #1 prioriteit om te doden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:14 schreef 2Happy4U het volgende:
Daarom silence.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:14 schreef 2Happy4U het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |