Heb ik nog niet.quote:
Je kan mij in ieder geval alvast ééntje pm'en, scheelt je straks weer wat tijdquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:59 schreef Pheno het volgende:
Thanks all. Ik geef mijn vrouw maar een betakey of zoOh nee, dan moet ik de tekst aanpassen naar 99, geen zin in
Reden dat hunter zo goed is, is omdat hunters 1) met low mana cost crystals makkelijk kunnen spelen en daar ook draw power bij kunnen hebben (buzzard bijv;), 2) goeie boardclear hebben en goeie single target snipe en 3) endgame ook goeie kaarten hebben (king crush, savannah) etc. Dat is de ideale formule voor een goed deck. en oh ja: secrets <3quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:37 schreef D_tjuh het volgende:
Hunter is ook zo belachelijk met zn kaarten.
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:39 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Reden dat hunter zo goed is, is omdat hunters 1) met low mana cost crystals makkelijk kunnen spelen en daar ook draw power bij kunnen hebben (buzzard bijv;), 2) goeie boardclear hebben en goeie single target snipe en 3) endgame ook goeie kaarten hebben (king crush, savannah) etc. Dat is de ideale formule voor een goed deck. en oh ja: secrets <3
Maar goed. In wezelijke hebben mages en warlocks dit ook. Priest biedt een gigantisch leuke variatie in heal/dmg aan en paladins hebben ook secrets. Mage, warlock en priest zijn hierom ook mijn favoriete classes en de classes die ik als eerste level. Alleen warrior en druid liggen me niet zo...quote:
Ik speel atm alleen maar priest. Iedere turn mijn deck lichtjes aan het aanpassen tot ik de juiste balance heb gevonden qua kaarten die elkaar complimenteren.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:43 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Maar goed. In wezelijke hebben mages en warlocks dit ook. Priest biedt een gigantisch leuke variatie in heal/dmg aan en paladins hebben ook secrets. Mage, warlock en priest zijn hierom ook mijn favoriete classes en de classes die ik als eerste level. Alleen warrior en druid liggen me niet zo...
De game is nog lang niet klaar. Er zitten nog genoeg bugs in en ik weet zeker dat er veel meerdere classes nog secret spell cards komen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:48 schreef 2Happy4U het volgende:
Krijgen andere classes ook nog secrets dan?
Wat erg goed werkt, zonder gein, is de card suggestion wanneer je een deck bouwt. dat helpt behoorlijk om een goeie balans te vindenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:51 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Ik speel atm alleen maar priest. Iedere turn mijn deck lichtjes aan het aanpassen tot ik de juiste balance heb gevonden qua kaarten die elkaar complimenteren.
Ja dat weet ik maar vroeg me af secrets voor andere classes sowieso al in de planning warenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:52 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
De game is nog lang niet klaar. Er zitten nog genoeg bugs in en ik weet zeker dat er veel meerdere classes nog secret spell cards komen.
Dat denk ik nog niet. Ze willen eerst dit fine-tunen. Daarna komen de andere classes (DK, monk) en overige opties wel.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar vroeg me af secrets voor andere classes sowieso al in de planning waren
Hehe thanks! Vind het juist epischer om zelf iets samen te stellen <3quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:53 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Wat erg goed werkt, zonder gein, is de card suggestion wanneer je een deck bouwt. dat helpt behoorlijk om een goeie balans te vinden
Is leuk ja, maar ik vond het in het begin best moeilijk om de goede balans te vinden. Die card suggestion helpt daar aardig bij.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:11 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Hehe thanks! Vind het juist epischer om zelf iets samen te stellen <3
Die tip heb ik vaker voorbij zien komen ja. Ach ja, ben eigenwijs.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:13 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Is leuk ja, maar ik vond het in het begin best moeilijk om de goede balans te vinden. Die card suggestion helpt daar aardig bij.
Nou, je loog niet toen je zei dat je er geld aan wilde uitgeven.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:24 schreef 2Happy4U het volgende:
40 pack gekocht. Wel Ragnaros binnen, verder kutkaarten. 2x Farsight
Succes! Hopen dat je een key wint.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:57 schreef Insomnium het volgende:
Urgh.
Ik hoop echt dat ik een key win.
Al vanaf het begin aan het wachten op een key.
Maar pis telkens langs de pot..
Anyway misschien geluk met de loting hier.
Have fun mensen die al kunnen spelen.
Mja ik wacht nu wel met kopenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nou, je loog niet toen je zei dat je er geld aan wilde uitgeven.
Ik heb het geld er niet eens voor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mja ik wacht nu wel met kopenStraks speel ik het niet meer na een week of zo en heb ik er honderd euro aan uitgegeven
Best wel dom van Blizzard, bij eerste aankoop zulke slechte kaarten weggeven
Of juist slim 😉quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mja ik wacht nu wel met kopenStraks speel ik het niet meer na een week of zo en heb ik er honderd euro aan uitgegeven
Best wel dom van Blizzard, bij eerste aankoop zulke slechte kaarten weggeven
2 keer farsight, patient assassin, doomsayer, murloc warleader en volgens mij nog eentjequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:20 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb het geld er niet eens voor.
Waren je kaarten echt zo kut dan?
Disenchanten dan maar.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
2 keer farsight, patient assassin, doomsayer, murloc warleader en volgens mij nog eentje
Geen voor mijn mage deckEn mage is zoveel beter dan warrior, met mijn kaarten iig, nauwelijks removal met Warrior
Kut Blizzquote:
Ah, dat valt nog enigszins mee..quote:
'quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:58 schreef Narcotical het volgende:
Dat Hearthstone spelen in de trein is niet te doen. Vanwege het slechte NS internet net ergens een keer 3 beurten gemist in een potje wat redelijk gelijk op ging en daardoor free win weggegeven en ook al een keer een van m'n eigen minions gepolymorphed in een 1/1 sheep omdat ik niet gewend ben aan touchpad en knopje per ongeluk los liet
Wekelijkse rank-reset en dan een bijbehorende reward, dat zou mooi zijn. En wat meer dailies.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:09 schreef Curlbrah het volgende:
Ze zouden nog iets van rare rewards moeten toevoegen.
Bijv. dat je in WoW een bepaalde questline moet doen voor een kaart of alleen via arena bepaalde kaarten kunt krijgen.
Meh dat zou betekenen dat ik weer zou moeten resubbenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:09 schreef Curlbrah het volgende:
Ze zouden nog iets van rare rewards moeten toevoegen.
Bijv. dat je in WoW een bepaalde questline moet doen voor een kaart of alleen via arena bepaalde kaarten kunt krijgen.
Net ook een Druid die mijn Oasis Snapjaw +2/+2 en taunt geeft ipv z'n eigen minion, concede ook meteenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik klikte net ook per ongeluk op "end turn" terwijl ik een geweldige combo had liggen... meteen geconcede.
lmao well playedquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik klikte net ook per ongeluk op "end turn" terwijl ik een geweldige combo had liggen... meteen geconcede.
Wel kut als ze die Snapjaw + Houndmaster doen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:27 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Net ook een Druid die mijn Oasis Snapjaw +2/+2 en taunt geeft ipv z'n eigen minion, concede ook meteen
dat ligt eraan. Ook wat je wil spelen. Die balans vinden is best lastig en ligt er ook aan wat je met je deck wil. Daarom raad ik nogmaals de 'suggestion cards' aan wanneer je een deck bouwt. Wanneer je comfortabel bent met de mechanics van een hero/deck, kun je altijd nog kaarten omwisselen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:44 schreef 2Happy4U het volgende:
Wat is een verstandig spreuk / minion ratio?
Toch nog 4-3 gegaanquote:
Mja arena draait om skill, kunnen spelen met de kaarten die je krijgt, maar met ongelukkige draft ga je het niet verder redden. Ik had in mijn enalaatste draft 3 legendaries maar alle drie klote legendaries dus speelde met geen legendaries en 1 epic dacht ik. Niet alle legendaries/epics zijn goed imo. Je moet zien te zorgen voor samenhang tussen de kaarten die je pickt (mister obvious derp) Mooi kut trouwens :-D ik bedacht me net dat ik in arena nog een 5-0 mage heb staan die ik nog af moet makenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Toch nog 4-3 gegaanDaarna Shaman arena gedaan, weer kut kaarten, 3-3. Helpt niet echt voor mijn speelplezier, echt geld uitgeven om vervolgens kutkaarten te krijgen
Wou dat er een optie was om eenmalig een redelijk bedrag uit te geven om vervolgens altijd toegang te hebben tot Arena.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |