quote:
Ja zeg, maak ik daarvoor een account?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:12 schreef Poit het volgende:
Hmm, beetje matige uitvoering van Tweakers
Lol, had er al 1 daar maar toch..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja zeg, maak ik daarvoor een account?
quote:Helaas heb je deze keer geen key gewonnen, volgende keer beter!
Let op: nieuwe accounts zijn uitgesloten van deze actie, dus opnieuw registreren heeft geen zin!
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:10 schreef Bitterlemon het volgende:
http://tweakers.net/plan/(...)on=6484182#r_6484182
Ach vanavond misschien toch.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Same here, anders had ik hem wel gegeven.
Ik DM hem dan gewoon naar Happy. De arme jongen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:27 schreef Bredemug het volgende:
Mocht ik een extra key krijgen via mail van blizzard dan zet ik hem wel hier.
Dit inderdaad, al ik via de opt-in nog een key krijg dan geef ik die gewoon hier wegquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:27 schreef Bredemug het volgende:
Mocht ik een extra key krijgen via mail van blizzard dan zet ik hem wel hier.
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:28 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik DM hem dan gewoon naar Happy. De arme jongen.
Sig.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
Er komt hier op Fok ook nog een aktie. Pheno heeft 100 keys!quote:
Bron?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Er komt hier op Fok ook nog een aktie. Pheno heeft 100 keys!
quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:12 schreef Pheno het volgende:
Whoops, heb ik opeens 100 Hearthstone keys in mijn mail. Zoveel vrienden heb ik niet, zal ik ze maar via een prijsvraag weggeven?
Had ik al in de "nieuwe" OP gezet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:54 schreef Narcotical het volgende:
Battletags in de OP gooien anders zodat we een keertje tegen elkaar kunnen spelen/toernooitje kunnen doen ofzo?
waar staat die dan?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:56 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Had ik al in de "nieuwe" OP gezet.
Moet nog wel een nummertje achter.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:57 schreef Narcotical het volgende:
Ah, oke. Je mag de mijne er ook wel in zetten, zelfde als mn fok nicknaam
Ik ga mage waarschijnlijk. Mijn main was ook mage in WoW.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:00 schreef DjUntzUntz het volgende:
ben benieuwd welke classes jullie gaan spelen.
Hoe bedoel je nummertje?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:01 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Moet nog wel een nummertje achter.
Achter je naam staat # met 4 cijfers.quote:
Ik heb nog geen specifieke voorkeur, ga ze gewoon allemaal proberen en kijken wat ik het leukst vindquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:00 schreef DjUntzUntz het volgende:
ben benieuwd welke classes jullie gaan spelen.
Bitterlemon - Knuckles#2490quote:
En waar zie ik dat?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Een Battletag bestaat uit "naam#nummer".
Staat ook in het spel zelf, onder je vrienden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:04 schreef Narcotical het volgende:
[..]
En waar zie ik dat?.
Heb alleen het spel even geinstalleerd en een keer gelaunched en ik moest toen dus battletag aanmaken en gewoon "Narcotical" ingevuld... Staat zeker op je battle.net profiel ergens?
Jou en Narcotical alvast toegevoegd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Staat ook in het spel zelf, onder je vrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |