Interesse in Fallout:NV goty editie? Heb ook nog Alan Wake liggen.quote:
Oeh, da's handig.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:01 schreef TwyLight het volgende:
Voor diegene die al toegang hebben heb ik een Google Spreadsheet gemaakt om de scores en stats van je Arena games bij te houden. Hij is hier te vinden: Hearthstone Arena Spreadsheet 1.0.
Je hoeft alleen de waarden in de witte cellen in te vullen, de berekeningen in de grijze cellen gebeuren automatisch.
Als je hem wil gebruiken moet je naar Bestand -> Maak een kopie gaan, dan krijg je hem op je eigen Google Drive en kan je hem aanpassen.
Je speelt niet echt veel hè?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:46 schreef Curlbrah het volgende:
5-0 nu met mijn warrior deck. Doe gewoon rustig 1 potje per keer en dat gaat vrij goed.
Ik ben er niet om 12 uur.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Doe je trouwens mee met die actie op Tweakers? Ik wel.
Ik denk dat het om 19:00 wel wat drukker zal zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:55 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Ik ben er niet om 12 uur.Ga wel proberen of ik er via mijn mobiel in kan komen maar dat zal wel niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eensch?
[ Bericht 0% gewijzigd door Bitterlemon op 10-10-2013 13:34:31 ]
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:43 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik heb de OP even een update gegeven.Ziet er prima uit toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eensch?Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Doe mee dannnnnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |