Je speelt pas net dus zoveel anders zal een zelf gemaakt deck niet zijnquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:09 schreef 2Happy4U het volgende:
Kut, speel ik op mijn priest om nog die starter kaarten vrij te spelen doe ik per ongelijk een echt potje met die starterdeck
Ik heb al een 40pack gekochtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:10 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je speelt pas net dus zoveel anders zal een zelf gemaakt deck niet zijn
Ik had het kunnen doen, maar echt, dan krijg ik ook thuis ruzie. Dit is nog te over zien, zeker met wat hulp van donald. En eigenlijk ben ik al bijna klaar dus het valt nog meequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wees dan maar blij dat je er geen 1200 hebt gekregen zoals Tweakers inderdaad
Ga hatenquote:
Als ik jou was zou ik een devver even een schop onder de kont gevenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had het kunnen doen, maar echt, dan krijg ik ook thuis ruzie. Dit is nog te over zien, zeker met wat hulp van donald. En eigenlijk ben ik al bijna klaar dus het valt nog mee
Misschien volgende week nog 1 doen, om het af te leren
Zijn alle keys al weg of?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had het kunnen doen, maar echt, dan krijg ik ook thuis ruzie. Dit is nog te over zien, zeker met wat hulp van donald. En eigenlijk ben ik al bijna klaar dus het valt nog mee
Misschien volgende week nog 1 doen, om het af te leren
Waar speel je straks dan nog voor? Het leuke aan het spel is juist de combinatie van je tegenstanders outplayen en de rewards die je er voor krijgt. Als je al die rewards zelf koopt is er na een tijdje niks meer aanquote:
Mja, 30 keer winnen voor een pakje is natuurlijk ook niet alles.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Waar speel je straks dan nog voor? Het leuke aan het spel is juist de combinatie van je tegenstanders outplayen en de rewards die je er voor krijgt. Als je al die rewards zelf koopt is er na een tijdje niks meer aan
Weet je wel hoe lang je dan niet bezig bent?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Waar speel je straks dan nog voor? Het leuke aan het spel is juist de combinatie van je tegenstanders outplayen en de rewards die je er voor krijgt. Als je al die rewards zelf koopt is er na een tijdje niks meer aan
Je hebt ook nog elke dag een daily van minimaal 40 gold.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mja, 30 keer winnen voor een pakje is natuurlijk ook niet alles.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:09 schreef 2Happy4U het volgende:
Kut, speel ik op mijn priest om nog die starter kaarten vrij te spelen doe ik per ongelijk een echt potje met die starterdeck
quote:
er zijn totaal 540 levels te halen die naarmate je per hero een hoger level krijgt, ook langzamer gaat. Alles op 60 krijgen duurt wel een tijdje inderdaad. bovendien, wat is er mis met pakjes kopen? Dan win je makkelijker play games = snellere gold gainquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weet je wel hoe lang je dan niet bezig bent?
Pay 2 win dus?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:16 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
er zijn totaal 540 levels te halen die naarmate je per hero een hoger level krijgt, ook langzamer gaat. Alles op 60 krijgen duurt wel een tijdje inderdaad. bovendien, wat is er mis met pakjes kopen? Dan win je makkelijker play games = snellere gold gain
Haters gaan haten.quote:
Ik wil hem wel van je overnemen, heel graag zelfs.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Haters gaan haten.
Als iemand een key nodig heeft vraagt u het maarliever dat iemand 'm krijgt die het spel daadwerkelijk wilt spelen dan iemand die meedoet om het meedoen.
I beg youquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Haters gaan haten.
Als iemand een key nodig heeft vraagt u het maarliever dat iemand 'm krijgt die het spel daadwerkelijk wilt spelen dan iemand die meedoet om het meedoen.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:18 schreef Masyl het volgende:
[..]
Ik wil hem wel van je overnemen, heel graag zelfs.
Een gevecht tot de dood.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |