Ja dat is ook zo maar als je als hunter niet eens deadly shot, marked target, 1 animal companion, geen timber wolves, geen draw card vogel als je beest plaatst, 1 scavenging hyena, nauwelijks beasts in general krijgt en je tegenstander krijgt enorm goede dropsquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:54 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Mja arena draait om skill, kunnen spelen met de kaarten die je krijgt, maar met ongelukkige draft ga je het niet verder redden. Ik had in mijn enalaatste draft 3 legendaries maar alle drie klote legendaries dus speelde met geen legendaries en 1 epic dacht ik. Niet alle legendaries/epics zijn goed imo. Je moet zien te zorgen voor samenhang tussen de kaarten die je pickt (mister obvious derp) Mooi kut trouwens :-D ik bedacht me net dat ik in arena nog een 5-0 mage heb staan die ik nog af moet maken.
Nee klopt dan heb je gewoon geen geluk bij de draft...dat kan gewoon simpelweg gebeuren. Heb met warlock toen 8-3 gespeeld. hopen dat ik met mage 9-0 ga redden maar dat is niet heel makkelijk. Ik moet wel zeggen overigens dat ik hunter niet heel goed vind in Arena. Die heeft hele sterke synergy nodig om hard te stompen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo maar als je als hunter niet eens deadly shot, marked target, 1 animal companion, geen timber wolves, geen draw card vogel als je beest plaatst, 1 scavenging hyena, nauwelijks beasts in general krijgt en je tegenstander krijgt enorm goede dropstsja
Netjesmage gaat mij ook wel goed af, gl yo
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:48 schreef Masyl het volgende:
M'n inbox blijft grijs, daar gaat m'n weekend!![]()
quote:de eerste tien
Ik heb nu al medelijden met je! Heb je geen stagiaires voor dat soort klusjes?quote:
Ik wil best helpenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:49 schreef Shady15 het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met je! Heb je geen stagiaires voor dat soort klusjes?Al moet je die wel 100 keys kunnen toevertrouwen ofc
Donald_dick helpt mee. Ik moest even mijn vrouw van het station ophalen, en voor de rest: ach, als ik mensen voor het weekend blij kan maken doe ik het graag.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:49 schreef Shady15 het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met je! Heb je geen stagiaires voor dat soort klusjes?Al moet je die wel 100 keys kunnen toevertrouwen ofc
Je moet alles handmatig verzenden?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:23 schreef Pheno het volgende:
Lijkt me stug, want ik ben net thuisNederlanders, regen en verkeer. Onmogelijke combi. Ik ga over vijf minuten beginnen.
Yup, hendig hequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je moet alles handmatig verzenden?
Wees dan maar blij dat je er geen 1200 hebt gekregen zoals Tweakers inderdaadquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup, hendig heIk mocht heel wat meer keys krijgen, maar RSI wil ik niet, en weekend wel
Respect:)quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je moet alles handmatig verzenden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |