Ik charmeer haar altijd met zinnetjes over haar groef, gleuf of bips maar nooit succesquote:
you never knowquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
aan zijn, niet in zijn, neem ik aan.
Wat? Jouw voeten, zijn aars? Shit just got weird.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Was andersom gelukkig. Maar moest lachen, mind image
Aan zijn. Viespeuk Jezus.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wacht wat................ jij zat met je voeten in zijn
Hebben wel goede roze zalmkutjesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:57 schreef Bestelbus het volgende:
[..]
Die van AJ is vast ook kk harig, aziatische bitches scheren nooit..
Misschien als er per ongeluk wat napalm opflikkertquote:
wachten op confirmatiequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
aan zijn, niet in zijn, neem ik aan.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien als er per ongeluk wat napalm opflikkert
Heb ik zelfs al eerder gepost op fok.quote:
met naaktfoto's krijg je aandachtquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:02 schreef Angel-Joy het volgende:
Oke sorry sg dat ik jouw aandacht steel.
Nu weer over sg.
Van wanhopige autistjes ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:02 schreef basvandalen het volgende:
[..]
met naaktfoto's krijg je aandacht
its true
true.quote:
Ben je naar een nagelstudio geweest? Wat leuk zeg meid, een keertje samen nagels laten doen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:03 schreef Bestelbus het volgende:
Die Joy werkt vast ook in zo'n meurende nagelstudio met een mondkapje op
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben je naar een nagelstudio geweest? Wat leuk zeg meid, een keertje samen nagels laten doen?
tuurlijk niet, kroepoekbakkerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:03 schreef Bestelbus het volgende:
Die Joy werkt vast ook in zo'n meurende nagelstudio met een mondkapje op
Ze doet nu mboquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:04 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dus sg scheert zich niet? komt toch van het vmbo?
Ik loop er wel eens langs, allemaal Joy klonen keihard aan het werk voor 24 cent per week.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben je naar een nagelstudio geweest? Wat leuk zeg meid, een keertje samen nagels laten doen?
Dat iemand gvd die pics gewoon post in plaats van dat schijnheilige wel/niet gelul.quote:
daar zit ik ook op te wachtenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:05 schreef Deshain het volgende:
[..]
Dat iemand gvd die pics gewoon post in plaats van dat schijnheilige wel/niet gelul.
Laat die doos de consequenties van haar domme acties maar voelen...
of gewoon een dm naar hen die er om vragenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:05 schreef Deshain het volgende:
[..]
Dat iemand gvd die pics gewoon post in plaats van dat schijnheilige wel/niet gelul.
Laat die doos de consequenties van haar domme acties maar voelen...
Maar ik heet geen Joy en een keer nagels laten doen kost rond de ¤30quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:05 schreef Bestelbus het volgende:
[..]
Ik loop er wel eens langs, allemaal Joy klonen keihard aan het werk voor 24 cent per week.
neequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:04 schreef basvandalen het volgende:
sg aan jou de vraag dan
zijn de foto's echt ?
Gast loop niet zo wanhopig te doen man, bietje sad dit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:06 schreef basvandalen het volgende:
[..]
of gewoon een dm naar hen die er om vragen
ik bijvoorbeeld, ik ben nu nieuwsgierig geworden
bietjequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gast loop niet zo wanhopig te doen man, bietje sad dit.
Ja Eindhoven, ik dacht dat dat wel bekend was.quote:
Hoeveel het ook mag kosten, 24 cent p/w is mooi toch?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik heet geen Joy en een keer nagels laten doen kost rond de ¤30
Bij een gezonde kut niet hoorquote:
dat is met happy ending ja?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik heet geen Joy en een keer nagels laten doen kost rond de ¤30
Kankergeur? Nog nooit geroken :squote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:08 schreef Bestelbus het volgende:
[..]
Hoeveel het ook mag kosten, 24 cent p/w is mooi toch?
Kan je over een paar duizend jaar de ziektekosten betalen als je bezwijkt aan die kankergeur die uit die studio's komt.
Maar ze zit toch op kamers?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |