abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 oktober 2013 @ 20:42:03 #201
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_132488812
*O* mineola goed hoor!

En Mooie curves O+

Wat een goede tendens is er hier dames !!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_132489123
LB, ik geloof dat we over twee weken naar het cb moeten. Tussendoor wegen kan altijd, cb zit bij ons in de straat, maar ik weet niet goed wat ik zou moeten doen met de uitkomst van dat weegmoment. Stel dat zijn lijntje idd afbuigt, wat dan? Als het gaat om bv denk ik niet dat ik meer kan doen dan wat ik al doe, hij drinkt elke 2 a 3 uur, we zitten nog op minimaal drie nachtvoedingen en gezien de hoeveelheden die ik kolf is er niet bepaalde sprake van weinig productie. Wellicht dat het cb dan wil inzetten op uitbreiden van de bijvoeding, maar dat zie ik nog niet zitten, dat lijkt me de doodsteek voor mijn productie. Ik kan ook niet zeggen dat ik me echt zorgen maak, maar ik zou zijn lijntje op de curve gewoon wat stijgender willen hebben, that's all.
pi_132489159
Het doet me goed om hier te lezen dat ik zeker niet de enige ben met struggles! Ben ik toch niet gek oid :P

Mineola *O* voor het jaar bv en natuurlijk nog gefeli met je dreumes!!!!

Kyara, wat doen ze het super! Gaaf dat ze zo enorm aan het groeien zijn!

En LB, de 6 maanden groeispurt teken ik ook voor (in gewicht dan, lengte gaat prima :) )

Vandaag naar het CB geweest voor de 6 maanden afspraak en hier de plaatjes:

Qua gewicht mag het iets meer worden, hij buigt weer wat af van de curve. Maar hij lijkt echt genoeg te hebben aan wat hij krijgt (ong 6 voedingen). Dus nu nog even lekker gaan groeien in gewicht!

[ Bericht 5% gewijzigd door Piekie81 op 23-10-2013 20:51:53 (verkeerde plaatje lengte) ]
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  woensdag 23 oktober 2013 @ 21:30:17 #204
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_132491542
Wat een mooie curves allemaal *O*
Kyara, ik dacht al dat dit ongecorrigeerde curves waren maar dat is dus echt zo. Vet goed *O*

Bij Nathan heb ik het ook wel eens moeilijker gehad met de afhankelijkheid. Nu staat er standaard melk in de koelkast zodat ik weg kan.
pi_132503585
Piekie en Shandaly, ik geef pas 8 weken borstvoeding en ik vind het super, maar ik herken het kledingprobleem en de afhankelijkheid. Ik ben nog helemaal niet fit en ik zou zoooo graag eens langer willen slapen! Maar ja, dat wordt wel beter - het duurt alleen een tijdje. Ook de kleding ja, ik ben een koukleum. Heb nu 1 borstvoedingstrui en verder draag ik oncharmante hoodies, wil er niet teveel aan uitgeven. Iemand tips ivm kleding? De vermoeidheid en pijn kunnen jullie weinig aan doen :).
Home is where the O+ is...
pi_132504351
Ik heb nooit een kleding probleem gehad :? maar ik heb ook vaak casual spul, alles wat ik heb rekt een beetje en er kon altijd en overal even een tiet uit.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 10:09:54 #207
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_132505662
Als het goed is komt een dezer dagen eindelijk de kolf binnen..

Ik heb een beetje een dubbel gevoel.
Oliver is nog erg afhankelijk van de voeding zelf , en vaak genieten we er beiden van maar ik heb ook steeds vaker een gevoel van urgh wanneer Oliver blijft friemelen en echt blijft doorzuigen tot het gewoon zeer gaat doen...
Daarbij met D afgesproken da ik voed tot hij 2 jaar is, die termijn wilde ik graag halen.. en normaliter mindert een kind op die leeftijd een stuk, maar Oliver zit nu wat vaker op 6 voedingen maar soms ook enorm veel meer..
Daarna ga ik de voedingen kolven, omdat mij dat uiteindelijk ook meer vrijheid gaat opleveren die ik nu simpelweg niet heb..
Maar tegelijkertijd voelt het toch ook verdrietig dat we dat deel gaan afsluiten..
Ik sta echt wel ( denk ik nu ) achter de keus en is dat in overleg samen besproken.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_132505785
Hier ook nooit een kledingprobleem, ik draag gewoon mijn normale kleding.

Ennn: zes maanden bv vandaag! *O*
pi_132505865
Evenstar :*

LE, Bitterend, wat dragen jullie dan? Ik had 's winters altijd coltruien of ander dik spul en ik zie mezelf daar niet lekker mee voeden?
Home is where the O+ is...
  donderdag 24 oktober 2013 @ 10:19:30 #210
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132505870
Whoop whoop LE!! *O*
  donderdag 24 oktober 2013 @ 10:28:44 #211
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_132506077
evenstar :*

cwen, ik heb in de winter altijd vesten gedragen. Kind ligt toch voor de buik en dan heb ik tenminste een warme rug.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_132506337
Ik vind het vooral jammer met jurkjes dat dat moeilijk gaat. Met truien enzo gaat het allemaal prima, trui omhoog en dan hemdje omlaag.

En ik vind het jammer dat ik geen mooie bh's draag. Nu ik op werk niet meer kolf, kan het wel weer, maar mn boezem is gegroeid (en fluctureert?) en ik wil pas nieuwe kopen als ik uiteindelijk weet wat de postborstvoedingsstatus qua maat is.
pi_132506470
Joehoe LE! ook de zes maanden gehaald! *O*

Het kleding probleem herken ik niet echt. Ik draag (op het werk) vrijwel altijd een hemdje, shirtachtig-iets en een vest oid. Laagje om hoog, laagje omlaag en hoppa, voeden of kolven maar. En thuis maakt het me niet zo veel uit of ik er half uitgekleed bij zit. En ook dan heb ik wel altijd een hemdje aan die de boel wat warm houdt.

De nachten vind ik irritanter, want onder de deken heb ik het snel warm, maar ik voed zittend. Dus koude armen... En een stijve nek van het zittend in slaap dommelen zonder steun voor mijn hoofd :z
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_132507763
Het zijn met name de jurkjes en tunieken die ik nu niet meer draag omdat je dan zo in je blote kont zit bij het kolven, en bij openbaar voeden al helemaal.
Komt wel weer goed, het zijn met name de dagen dat ik alles toch al zwaar vind dat ik me hierover druk maak...
  donderdag 24 oktober 2013 @ 16:17:15 #215
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132516352
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 11:36 schreef Shandaly het volgende:
Het zijn met name de jurkjes en tunieken die ik nu niet meer draag omdat je dan zo in je blote kont zit bij het kolven, en bij openbaar voeden al helemaal.
Komt wel weer goed, het zijn met name de dagen dat ik alles toch al zwaar vind dat ik me hierover druk maak...
+1

Cwen, vesten inderdaad! Al heb ik het volgens mij sinds een jaar niet meer koud gehad :') Echt, die boezem gloeit permanent. Ik zit probleemloos een uur met blote borst zonder dat ie koud wordt :?

Piekie, ik doe 's nachts even een vestje aan als ik moet voeden :Y
pi_132516484
Vesten inderdaad :Y

En qua jurkjes wikkeljurkjes.

Maar ook hier ligt een boel kleding werkloos in de kast. Voor de 3e winter op een rij....
pi_132516497
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:40 schreef Olf het volgende:
Ik vind het vooral jammer met jurkjes dat dat moeilijk gaat. Met truien enzo gaat het allemaal prima, trui omhoog en dan hemdje omlaag.

En ik vind het jammer dat ik geen mooie bh's draag. Nu ik op werk niet meer kolf, kan het wel weer, maar mn boezem is gegroeid (en fluctureert?) en ik wil pas nieuwe kopen als ik uiteindelijk weet wat de postborstvoedingsstatus qua maat is.
+1 Precies zo.

evenstar :*
Hoe oud is O nu? Ik snap goed dat je je vrijheid wel een beetje terug wil nu, zes voedingen is nog behoorlijk intensief voor jou, maar dubbel blijft het.
pi_132517039
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:19 schreef Cwen het volgende:
Evenstar :*

LE, Bitterend, wat dragen jullie dan? Ik had 's winters altijd coltruien of ander dik spul en ik zie mezelf daar niet lekker mee voeden?
hmm shirtjes en v-nek ? met een grote sjaal...ik heb hekel aan coltruien :@

Ik heb ook gevoed met jurkjes..gewoon mijn boob erboven op uitsteken...
ik heb zulke jurkjes:
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_132517163
ook mijn kolf paste zonder probleem op mijn borst..ik hoefde nooit in mijn blote kont :? ook had ik overhemden onder een sweater...geen probleem.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 19:16:54 #220
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132522364
Dank allen O+ Late reactie, maar moest even in een bubbel zitten afgelopen week ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 18:09 schreef WupWup het volgende:
Welkom GotC! Waarom kolf je?
Ik moest bijvoeden naast het aanleggen omdat T. enorm geel zag. Klopte achteraf, z'n bilirubine was aardig verhoogd. Nu is alles weer goed :)

Productie gaat goed, maar het daadwerkelijke voeden gaat nogal -O-.
Hij hapt waarschijnlijk niet goed aan, dus ik leef van bloedende kloof naar bloedende kloof. De borst die het meest gehavend is, kolf ik momenteel om het wat te ontzien. Dit krijgt hij dan weer via een flesje.

Daarbij voed ik met een tepelhoedje doordat m'n tepels nogal vlak zijn. Als ik het niet gebruik, neemt hij hoogstens 3 slokken en haakt dan weer af, met als gevolg weer een kloof. Met tepelhoedje gaat het wel ok.

Nja, nogal onsamenhangend verhaal maar het zorgt voor genoeg tranen van mijn kant. Vanmiddag het hele verhaal maar gemaild naar de lactatiekundige van m'n kraamzorgbureau. Die belde me vrijwel direct. Vanavond belt een lactatiekundige me voor een afspraak voor morgen, gelukkig.

Het enige wat er nog voor zorgt dat ik doorzet is omdat het het beste is voor T. Hij groeit er enorm goed op (gemiddeld 50gr per dag) en zat na 8 dagen weer op z'n geboortegewicht.

Mja, -O-.
pi_132523087
Maar hoezo bijvoeden vanwege geel zien? hier ook, moest zelfs onder de lamp, maar geen bijvoeding nodig?
(en ook tepelhoedjes, maar niet zo hard groeien, pas na 12 dagen op geboortegewicht)

Shit van de kloven zeg, hopelijk kan de lk je goeie tips geven. Goed dat je hebt gemaild!
pi_132523232
Ach GotC, wat naar toch. Goed dat je hebt gebeld. Ik hoop dat ze morgen wat voor je kan betekenen (vast wel!) :*
pi_132523344
Gotc, wat zwaar toch! Wat een moeilijke start. Goed dat je hebt gemaild en dat je al een afspraak hebt staan. Heel fijn dat er iemand mee gaat kijken. Ik hoop heel erg voor je dat het gaat lukken! Fijn dat de productie goed loopt. Heb zelf weinig tips maar hoop erg dat de pijn weggaat!
pi_132523526
GotC stom van de kloven -O-. Heel goed dat er iemand mee komt kijken, hoop dat er snel verbetering komt. Is er naar zijn tongriempje gekeken? Dat 'ie niet te kort is?

Op de kloven kan je lanolinezalf/olie (wolvet) smeren, dat schijnt heel goed te helpen.

Sterkte!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 24 oktober 2013 @ 19:49:12 #225
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132523718
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:34 schreef Mineola het volgende:
Maar hoezo bijvoeden vanwege geel zien? hier ook, moest zelfs onder de lamp, maar geen bijvoeding nodig?
(en ook tepelhoedjes, maar niet zo hard groeien, pas na 12 dagen op geboortegewicht)

Shit van de kloven zeg, hopelijk kan de lk je goeie tips geven. Goed dat je hebt gemaild!
Door meer voeding kan de bilirubine schijnbaar sneller worden afgevoerd. Ik denk dat bijvoeding het verkeerde woord is, maar iig extra voeding :)

Ik hoop ook dat er morgen iig een plan kan worden gemaakt, want zo is er ook niks aan eerlijk gezegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')