mineola goed hoor!
 mineola goed hoor! 

voor het jaar bv en natuurlijk nog gefeli met je dreumes!!!!
 voor het jaar bv en natuurlijk nog gefeli met je dreumes!!!! )
 ) 

.
.

maar ik heb ook vaak casual spul, alles wat ik heb rekt een beetje en er kon altijd en overal even een tiet uit.
  maar ik heb ook vaak casual spul, alles wat ik heb rekt een beetje en er kon altijd en overal even een tiet uit.

+1quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:36 schreef Shandaly het volgende:
Het zijn met name de jurkjes en tunieken die ik nu niet meer draag omdat je dan zo in je blote kont zit bij het kolven, en bij openbaar voeden al helemaal.
Komt wel weer goed, het zijn met name de dagen dat ik alles toch al zwaar vind dat ik me hierover druk maak...
 Echt, die boezem gloeit permanent. Ik zit probleemloos een uur met blote borst zonder dat ie koud wordt
  Echt, die boezem gloeit permanent. Ik zit probleemloos een uur met blote borst zonder dat ie koud wordt 

+1 Precies zo.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:40 schreef Olf het volgende:
Ik vind het vooral jammer met jurkjes dat dat moeilijk gaat. Met truien enzo gaat het allemaal prima, trui omhoog en dan hemdje omlaag.
En ik vind het jammer dat ik geen mooie bh's draag. Nu ik op werk niet meer kolf, kan het wel weer, maar mn boezem is gegroeid (en fluctureert?) en ik wil pas nieuwe kopen als ik uiteindelijk weet wat de postborstvoedingsstatus qua maat is.

hmm shirtjes en v-nek ? met een grote sjaal...ik heb hekel aan coltruienquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:19 schreef Cwen het volgende:
Evenstar
LE, Bitterend, wat dragen jullie dan? Ik had 's winters altijd coltruien of ander dik spul en ik zie mezelf daar niet lekker mee voeden?

ook had ik overhemden onder een sweater...geen probleem.
 ook had ik overhemden onder een sweater...geen probleem.

Late reactie, maar moest even in een bubbel zitten afgelopen week
 Late reactie, maar moest even in een bubbel zitten afgelopen week  
 Ik moest bijvoeden naast het aanleggen omdat T. enorm geel zag. Klopte achteraf, z'n bilirubine was aardig verhoogd. Nu is alles weer goedquote:

.
.  .
.

. Heel goed dat er iemand mee komt kijken, hoop dat er snel verbetering komt. Is er naar zijn tongriempje gekeken? Dat 'ie niet te kort is?
. Heel goed dat er iemand mee komt kijken, hoop dat er snel verbetering komt. Is er naar zijn tongriempje gekeken? Dat 'ie niet te kort is? 

Door meer voeding kan de bilirubine schijnbaar sneller worden afgevoerd. Ik denk dat bijvoeding het verkeerde woord is, maar iig extra voedingquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:34 schreef Mineola het volgende:
Maar hoezo bijvoeden vanwege geel zien? hier ook, moest zelfs onder de lamp, maar geen bijvoeding nodig?
(en ook tepelhoedjes, maar niet zo hard groeien, pas na 12 dagen op geboortegewicht)
Shit van de kloven zeg, hopelijk kan de lk je goeie tips geven. Goed dat je hebt gemaild!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |