Ik zag jullie op de facebook van bv.com, gaaf!
Ik zal ook weer even bijkletsen.
Mijn meisje dronk vanaf een week of 3 oud heel goed uit flesjes. Het is goed om dat te blijven oefenen hoor je overal dus dat zijn we blijven doen. Nu is ze 13 weken en twee weken terug stopte ze hier zomaar mee. De eerste keer was ze bij papa, en dronk ze wel toen ze mij weer hoorde. De keer daarop dronk ze ook niet meer toen ze me hoorde, wel toen ik het uiteindelijk overnam, uit de fles dus. De keren daarna alleen maar veel drama en huilen. Uit de borst ging wel, alleen blijft ze om de 2 a 3 uur komen. Ook drinkt ze dan 45 min lang.
Reden genoeg om cb even te bellen. Na 3 dagen bellen en van kastje naar de muur via de huisarts een verwijzing voor de lactatiekundige bemachtigt. Deze kon gelukkig snel langskomen.
Ze zag dat ze sneller drinkt als ik haar de tsr weg laat drinken, en dan kant switch. Dan kan ze daar weer tsr wegdrinken en evt nog weer terug naar de andere kant. Top. Scheelt wel een kwartier dus ik blij.
Het drinken uit een fles blijft lastig, ook schijnt de mondmotoriek rond 3 mnd te veranderen. De bedoeling is nu dat we 2x op een dag oefenen wanneer ze geen honger heeft. Dit zodat ze niet gefrustreerd raakt. Tot nu toe drinkt ze werkelijk geen druppel.
Ik heb morgen mijn eerste werkdag weer en zoals het er nu uitziet drinkt ze niets als ik niet bij haar ben. Maakt dat ik het spannend vind, hoop dat ze de noodzaak van het flesje in zal zien als ik langere tijd uit beeld ben.