mensen die het allemaal beter denken te weten. Als idd al eens onderzocht is op tekorten en die er nagenoeg niet waren als alleen vit d zou ik je zeker niet druk maken
 mensen die het allemaal beter denken te weten. Als idd al eens onderzocht is op tekorten en die er nagenoeg niet waren als alleen vit d zou ik je zeker niet druk maken

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Engaging Infinite Improbability Drive..

ik moet hem maar laten huilen want hij mag niet de baas zijn .
 ik moet hem maar laten huilen want hij mag niet de baas zijn .  

't Is duidelijk dat jij het allemaal niet snapt...quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:37 schreef _evenstar_ het volgende:
Oh en het ergste vond ik nog dat ik zijn angst niet mag erkennen en troosten wanneer hij tijdens de sensorische spelletjes in paniek is want versterk ik zijn angstik moet hem maar laten huilen want hij mag niet de baas zijn .
Want ik Ben zijn mama en hij het kind.. Waar gaat het verhaal op Dan dat ik mijn kinderen moet behandelen zoals ik zelf behandeld wil worden??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]

+1quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:33 schreef hilliebillie het volgende:
Net gemist.. Ben altijd te laat voor de klonenjacht

Dat kan ik me wel voorstellen. Maar toch weet je wel wat je wil en wat goed is voor je kinderen, ook al is niet iedereen het met je eens.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:42 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
+1
En grijs ik wordt er wel onzeker van ik voelde me zo gekleineerd alsof mijn mening etc er totaal niet toe doen.. en ik gewoon even terug in de tijd geduwd werd naar een plek waar ik nooit meer wil zijn dat iemand me zo enorm kleineert..
 Ik vind in elk geval dat je het super doet!
 Ik vind in elk geval dat je het super doet!

zal straks kijken of ik foto kan plaatsen
 zal straks kijken of ik foto kan plaatsen 
 ik denk rationeel gezien ook dat ik de juiste keuzes maak en het feit dat ik overal van hoor dat ze wel gemanierd zijn en sociaal etc  zal ik het als moeder ook goed doen.  Ik ben benieuwd wat ze volgende keer over de telefoon te melden heeft en vandaaruit kijk ik of ik het helemaal afkap of wat.
 ik denk rationeel gezien ook dat ik de juiste keuzes maak en het feit dat ik overal van hoor dat ze wel gemanierd zijn en sociaal etc  zal ik het als moeder ook goed doen.  Ik ben benieuwd wat ze volgende keer over de telefoon te melden heeft en vandaaruit kijk ik of ik het helemaal afkap of wat.

. Ik zou ook not amused zijn, maar me zo voor het blok gezet voelen dat ik niet zou weten hoe te reageren.
. Ik zou ook not amused zijn, maar me zo voor het blok gezet voelen dat ik niet zou weten hoe te reageren.

Voorlopig gaan we gewoon lekker door met de bv en als ik net niet genoeg kolf overdag, gaan we de vriezervoorraad gebruiken (ligt nog zat in!) en daarna zien we wel weer verder. Maar het geeft wel een soort van rust, gek is dat...
 Voorlopig gaan we gewoon lekker door met de bv en als ik net niet genoeg kolf overdag, gaan we de vriezervoorraad gebruiken (ligt nog zat in!) en daarna zien we wel weer verder. Maar het geeft wel een soort van rust, gek is dat... 

En dikke duim voor bijna WHO norm!
 En dikke duim voor bijna WHO norm!

. Maar ze drinkt nog live toch?
 . Maar ze drinkt nog live toch? 

. Ik had laatst zo'n difrax flesje dat lekte, alle melk zat in de flessenwarmer en niet meer in de fles
 . Ik had laatst zo'n difrax flesje dat lekte, alle melk zat in de flessenwarmer en niet meer in de fles  (gelukkig maar 20 cc, want het was het tweede flesje)
 (gelukkig maar 20 cc, want het was het tweede flesje)
 .
 . 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |