SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
Ja, Nystatine suspensie voor L met zo'n spuitje om het toe te dienen. En voor mij de miconazol creme inderdaad.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:30 schreef LadyBlack het volgende:
Heb je nystatine gekregen Sull? Ik kreeg van WupWup de tip om dat na elke voeding wat door de mond te smeren. Wel de max dosis in de gaten houden natuurlijk, maar ik had de indruk dat dat heel goed hielp! Oh en miconazol voor mezelf, heb jij dat ook?
Heeft L er veel last van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Engaging Infinite Improbability Drive..
't Is duidelijk dat jij het allemaal niet snapt...quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:37 schreef _evenstar_ het volgende:
Oh en het ergste vond ik nog dat ik zijn angst niet mag erkennen en troosten wanneer hij tijdens de sensorische spelletjes in paniek is want versterk ik zijn angstik moet hem maar laten huilen want hij mag niet de baas zijn .
Want ik Ben zijn mama en hij het kind.. Waar gaat het verhaal op Dan dat ik mijn kinderen moet behandelen zoals ik zelf behandeld wil worden??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
+1quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:33 schreef hilliebillie het volgende:
Net gemist.. Ben altijd te laat voor de klonenjacht
Dat kan ik me wel voorstellen. Maar toch weet je wel wat je wil en wat goed is voor je kinderen, ook al is niet iedereen het met je eens.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:42 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
+1
En grijs ik wordt er wel onzeker van ik voelde me zo gekleineerd alsof mijn mening etc er totaal niet toe doen.. en ik gewoon even terug in de tijd geduwd werd naar een plek waar ik nooit meer wil zijn dat iemand me zo enorm kleineert..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |