Morretje mooie stats!
Evenstar, niet fijn! Ik weet niet helemaal hoe jullie gezondheidszorg in elkaar zit maar is die health visitor te vergelijken met hier het CB of wijkverpleegkundige ofzo? Ook weinig respectvol dat ze zonder overleg je aanmeld voor een cursus
Shandaly, zonde

. Ik had laatst zo'n difrax flesje dat lekte, alle melk zat in de flessenwarmer en niet meer in de fles

(gelukkig maar 20 cc, want het was het tweede flesje)
Piekie, ik zou bijkolven, maar ik ben dan ook van de voorraden, vooral veel voorraden

Marjolijntje, dat is wel even slikken denk ik, maar het lijkt me ook wel mooi als ze daarin zelf haar keuze kan (én mag) maken!
Nou wij vinden onze weg redelijk met de spruw behandeling. Ik vind het nog wel wennen, dat ik eerst mijn tepel moet gaan schoonmaken voor ik haar kan voeden en madame vind dit ook niet altijd leuk, nee

.
Nu heb ik alleen mega last van lektieten, nou ja eigenlijk maar 1. Ik heb gewoon compleet doorweekte zoogcompressen als ik L aan de andere borst laat drinken. Ik probeer het op tijd te stoppen, maar dat werkt ook niet altijd. Eerst was dat alleen na de nacht, maar nu ook overdag. Ik ben bang dat als ik ga kolven ik juist de productie aanzet of niet? Als ik wel kolf heb ik aan die borst in 5 minuten 120 cc, is dat normaal?